Oss testetøser imellom

Ja jeg veit det er tidlig:shy:. Blir bare så utålmodig. De brenner i skapet lissom:) . får prøve å vente til i morgen med å ta noen flere hvertfall:D. Herrlighet så sprø man blir av det her. Venter du til 9 DPO? Så på min første graviditet at testen CB tidlig var positiv (svakt) 9 dpo.

Haha ja jeg kjenner til det der :) man blir ganske sprø ja! Ja jeg drøyer det til dag 9, skal prøve vertfall:hilarious: jeg testet ikke positivt før dag 11 sist, da var den veldig svak! Men siden man ikke skal sammenligne svangerskap så starter jeg på 9 dpo :) håper at neste spire klamrer seg fast hele løpet ut når det en dag klaffer igjen :) forhåpentligvis denne runden!

Noen som ser noe på disse da? De er tatt i dag bare 7 dpo. Måtte legge de ut med blitz også :nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 8BE872B5-72D0-4A75-B901-8312574C43D0.png
    8BE872B5-72D0-4A75-B901-8312574C43D0.png
    91,4 KB · Visninger: 127
Får ta en ny i morgen å se. Har mer tru på denne perioden enn forrige.

Spennende ja :D.
Har egentlig ikke så mye trua på denne pp for vår del. Hadde El 27. Des å la inn aksjer 25. Skal egentlig holde men samboer testet sæden sin for noen år tilbake å da var den noe nedsatt. Kan selvfølgelig ha forbedret seg nå som han har sluttet å røyke å gjort om litt på livsstilen sin, men. Vi får nå se om jeg får sterkere streker å at tr holder seg unna

Heldigvis ikm på søndagen å spent på fasiten om jeg får tr eller sterkere tester. Må innrømme om jeg er gravid nå så er jeg redd for å miste igjen da jeg mistet uke 5 sist. Håper dette er evnt en graviditet som holder helt ut <3

Føler med deg :( mistet selv i uke 5 eller 6 i sommer.. Så håper en spire snart klarmrer seg fast :)

Føler med deg :( mistet selv i uke 5 eller 6 i sommer.. Så håper en spire snart klarmrer seg fast :)

Uff :( uansett hvor langt man er på vei så er det trist å setter sine spor. Men når man alikevell er så uheldig så er det bedre å miste da enn senere i svangerskapet. Trist uansett :(. Krysser fingrene for oss <3.hvordan ligger du an? Er du i dpo land? :) :Heartred

Uff :( uansett hvor langt man er på vei så er det trist å setter sine spor. Men når man alikevell er så uheldig så er det bedre å miste da enn senere i svangerskapet. Trist uansett :(. Krysser fingrene for oss <3.hvordan ligger du an? Er du i dpo land? :) :Heartred

Ja det er trist.. Men som du sier.. Bedre det skjer så tidlig enn senere! Jeg er i dpo land ja! Er på dag 5 dersom EL var den dagen jeg tror! Krysser fingrene for oss begge to :Heartred

Back
Topp