Oss testetøser imellom

Hadde samme problem med babyplan sine, men da måtte jeg myse for å se den skyggestreken alså:pompus: litt svakere i dag trenger ikke å bety noe, du kan ha hatt mer i blæra i dag.. Det er nok det.. Jeg droppa å teste med morgenurin.. Ventet heller til i 10-11 tiden igjen og drakk minimalt! Mye sterkere utslag på den tisserunden enn den på første morgenurin :)
Det kan jeg si meg enig med! Bedre å ta det 2.urinen om morgenen når man ikke har drukket mye etter stått opp! :D

Vedlegg

• 70D683EA-AAEA-4B2D-A176-B398CBE8A151.jpeg
    70D683EA-AAEA-4B2D-A176-B398CBE8A151.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 117
Jeg ble inspirert og kjøpte med meg rfsu tidligtest da jeg var på butikken. Ække en skygge å se! Og urinen var ganske gul, har bare drukket ett glass vann siden 07:30 i dag..

Jeg fikk negativ på den men strek på babyplan sine dagen etter :) men hvem vet.. Kanskje clearblue sin hadde skygge.. Men følte så at jeg kunne se blått i den streken!!!
Du får na ny i morgen :) krysser alt som krysses kan!

Jeg fikk negativ på den men strek på babyplan sine dagen etter :) men hvem vet.. Kanskje clearblue sin hadde skygge.. Men følte så at jeg kunne se blått i den streken!!!
Du får na ny i morgen :) krysser alt som krysses kan!
Takk, ja, klarer ikke å vente til fredag, gitt! Her må det testes! :joyful:

Jeg ble inspirert og kjøpte med meg rfsu tidligtest da jeg var på butikken. Ække en skygge å se! Og urinen var ganske gul, har bare drukket ett glass vann siden 07:30 i dag..
Kjipt at man ikke kunne se streken der i det hele tatt! Men dag 1 eller 2 kan forandre mye også... :joyful: Ikke mist håpet helt enda :Heartred

Jeg tok en CB digital dobbel el-test nå som ga meg fast smiley på første test.

Et par spørsmål til dere erfarne testere :)

Jeg leste selvfølgelig ikke bruksanvisningen ordentlig og glemte å ta ut igjen testpinnen raskt. Var vel i i ca 40 min. Nå står smiley der fortsatt. Har jeg ødelagt testen for å eventuelt teste videre?

Jeg tok testen nå nylig på ganske utvanna urin. Ser på nett at det står at man ikke skal gjøre dette for å få feilaktige høye resultater. Dette står: Hva skjer hvis jeg ikke bruker den første urinen etter min lengste søvnperiode? Du kan få uventede høye fertilitet-resultater. Test så snart du kan, men drikk normalt.

Nå har jo jeg testet på max så da vil jeg vel ikke kunne teste mer uansett.. eller?

Jeg leste selvfølgelig ikke bruksanvisningen ordentlig og glemte å ta ut igjen testpinnen raskt. Var vel i i ca 40 min. Nå står smiley der fortsatt. Har jeg ødelagt testen for å eventuelt teste videre?

Jeg tok testen nå nylig på ganske utvanna urin. Ser på nett at det står at man ikke skal gjøre dette for å få feilaktige høye resultater. Dette står: Hva skjer hvis jeg ikke bruker den første urinen etter min lengste søvnperiode? Du kan få uventede høye fertilitet-resultater. Test så snart du kan, men drikk normalt.
Nå har jo jeg testet på max så da vil jeg vel ikke kunne teste mer uansett.. eller?

Tror den smileyen viser i 2 dager eller noe? Står noe om det i bruksanvisningen mener jeg :) Har den først blitt positiv så skal det jo egentlig ikke være noen grunn til og fortsette testing? :)

Du vil kunne fortsette og teste etter smileyen er borte :) men forhåpentligvis har du vært megaheldig på første forsøk! Eneste grunnen jeg kunne ha funnet på å testa mer måtte vært om det var helt på bærtur med positiv EL test (feks dag 10 i syklusen når jeg altid har EL på dag 16-18) :)

Tror den smileyen viser i 2 dager eller noe? Står noe om det i bruksanvisningen mener jeg :) Har den først blitt positiv så skal det jo egentlig ikke være noen grunn til og fortsette testing? :)

Ok, så den vises hele tiden? Trodde bare den ville vise det ved testing uansett i de 8min. Takk for svar. Da håper jeg det ikke var falsk høyt :shy:

Du vil kunne fortsette og teste etter smileyen er borte :) men forhåpentligvis har du vært megaheldig på første forsøk! Eneste grunnen jeg kunne ha funnet på å testa mer måtte vært om det var helt på bærtur med positiv EL test (feks dag 10 i syklusen når jeg altid har EL på dag 16-18) :)

Det er etter MA så tok den mest for å ha en referanse for videre testing. Tenkte det kom sirkel :rolleyes:

Er ca 6uker siden første behandling med cytotec så kan jo stemme.

