Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har et veldig dårlig "streksyn"..Noen som vil myse litt på disseDet er samme testen i forskjellige lys
![]()
Det kommer dog ofte av at jeg vet hvor streken egentlig skal kommeJeg har et veldig dårlig "streksyn"..Men om jeg virkelig legger viljen til kan jeg skimte noe på nederste, men samtidig gjør jeg ofte det dersom jeg stirrer lenge nok
Det kommer dog ofte av at jeg vet hvor streken egentlig skal komme
Ser du noe selv?
Ser noe veeldig svakt. Jeg fikk bedre streker på tidligtestene i går, men nå har jeg bare vanlige igjen
Jeg ser ofte streker på andres tester, ikke så lett på egne![]()
Drikk lite og ta ny neste gang du må på toalettet om du har mulighetfikk sterkere strek på den dorunden kontra morgenurinen
flere her som har samme erfaring
![]()
En time til så har jeg ventet 4 timer. Leste på nett at det var anbefalt tid 
Ååh! Tok ny test nå etter å ha holdt meg i 4timer. Så klarte jeg å skitne til testområdet![]()
lurt og samle i beholder!! 8 dpo
Øverste bilde er innen 5 min og nederste er etter testen er tørket. Håper det er en spirestrek
Vis vedlegget 354738
Vis vedlegget 354739
Så lenge du ikke drikker noe nå så klarer du nok å presse ut noen dråper og den vil fortsatt være like konsentrert? Det skal ikke mye til for å ta testen! Og som hun skriver over her, bruk en eller annen form for beholderÅåh! Tok ny test nå etter å ha holdt meg i 4timer. Så klarte jeg å skitne til testområdet![]()
Så lenge du ikke drikker noe nå så klarer du nok å presse ut noen dråper og den vil fortsatt være like konsentrert? Det skal ikke mye til for å ta testen! Og som hun skriver over her, bruk en eller annen form for beholder![]()
Oja, sånn ja! Håper for degJa, bruker beholder hver gang. Men tømmer den jo når jeg har dyppet testen
Fikk presset meg til en ny test. Ser ikke så mye her dessverre.
Ja, bruker beholder hver gang. Men tømmer den jo når jeg har dyppet testen
Fikk presset meg til en ny test. Ser ikke så mye her dessverre.
Ser ikke noeNoen som ser noe på denne?Vis vedlegget 354746
Men kvaliteten her inne er så som så. Ser du noe selv?Hvis jeg virkelig legger godviljen til kan jeg skimte noe. Men ikke så godt å si om d er strek eller skyggeNoen som ser noe?