Oss testetøser imellom

Ser:wideyed:
Eg har aldri fått antydning til strek på disse utenom graviditet :joyful:

Shit! Da har jeg jaggu vært bra fruktbar denne gangen :hilarious: aksjene som er lagt inn her har vi påta inn med fingrene etter at han «glemte seg» :bored:
Jeg har dog fått skygge på babyplan før, så kan være det nå også kanskje.

Dere som er flinke til å redigere bilder for å få frem farger/streker bedre: hvordan gjør dere dette? Noen tips?

Dere som er flinke til å redigere bilder for å få frem farger/streker bedre: hvordan gjør dere dette? Noen tips?

Jeg redigerer bare i albumet på telefonen (iPhone). Redigerer lysstyrke og kontrast bare :)
Ellers har jeg tidligere brukt appen Checker. Synes den er ganske grei å ha :)

DACA1480-BC75-4C21-BA6B-EC27496A2B33.jpeg
9 dpo:pompus:

Shit! Da har jeg jaggu vært bra fruktbar denne gangen :hilarious: aksjene som er lagt inn her har vi påta inn med fingrene etter at han «glemte seg» :bored:
Jeg har dog fått skygge på babyplan før, så kan være det nå også kanskje.
Har du testa i dag?:D

Nå har jeg stirra så hardt på de graviditetstesten mine i snart 14 dager at jeg stoler ikke på meg selv lenger
2 dager over IKM, hatt murringer 3 uker snart også..
Men nå tror jeg KANSKJE at jeg ser en strek. Om ikke det bare er skygge? Er det bare jeg som ser den? Metode test, er det mye skygger på de?

Vedlegg

• B79E6AC6-D113-45BE-9EC9-7E5200E6FA9B.jpeg
    B79E6AC6-D113-45BE-9EC9-7E5200E6FA9B.jpeg
    46,2 KB · Visninger: 156
  • CF49DE85-472D-4322-A838-9F69888104F8.jpeg
    CF49DE85-472D-4322-A838-9F69888104F8.jpeg
    47,7 KB · Visninger: 150
Nå har jeg stirra så hardt på de graviditetstesten mine i snart 14 dager at jeg stoler ikke på meg selv lenger
2 dager over IKM, hatt murringer 3 uker snart også..
Men nå tror jeg KANSKJE at jeg ser en strek. Om ikke det bare er skygge? Er det bare jeg som ser den? Metode test, er det mye skygger på de?

Føler jeg ser strek :happy:

Øverste tatt kl 14:30 idag, nederste bare 2 timer senere. Trooor jeg er ved ikm nå, blødde litt i 2 dager og tenkte det var mensen. Helt til den plutselig stoppet på dag 2, tappen er høy og lukket og det kom ikke mer blod. Tok derfor test i dag for sikkerhetsskyld. Hvis jeg ikke er gravid og den blødningen var mensen skal jeg ta letrozol fra i morgen av, men er jeg gravid kan jeg ikke bruke letrozol. Digital sier «ikke gravid». Hva tenker dere? Har digital rett eller kan det være for tidlig?

edit: testene er makesure 25mlu, så utslag på disse bør vel også gi utslag på digital?

Vedlegg

• E53EC3E5-541F-4CA5-815D-B4683D8538EC.jpeg
    E53EC3E5-541F-4CA5-815D-B4683D8538EC.jpeg
    29,8 KB · Visninger: 145
  • CB3B06F9-4087-4384-8252-3C3FB6A41C25.jpeg
    CB3B06F9-4087-4384-8252-3C3FB6A41C25.jpeg
    9,2 KB · Visninger: 145
Øverste tatt kl 14:30 idag, nederste bare 2 timer senere. Trooor jeg er ved ikm nå, blødde litt i 2 dager og tenkte det var mensen. Helt til den plutselig stoppet på dag 2, tappen er høy og lukket og det kom ikke mer blod. Tok derfor test i dag for sikkerhetsskyld. Hvis jeg ikke er gravid og den blødningen var mensen skal jeg ta letrozol fra i morgen av, men er jeg gravid kan jeg ikke bruke letrozol. Digital sier «ikke gravid». Hva tenker dere? Har digital rett eller kan det være for tidlig?

edit: testene er makesure 25mlu, så utslag på disse bør vel også gi utslag på digital?

Ville tatt ny strimmeltest/digital med morgenurin imorgen :) føler jeg ser antydning til strek!

