Oss testetøser imellom

Jeg ser at bildene her inne blir veldig dårlige, så skjønner det godt. Jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighet:shifty::shy:

Ja, det er noe som skjer når bilder blir lagt ut her. Vet ikke hva som gjør det sånn, men hver gang jeg selv har lagt ut bilder så blir bildene i dårligere kvalitet. Kjipe greier :shifty:

Hva tror dere?
9dpo,vanlig BPtest da jeg svidde av alle tidligetestene forrige pp :p

Vedlegg

• Screenshot_20210108-150533_Gallery.jpg
    Screenshot_20210108-150533_Gallery.jpg
    8 KB · Visninger: 167
Tok make sure i går. Syns jeg ser noe på den. Legger ved bilde

Tok rfsu test idag. Syns den ser blenda ut?

Har makesure skyggestreker, eller ser dere noe på rfsu testen?

Make sure 10 dpo 25 mlu
Rfsu 11 dpo tidlig test

Klarer ikke å se noe :( men alt håp er ikke ute enda :) krysser fingrene!! <3

God gammeldags babyplan-skygge eller hva?:pompus: Vet ikke dpo, 8 eller 4:confused:

Vedlegg

• 39886271-46ED-4375-9572-275551FB0B66.jpeg
    39886271-46ED-4375-9572-275551FB0B66.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 156
Negativ digital graviditetstest i ettermiddag, 3 dager over ikm. Da er vel alt håp ute? Tanta har ennå ikke meldt ankomst‍♀️ Så ikke vet jeg hva som skjer..‍♀️

Ifølge app, men den kan jo ha vært forsinket kanskje. Men pleier aldri å ha såå lange sykluser som dette..

Helt normalt at syklus kan variere me noen dager jeg tar EL tester hver mnd for det varierer mellom alt fra dag 15 til 18, å noen få ganger senere enn det også men da har jeg vært stressa:hilarious: Så den har nok komt litt senere om du ikke er gravid da! Ville kjøpt inn noen hcg staver/strmmel tester og teste i stede for digital (de er jo så dyre) og teste i morgen tidlig om du ikke har fått noe utslag i dag eller om tante uteblir ikke stol på appen alene

Negativ digital graviditetstest i ettermiddag, 3 dager over ikm. Da er vel alt håp ute? Tanta har ennå ikke meldt ankomst‍♀️ Så ikke vet jeg hva som skjer..‍♀️
Forsinket EL, kan derfor være gravid, håpet er ikke ute før mensen kommer.

Helt normalt at syklus kan variere me noen dager jeg tar EL tester hver mnd for det varierer mellom alt fra dag 15 til 18, å noen få ganger senere enn det også men da har jeg vært stressa:hilarious: Så den har nok komt litt senere om du ikke er gravid da! Ville kjøpt inn noen hcg staver/strmmel tester og teste i stede for digital (de er jo så dyre) og teste i morgen tidlig om du ikke har fått noe utslag i dag eller om tante uteblir ikke stol på appen alene
Takk for svar, jeg får vente på tanta og teste på nytt over helgen da. Men ja, strimmel er nok ikke så dumt, begynner å koste litt. Pleier jo ikke teste egentlig, for tanta har kommet til tiden. :happy:

Takk for svar, jeg får vente på tanta og teste på nytt over helgen da. Men ja, strimmel er nok ikke så dumt, begynner å koste litt. Pleier jo ikke teste egentlig, for tanta har kommet til tiden. :happy:

Så meldingen jeg skrev ble litt rar å mangelfull på både smileys å punktum:shifty:men ja, det kan variere litt så håpet er ikke ute :happy: her hamstres strimmeltester på billigetester.no :happy: levelige priser, for det går jo litt tester i prøveperiodene! Krysser fingrene for deg!

Back
Topp