Jeg ser at bildene her inne blir veldig dårlige, så skjønner det godt. Jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighetSer så og si nesten ikke strek nummer toStudert bildet, men tror ikke jeg har ett godt streksyn
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser at bildene her inne blir veldig dårlige, så skjønner det godt. Jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighetSer så og si nesten ikke strek nummer toStudert bildet, men tror ikke jeg har ett godt streksyn
![]()

Jeg ser at bildene her inne blir veldig dårlige, så skjønner det godt. Jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighet![]()

Her er bilde av testen når den har tørket. Syns jeg ser noe. Å så noe på bildene i etter tid nå. Hmm.
Bilde nr 2 er før den tørket
Jeg ser en svak strekHva tror dere?
9dpo,vanlig BPtest da jeg svidde av alle tidligetestene forrige pp![]()
Dagens tester ca 10 dpo
Øverst er tidligtest og tatt på morgenurin, nederste er ikke tidlig og tatt rundt kl 11. IKM i morgen, så håper dette går veien![]()
Hva tror dere?
Tok make sure i går. Syns jeg ser noe på den. Legger ved bilde
Tok rfsu test idag. Syns den ser blenda ut?
Har makesure skyggestreker, eller ser dere noe på rfsu testen?
Make sure 10 dpo 25 mlu
Rfsu 11 dpo tidlig test
Ser strekHva tror dere?
GratulereDagens![]()
Negativ digital graviditetstest i ettermiddag, 3 dager over ikm. Da er vel alt håp ute? Tanta har ennå ikke meldt ankomstSå ikke vet jeg hva som skjer..
![]()
Ifølge app, men den kan jo ha vært forsinket kanskje. Men pleier aldri å ha såå lange sykluser som dette..Hadde du EL for 17 dager siden da?
Ifølge app, men den kan jo ha vært forsinket kanskje. Men pleier aldri å ha såå lange sykluser som dette..
Så den har nok komt litt senere om du ikke er gravid da! Ville kjøpt inn noen hcg staver/strmmel tester og teste i stede for digital (de er jo så dyre) og teste i morgen tidlig om du ikke har fått noe utslag i dag eller om tante uteblir ikke stol på appen aleneForsinket EL, kan derfor være gravid, håpet er ikke ute før mensen kommer.Negativ digital graviditetstest i ettermiddag, 3 dager over ikm. Da er vel alt håp ute? Tanta har ennå ikke meldt ankomstSå ikke vet jeg hva som skjer..
![]()
Takk for svar, jeg får vente på tanta og teste på nytt over helgen da. Men ja, strimmel er nok ikke så dumt, begynner å koste litt. Pleier jo ikke teste egentlig, for tanta har kommet til tiden.Helt normalt at syklus kan variere me noen dager jeg tar EL tester hver mnd for det varierer mellom alt fra dag 15 til 18, å noen få ganger senere enn det også men da har jeg vært stressaSå den har nok komt litt senere om du ikke er gravid da! Ville kjøpt inn noen hcg staver/strmmel tester og teste i stede for digital (de er jo så dyre) og teste i morgen tidlig om du ikke har fått noe utslag i dag eller om tante uteblir ikke stol på appen alene

Takk for svar og for litt motivasjon, trengte detForsinket EL, kan derfor være gravid, håpet er ikke ute før mensen kommer.

Takk for svar, jeg får vente på tanta og teste på nytt over helgen da. Men ja, strimmel er nok ikke så dumt, begynner å koste litt. Pleier jo ikke teste egentlig, for tanta har kommet til tiden.![]()
men ja, det kan variere litt så håpet er ikke ute
her hamstres strimmeltester på billigetester.no
levelige priser, for det går jo litt tester i prøveperiodene! Krysser fingrene for deg!