Ville tatt ny strimmeltest/digital med morgenurin imorgen :) føler jeg ser antydning til strek!

ja det er strek, kvaliteten her gjør de svake/blurry. Synes egentlig de er rosa også. Kan legge ved bilde nå når de er tørket selvom de er ugyldig da. Øverste kl 14:30 og nederste 2 timer etter. (Samme på begge bildene)

Vedlegg

• C8771607-B69D-4D6A-8A00-92A056724490.jpeg
    C8771607-B69D-4D6A-8A00-92A056724490.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 126
  • 42A75524-187B-4AC4-9314-D396A3ED3C3F.jpeg
    42A75524-187B-4AC4-9314-D396A3ED3C3F.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 110
ja det er strek, kvaliteten her gjør de svake/blurry. Synes egentlig de er rosa også. Kan legge ved bilde nå når de er tørket selvom de er ugyldig da. Øverste kl 14:30 og nederste 2 timer etter. (Samme på begge bildene)

Ja det var tydeligere på de som hadde tørket! Men prøv med digital på morgenurin siden hcg nivået vil være høyere med konsentrert urin etter flere timer uten inntak av drikke å turer på toalettet :) tipper at det er en liten spire inni der :)

Ja det var tydeligere på de som hadde tørket! Men prøv med digital på morgenurin siden hcg nivået vil være høyere med konsentrert urin etter flere timer uten inntak av drikke å turer på toalettet :) tipper at det er en liten spire inni der :)

ah, jeg har ikke flere digitale. Hadde bare en 1pk. Shit da, skal jo liksom ta letrozol i morgen tidlig, men skal ikke bruke de hvis jeg er gravid. Må jo nesten utsette det til jeg vet. Håper ikke det ødelegger for neste pp at letrozolen evt blir tatt noen dager forsinket :nailbiting:

ah, jeg har ikke flere digitale. Hadde bare en 1pk. Shit da, skal jo liksom ta letrozol i morgen tidlig, men skal ikke bruke de hvis jeg er gravid. Må jo nesten utsette det til jeg vet. Håper ikke det ødelegger for neste pp at letrozolen evt blir tatt noen dager forsinket :nailbiting:

Men ta en ny strimmel om du har i stedet for :) hvis ikke kan du samle urin i en kopp i morgen tidlig, den kan stå noen timer i romtemperatur uten at det betyr noe, så du kan få kjøpt eventuellt ny test! Men har du strimmel vil du nok få sterkere utslag uansett tenker nå jeg :) har ikke kjenskap til de medisinene du skal starte på, men du kan jo se om noen andre svarer, eventuellt ta kontakt med de som har forskrevet medisinen til deg :)

Men ta en ny strimmel om du har i stedet for :) hvis ikke kan du samle urin i en kopp i morgen tidlig, mener den kan stå noen timer uten at det betyr noe, så du kan få kjøpt eventuellt ny test! Men har du strimmel vil du nok få sterkere utslag uansett tenker nå jeg :) har ikke kjenskap til de medisinene du skal starte på, men du kan jo se om noen andre svarer, eventuellt ta kontakt med de som har forskrevet medisinen til deg :)

ja, jeg har 2 strimler igjen heldigvis. Så tar nok enda en i kveld bare fordi jeg ikke klarer å la vær også har jeg en i morgen tidlig, så kjøper jeg evt nye :laughing002 letrozol er medisin som gjør at jeg får eggløsning :happy119 kan ringe til gyn i morgen ja :gen014

ja, jeg har 2 strimler igjen heldigvis. Så tar nok enda en i kveld bare fordi jeg ikke klarer å la vær også har jeg en i morgen tidlig, så kjøper jeg evt nye :laughing002 letrozol er medisin som gjør at jeg får eggløsning :happy119 kan ringe til gyn i morgen ja :gen014

Haha, ja det er vel derfor vi er her på denne siden, du er ikke alene :) bare spar en til i morgen :) skjønner! Bra om det har klaffet uten da! Krysser fingrene :) lykke til!

Noen som ser noe på denne? Eventuelt om det kan være skyggestrek...

Vedlegg

• A61DE4F4-9967-4E91-A22D-7BB74CED0ADE.png
    A61DE4F4-9967-4E91-A22D-7BB74CED0ADE.png
    77,7 KB · Visninger: 136
Back
Topp