Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får noen sterkere og solide tester før søndagen. Skjønner du er(blir) tedd for å misteHeldigvis ikm på søndagen å spent på fasiten om jeg får tr eller sterkere tester. Må innrømme om jeg er gravid nå så er jeg redd for å miste igjen da jeg mistet uke 5 sist. Håper dette er evnt en graviditet som holder helt ut <3
. Det går jo som regel bra og noen ganger er det fint å ha hatt noen pp i mellom der man ikke var blitt gravid mente min gynspesialist. Jeg hadde to SA rad i uke 5 og 6. denne gangen har jeg bevisst hoppa over en pp for å se om det kan hjelpe.Ser strek på den øverste hvertfall10 dpo, tatt nettopp.
Nr 2, på morgenurin.

Er det test fra normal? Det tar litt tid før de blir sterke. Jeg synes det ser ut som babystrek.Jeg har fått antydning til strek før, uten å ha vært gravid, og jeg vet hvordan gravid-strek ser ut også. Men hva er dette? Er dette den berømte skyggen?![]()
Jeg bor ikke i Norge nå, så dette er tester (25mlu) fra Telano. Virker som det er den vanligste stimmeltesten her.Er det test fra normal? Det tar litt tid før de blir sterke. Jeg synes det ser ut som babystrek.

Dagens tester ca 10 dpo
Øverst er tidligtest og tatt på morgenurin, nederste er ikke tidlig og tatt rundt kl 11. IKM i morgen, så håper dette går veien![]()

Håper håper håper! IKM i morgen og med kort lutealfase er det alltid spennende om det er høye nok verdier til at TR uteblirDet der er babystrek!![]()

BabystreeeekDagens tester ca 10 dpo
Øverst er tidligtest og tatt på morgenurin, nederste er ikke tidlig og tatt rundt kl 11. IKM i morgen, så håper dette går veien![]()
Tok make sure i går. Syns jeg ser noe på den. Legger ved bilde
Tok rfsu test idag. Syns den ser blenda ut?
Har makesure skyggestreker, eller ser dere noe på rfsu testen?
Make sure 10 dpo 25 mlu
Rfsu 11 dpo tidlig test
På make sure er det en tendens til skyggestrek der hvor oppsugingsdelen går over i den tynne delen av strimmelen. Det er hvertfall det jeg synes jeg ser på bildet her?
Ringet rundt der jeg syns jeg ser strek på make sure

Jeg så den streken du har ringet rundt. Synes ofte 25mlu er bedre enn tidligtestene. Ville testet igjen om et par dagerRinget rundt der jeg syns jeg ser strek på make sure

Håper håper håper! IKM i morgen og med kort lutealfase er det alltid spennende om det er høye nok verdier til at TR uteblir
hvordan går det med deg og prøvingen?
Tok en make sure i går, 6 dpo. Tok en idag som var blenda, så jeg fikk ganske sterk skygge på denTok make sure i går. Syns jeg ser noe på den. Legger ved bilde
Tok rfsu test idag. Syns den ser blenda ut?
Har makesure skyggestreker, eller ser dere noe på rfsu testen?
Make sure 10 dpo 25 mlu
Rfsu 11 dpo tidlig test

Jeg har fått antydning til strek før, uten å ha vært gravid, og jeg vet hvordan gravid-strek ser ut også. Men hva er dette? Er dette den berømte skyggen?![]()
Studert bildet, men tror ikke jeg har ett godt streksyn