Oss testetøser imellom

Æææ, skulle ønske du skulle ta den nå:hilarious::hilarious::hilarious::smug:

Jeg også :hilarious::hilarious:

Prøv å se i ettermiddag om streken er sterkere da, for jeg tviler på om digital slår ut med strek som dette. Jeg ville spart den til imorgen om streken er lik i ettermiddag:p Kjipt å få «ikke gravid» når du faktisk er det :love2

Det er veldig sant, men jeg har 10 digital tester :hilarious: Men jeg tar sånn strimmel først og ser :nailbiting::angelic: Jeg har ikke flere llp tester, men har babyplan vanlig, babyplan tidlig stav, pregmate og clearblue både rapid og digital :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Testegal jeg? Pfffft :hilarious: ikke i det hele tatt :angelic: Tror jeg svir av noen flere tester i kveld gitt :hilarious: Har bare 40 clearblue (kun 10 digitale, men 30 rapid) tester som bare ligger og venter på meg :hilarious::hilarious::hilarious: Kan ikke dagen gå litt fortere nå??:hilarious: Hvilken test burde jeg begi meg ut på i ettermiddag? :hilarious: Utenom digital for den svir jeg uansett :angelic:

Fra ingenting til dette på 2 dager. Ok stigning?? :oops:

Vedlegg

• 035BB0EE-C5A4-4F9D-AC62-7CFF0C48CCA5.jpeg
    035BB0EE-C5A4-4F9D-AC62-7CFF0C48CCA5.jpeg
    823,3 KB · Visninger: 154
Fra ingenting til dette på 2 dager. Ok stigning?? :oops:
Wiii!! Dette er jo en positiv test vel?! Hvor mange dpo var du på de forskjellige testene?
Ta en digital?:smug::smug::smug::smug:

Wiii!! Dette er jo en positiv test vel?! Hvor mange dpo var du på de forskjellige testene?
Ta en digital?:smug::smug::smug::smug:
Jaaa, herregud. jeg skjelver jeg. Var ikke forberedt i det heletatt, trodd faktisk at tanta skulle komme rett rundt hjørnet. De 2 øverste er 8dpo, morgen og ettermiddagsurin. Idag 10dpo :hilarious:
- Har egentlig en digital liggende, men selvfølgelig så fant jeg den ikke nå:shifty:. Har bestilt nye, håper de kommer kjapt :D

Er helt forvirra her. Clearblue digital og rfsu tidlig er negative, men make sure viser dette 11 DPO.

Er kroppen i ubalanse kanskje?

Vedlegg

• DC058CD9-1A9A-4D70-912F-0F83A32D365D.jpeg
    DC058CD9-1A9A-4D70-912F-0F83A32D365D.jpeg
    413,5 KB · Visninger: 143
Er helt forvirra her. Clearblue digital og rfsu tidlig er negative, men make sure viser dette 11 DPO.

Er kroppen i ubalanse kanskje?
Jeg ville testet på nytt i kveld kanskje. Noen får sterkere tester på kveld har jeg sett! :rolleyes: mulig for tidlig på de to andre testene? Ikke hørt så mye bra om rfsu tho..

Jeg også :hilarious::hilarious:

Det er veldig sant, men jeg har 10 digital tester :hilarious: Men jeg tar sånn strimmel først og ser :nailbiting::angelic: Jeg har ikke flere llp tester, men har babyplan vanlig, babyplan tidlig stav, pregmate og clearblue både rapid og digital :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: Testegal jeg? Pfffft :hilarious: ikke i det hele tatt :angelic: Tror jeg svir av noen flere tester i kveld gitt :hilarious: Har bare 40 clearblue (kun 10 digitale, men 30 rapid) tester som bare ligger og venter på meg :hilarious::hilarious::hilarious: Kan ikke dagen gå litt fortere nå??:hilarious: Hvilken test burde jeg begi meg ut på i ettermiddag? :hilarious: Utenom digital for den svir jeg uansett :angelic:
Da så!! Nei da har du jo mer enn nok digitale å gå på:hilarious: kjør på :Heartpink

Kan prøve på en ny i kveld : ) Anbefalt tidspunkt?
Ikke annen erfaring annet enn at jo lengre man venter jo mer øker den. Men noen får jo ikke stigning før dagen etter heller. Så vanskelig å si!

Back
Topp