Helt enig! Har god tro på disse nå
Tar hcg-blodprøve imorgen, og den vil jeg tro er minst 100![]()
Den blodprøven bør slå ut når disse er så sterke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Har god tro på disse nå
Tar hcg-blodprøve imorgen, og den vil jeg tro er minst 100![]()
Hadde mensen 13.feb, positiv el test 28.feb og ingen mens. Fikk nå blinkende smilefjes på CB i går og i dagJeg leste nå at man skal ta utgangspunkt i første pos. EL-test. Og når jeg studerer testen jeg tok på onsdag, synes jeg den ser pos ut. Hva synes dere?
Så bra! Jeg synes lissom den er positiv, jeg også. Da hadde jeg positiv onsdag, torsdag og fredag morgen.. assa... Er 1 dpo fra lørdag, når testen da var negativ fredag kveld..? Jeg tenker lissom at jeg er 4 dpo i dag.. hm!Jeg mener at streken er sterkere enn teststreken, så vil si den er positiv ja![]()
Nå skjønner jeg ingentingHadde mensen 13.feb, positiv el test 28.feb og ingen mens. Fikk nå blinkende smilefjes på CB i går og i dag
Ikke positive graviditetstester. Ganske sikker på jeg ikke er gravid. Men har jeg to eggløsninger i denne syklusen, eller har det ikke sluppet egget sist?
Har en liten grad av PCOS, mulig det er grunn der?? Noen som vet?
Har lest litt av hvert om CB sine EL tester (dette er de lilla som skal måle både LH og østrogen).
Noen sier de kan vise helt feil av og til? Vet ikke om man kan tolke fargen på sånne tester eller om det bare er de andre?
Nederste fra i går kveld øverste fra i dag.
Da hadde jeg ikke disse. Hadde en annen type som viste positiv el. Den målte kun LHHadde du stillestående smiley 28 feb?
Da hadde jeg ikke disse. Hadde en annen type som viste positiv el. Den målte kun LH
Jeh har forstått det slik at du da har 1 dpo dagen etter første negativSå bra! Jeg synes lissom den er Da hadde jeg positiv onsdag, torsdag og fredag morgen.. assa... Er 1 dpo fra lørdag, når testen da var negativ fredag kveld..? Jeg tenker lissom at jeg er 4 dpo i dag.. hm!
Aner ikke, men har enda ikke fått mensen og har hatt negative el tester fram til i går. Får fortsette å teste å se om den blir positiv. Syklusene mine er jo helt på tulltur, så jeg vet jo ikke hva som er normalt hos megOkeidu kan fortsette og teste men hvis strimmeltest var positiv 28 feb så var det nok EL dagen etter
jeg opplevde blinkende smiley etter EL.. Har nok noe med hvor mye hormoner man produserer?
![]()

NettoppJeh har forstått det slik at du da har 1 dpo dagen etter første negativMen vanskelig å si sikkert da egget kan slippe innen 2 døgn etter positiv test?
![]()
Jeg leste at testen kan være pos selv om egget har sluppet også..
Jaja, jeg får jo svaret til uka.. Men det som er gøy med dpo-land er jo å vite hvilke dpo man er, da.. Aner ikke, men har enda ikke fått mensen og har hatt negative el tester fram til i går. Får fortsette å teste å se om den blir positiv. Syklusene mine er jo helt på tulltur, så jeg vet jo ikke hva som er normalt hos megMen rart mensen ikke har kommet hvis kroppen slapp egg for 23 dager siden
![]()
dersom du har hatt EL så skal du jo få tanta tilbake 14 dager etterpå om du ikke har blitt gravid.. Test litt til.. Dukker ikke tanta opp ville jeg faktisk hørt med lege/gyn! Er jo ikke umulig med 2 EL i en syklus, men det er vel sjelden trodde jeg? Spennende!! Lykke tilNettoppJeg leste at testen kan være pos selv om egget har sluppet også..
Jaja, jeg får jo svaret til uka.. Men det som er gøy med dpo-land er jo å vite hvilke dpo man er, da..
Her har det iallfall vært action i lillemagen i fem-seks dager nå!
NettoppJeg leste at testen kan være pos selv om egget har sluppet også..
Jaja, jeg får jo svaret til uka.. Men det som er gøy med dpo-land er jo å vite hvilke dpo man er, da..
Her har det iallfall vært action i lillemagen i fem-seks dager nå!
Ja, men har også lest at man kan få LH stigning, men så slipper ikke egget. En av tingene med PCOS er jo at man har follikler på eggstokkene, altså «hulrom». Så vet ikke om kroppen kan ha prøvd å slippe men så var det ikke klart egg?Ja det er ganske snodigdersom du har hatt EL så skal du jo få tanta tilbake 14 dager etterpå om du ikke har blitt gravid.. Test litt til.. Dukker ikke tanta opp ville jeg faktisk hørt med lege/gyn! Er jo ikke umulig med 2 EL i en syklus, men det er vel sjelden trodde jeg?
![]()
Aner ikke! Prøver litt til tenker jeg før jeg går til gyn
Ja, men har også lest at man kan få LH stigning, men så slipper ikke egget. En av tingene med PCOS er jo at man har follikler på eggstokkene, altså «hulrom». Så vet ikke om kroppen kan ha prøvd å slippe men så var det ikke klart egg?Aner ikke! Prøver litt til tenker jeg før jeg går til gyn
Men takk for svar
![]()
Oh! Da er jeg plutselig 6 dpo! Det liker jegGå ut i fra dagen etter første positive testså får du heller tenke at du har et par dager ekstra å gå på med testing
![]()
Oh! Da er jeg plutselig 6 dpo! Det liker jegsvaret kommer snart, selv om det føles uendelig lenge til.
Jeg leste nå at man skal ta utgangspunkt i første pos. EL-test. Og når jeg studerer testen jeg tok på onsdag, synes jeg den ser pos ut. Hva synes dere?