Håper det er en spire hos deg nå, og at den sitter hele løpet ut :Heartred her er alt bra! Fikk høre et bankende hjerte i går :Heartred 8+4 i dag!
Men har helt klart vært mye engstelig frem til i går.. Å ikke ha kontroll over det som skjer inni kroppen når man er redd for ma/sa er helt forferdeli! Kanskje du burde be lege om henvisning til tidlig UL eller gå privat etterhvert? Er det liv laga så får du senket skuldrene :) uansett, masse lykke til!! :Heartred

Gratulerer med et bankende hjerte❤️❤️

I dag var min test blendahvit, så den var nok falsk positiv i går, dessverre :/ Eller at det var skygge.

Føles også som om mensen er like rundt hjørnet.

Jeg bruker også el tester fra normal. De viser økning men ikke positive. Erfaringer med disse?

Har ikke prøvd de, men de fra babyplan sine har jeg brukt :) men det går jo ut på det samme.. Men strimmeltester/stavtester som kun leter etter LH hormon bør ikke tas med morgenurin :) dersom du har gjort det så ville jeg tatt en på formiddagen og ettermiddag/kveld :)

Gratulerer med et bankende hjerte❤️❤️

I dag var min test blendahvit, så den var nok falsk positiv i går, dessverre :/ Eller at det var skygge.

Føles også som om mensen er like rundt hjørnet.

Takk :Heartred hva? Var den blenda? Har vanskelig for å tro at det der var en skyggestrek! Vent en dag eller to til og test på ny :Heartred

Takk :Heartred hva? Var den blenda? Har vanskelig for å tro at det der var en skyggestrek! Vent en dag eller to til og test på ny :Heartred

Den øverste er fra i dag. Helt blank som jeg kan se:meh: For en berg og dalbane! Har en god del brunlig utflod i dag å, så mensen kommer nok til helga som «planlagt». Mulig jeg har mista veldig veldig tidlig da, at det er derfor den plutselig er negativ i dag. Begynner å bli lei hele greia:arghh: Påvirker hele systemet dette.

Vedlegg

• 0D03BDBF-4710-454B-AAE2-867BDFC9C135.jpeg
    0D03BDBF-4710-454B-AAE2-867BDFC9C135.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 155
Den øverste er fra i dag. Helt blank som jeg kan se:meh: For en berg og dalbane! Har en god del brunlig utflod i dag å, så mensen kommer nok til helga som «planlagt». Mulig jeg har mista veldig veldig tidlig da, at det er derfor den plutselig er negativ i dag. Begynner å bli lei hele greia:arghh: Påvirker hele systemet dette.

Åh :( håper håper at det ennå er noe der og at du ikke har en kjemisk :/ hold oss oppdatert! Skjønner gått at det tuller med systemet! Man vil jo så gjerne.. Krysser alt jeg kan for deg :Heartred

Åh :( håper håper at det ennå er noe der og at du ikke har en kjemisk :/ hold oss oppdatert! Skjønner gått at det tuller med systemet! Man vil jo så gjerne.. Krysser alt jeg kan for deg :Heartred

Takk for all god støtte her inne! Føles så ensomt å stå i det, men her inne føler man seg mindre ensom i sorgen! Takk❤️

Takk for all god støtte her inne! Føles så ensomt å stå i det, men her inne føler man seg mindre ensom i sorgen! Takk❤️

Skulle da bare mangle :Heartred her er vi mange som er/har vært i samme båt! Så her får du nok full forståelse fra alle! Håper det klaffer! Om ikke så kan det kanskje være en ide og ta det opp med lege? For støtte og eventuellt utredning?

Nederste testen fra i dag 5+3 :) Fin stigning, sier meg fornøyd nå og det gledes til oktober :D

Vedlegg

• 3750716D-44F5-4706-996D-6C972DCBC967.jpeg
    3750716D-44F5-4706-996D-6C972DCBC967.jpeg
    40,8 KB · Visninger: 129
Last edited:
Back
Topp