Muumimamma
Glad i forumet
Er helt forvirra her. Clearblue digital og rfsu tidlig er negative, men make sure viser dette 11 DPO.
Er kroppen i ubalanse kanskje?
min make sure slo ut positiv en dag før babyplan sine tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt forvirra her. Clearblue digital og rfsu tidlig er negative, men make sure viser dette 11 DPO.
Er kroppen i ubalanse kanskje?
Helt klart noe derNoen som ser noe her?9 dpo

Den ser rosa ut![]()

De sier etter første test.. Men jeg får det ikke til å stemme denne gangen dersom krysset i FF stemmer. For det kom 3 dager etter første positive test hos meg.Dette er sikkert spurt om 1000 ganger før men: er det el innen 24-36 timer fra første eller siste positive el-test?
Dette er sikkert spurt om 1000 ganger før men: er det el innen 24-36 timer fra første eller siste positive el-test?
Litt utydelig bilde, men skimter en strekTatt på ettermiddagsurin.. Bli nervøs av dette jeg![]()

Babyplan som jeg såvidt skimtet strek på idag tidlig ser ut til å ha blitt sterkere. Jeg tror de er positive altså, men redd for kjemisk eller SA..

Oj! Ja den så absolutt positiv utSåå jeg har tatt noen tester tilBabyplan som jeg såvidt skimtet strek på idag tidlig ser ut til å ha blitt sterkere. Jeg tror de er positive altså, men redd for kjemisk eller SA..
Kommer nok til å vente med å ta flere til imorgen nå, spent på morgendagens test!!![]()

Takk,men var bare skyggeSer antydning til en strek
Har mensen nå. Får prøve igjen!