Oss testetøser imellom

jeg sitter faktisk og tenker hva F gjør jeg nå? Om jeg venter til blødningen er ferdig så bestiller time hos legen eller om jeg ringer en privat gynekolog og tar prøver og tester der. Jeg er utrolig forvirret på hva som foregår.

Jeg ville hørt med den ene eller den andre og forklart hva som skjer :) du må få bekrefter/avkreftet om du faktisk er gravid eller om kroppen har ordnet opp selv :)

Ville dere tolket den nederste eggløsningstesten som positiv?
84067503-069F-47B5-AEDD-99B65D201633.jpeg

Ville dere tolket den nederste eggløsningstesten som positiv? Vis vedlegget 346562

Ja. Er litt forvirret selv denne gangen.. har alltid fått positiv digital el test ca 1.5 døgn før positiv strimmel men her var strimmel ganske så negativ.. haha. Fikk positiv clearblue den 18 januar kl 23.11. Se hvor langt unna positiv strimmelen er da:p

Vedlegg

• A7735043-BD51-4525-8B59-6358532A9F5E.jpeg
    A7735043-BD51-4525-8B59-6358532A9F5E.jpeg
    40,3 KB · Visninger: 99
Ja. Er litt forvirret selv denne gangen.. har alltid fått positiv digital el test ca 1.5 døgn før positiv strimmel men her var strimmel ganske så negativ.. haha. Fikk positiv clearblue den 18 januar kl 23.11. Se hvor langt unna positiv strimmelen er da:p

Så rart, her er det som regel omvendt :hilarious: her blir strimmel positiv dagen før digital og monitor:hilarious: men den nederste strimmelen på bilde så jo positiv ut? Eller? :bookworm:

Men du tester jo passelig sent på kvelden med clearblue, når på dagen testet du med strimmel den dagen? Kan jo hende du har hatt økningen på ettermiddagen eller noe?

Merkelig det skal være så stor forskjell? Jeg pleier alltid å få mye sterkere teststrek enn kontrollstreken, men denne gangen synes jeg det var vanskelig å tyde :hilarious:

Hei! Er på rugedag 6 idag (etter innsett av blastocyst, fryseforsøk), og fikk denne streken! Hva tenker dere? Er disse testene til å stole på? Tatt samme test i to dager nå og har ikke fått antydning til strek før nå:happy:

Test fra core tests fra testhelsen.no

Vedlegg

• 207B81BD-49A0-414F-A45F-36392319BB7F.jpeg
    207B81BD-49A0-414F-A45F-36392319BB7F.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 155
  • 63E3B9F8-8509-4EB6-986C-A9033C79EDBF.jpeg
    63E3B9F8-8509-4EB6-986C-A9033C79EDBF.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 152
Hei! Er på rugedag 6 idag (etter innsett av blastocyst, fryseforsøk), og fikk denne streken! Hva tenker dere? Er disse testene til å stole på? Tatt samme test i to dager nå og har ikke fått antydning til strek før nå:happy:

Hei :happy::happy:

tok meg friheten å legge på negativ på bildet ditt! Jeg ville tolket denne som positiv :nailbiting: haha skummelt å skrive det, men den ser positiv ut altså :cat: Krysser fingrene for deg iallefall! Fortsett å test :love017 klem
CFCBCF33-97A5-4B74-B99F-9764D0AC523B.jpeg

Hei :happy::happy:

tok meg friheten å legge på negativ på bildet ditt! Jeg ville tolket denne som positiv :nailbiting: haha skummelt å skrive det, men den ser positiv ut altså :cat: Krysser fingrene for deg iallefall! Fortsett å test :love017 klem Vis vedlegget 346684
Har vært prøver i 2 år, og hatt negativt ferskforsøk før jul så hååper du har rett! Rugedag 6 vil jo være 11 dpo, så er jo enda tidlig! Uansett, tusen takk for svar :love017:love017 klem

Jeg ser!

Jeg er forresten også på rugedag 6 :) Fikk streker i går, fantastisk nok. Men med andre tester. Kinatesten får jeg bare såvidt synlig på.
P_20210121_063041_2.jpg

Disse er fra i morges. Har litt å si hvilken test man bruker :)

Krysser fingrene for sterkere i morgen hos deg :)

Jeg ser!

Jeg er forresten også på rugedag 6 :) Fikk streker i går, fantastisk nok. Men med andre tester. Kinatesten får jeg bare såvidt synlig på.
Vis vedlegget 346687
Disse er fra i morges. Har litt å si hvilken test man bruker :)

Krysser fingrene for sterkere i morgen hos deg :)
Ååå så spennende!! Ser nå at du har testet positivt med digital. GRATULERER :love017 skal teste igjen i morgen, hvis streken er sterkere tar jeg digital!! :) Jeg håper, håååper og krysser fingre.

Takk! :D

Ååå så spennende!! Ser nå at du har testet positivt med digital. GRATULERER :love017 skal teste igjen i morgen, hvis streken er sterkere tar jeg digital!! :) Jeg håper, håååper og krysser fingre.

Ja, måtte ta sjansen på digital i morges. Har 3 til liggende, så var ikke noe stress om den ikke greide fange det opp enda. Men det gjorde det jaggu!
Har masse tester liggende, tester jo hele tiden >< Ikke helt sunt kanskje, men.. etter å ha ventet lenge, så er det vanskelig å tro at det har gått..!
Men testene blir jo sterkere og sterkere. Og det bare siden i går.
P_20210121_213642_1.jpg

Dette er nettopp, på utvannet urin :P

Skal krysse fingrene for deg ♥️♥️ Men, jeg pleier ikke få skygger på seriøse tester uten at det er noe (nå har jeg unngått tester jeg VET får mye skygger ellers, som Lloyd og rfsu, da..) Så, om du ser noe, og det er fra en seriøs aktør, så tror jeg det må være noe..! :) Lykke til i morgen ♥️

:Heartred
Takk! :D

Ja, måtte ta sjansen på digital i morges. Har 3 til liggende, så var ikke noe stress om den ikke greide fange det opp enda. Men det gjorde det jaggu!
Har masse tester liggende, tester jo hele tiden >< Ikke helt sunt kanskje, men.. etter å ha ventet lenge, så er det vanskelig å tro at det har gått..!
Men testene blir jo sterkere og sterkere. Og det bare siden i går.
Vis vedlegget 346692
Dette er nettopp, på utvannet urin :p

Skal krysse fingrene for deg ♥️♥️ Men, jeg pleier ikke få skygger på seriøse tester uten at det er noe (nå har jeg unngått tester jeg VET får mye skygger ellers, som Lloyd og rfsu, da..) Så, om du ser noe, og det er fra en seriøs aktør, så tror jeg det må være noe..! :) Lykke til i morgen ♥️
Da skjønner jeg at du tok en digital! Haha, tror alle som har vært prøver lenge tester litt unødvendig mye.. på ferskforsøket testet jeg ingenting (tenkte å prøve no nytt) og fikk jo da opp håpet og forventningene når mensen var forsinket. Fikk mensen som et slag i trynet på jobb. Gikk helt ned i kjellern så d skjer ikke enda en gang! Skal være forberedt på enten eller!

Det ser jo veldig bra ut med økning i styrken :) Takk for det! :Heartred Har aldri tester ut disse testene fra testhelsen før nå (og ikke sett noe strek før nå). Holder meg unna lloyds, rsfu og babyplan sine tester etter dårlig erfaring!

Back
Topp