Oss testetøser imellom

Min og varierer veldi :) ofte sterk strek men ikke sterk nok til å være positiv.. Og så har testen en tendens til og bli helt blenda dagen før den blir positiv :)
Så merkelig da :wacky: de er ikke så enkle de el testene! Jeg måtte få en positiv test før jeg klarte å forstå at det faktisk er slik de skal se ut og at det er mulig å få en så sterk teststrek :hilarious:

Så merkelig da :wacky: de er ikke så enkle de el testene! Jeg måtte få en positiv test før jeg klarte å forstå at det faktisk er slik de skal se ut og at det er mulig å få en så sterk teststrek :hilarious:

Ja jeg blir ikke helt klok jeg heller:hilarious: gikk over til clearblue monitoren denne syklusen, så venter i spenning! Kotrolltester med strimmel/stav selfølgelig:hilarious: har trodd at jeg har hatt et par negative tester tidligere men som har vist seg å være positive.. Så her testes det ofte nå :joyful:

Last edited:
Vis vedlegget 344979
IMG_20210101_121327.jpg
Noen formening om denne EL testen? Clearblue monitor sa at det ikke var detektert LH økning.. Fant ut i går at med den kan man bare teste en gang til dagen (morgen) men kan man teste flere ganger med clearblue digital sin.. Så jeg som tenkte jaja, digg å bare teste en gang om dagen.. Men det står nå flere steder at LH nivå vil være høyest mellom 10.00 å 20.00 så skjønner ikke helt greia.. Den svakeste er tatt i morges..

Vedlegg

• Snapchat-918449374.jpg
    Snapchat-918449374.jpg
    28,5 KB · Visninger: 79
Last edited:
Mange har så sterk teststrek hele syklusen uten at EL er rundt hjørnet. For meg hadde det nok betydd at EL ikke var mange dagene unna, men det varierer fra person til person, så du må nok bare teste videre. Denne er i hvert fall negativ. Lykke til!

I hvert fall positiv nå:rolleyes:

Vedlegg

• 16095005003268560873342319971526.jpg
    16095005003268560873342319971526.jpg
    26 KB · Visninger: 112
Ikke direkte testing; men et spørsmål som angår når begynne å teste etter EL etter pilleslutt/bortfallsblødning..
har sluttet på cerazette nå nylig(skulle ikke slutte før i feb men;))
Har nå det jeg vil tro er det som kalles bortfallsblødning, så når etter denne, ville det være naturlig å teste etter EL? Har egentlig en plan om å la syklusen som kommer, komme når den kommer å ikke teste.. men kjenner meg selv for godt til å vite at jeg ikke kommer til å klare å holde meg unna testeskuffen:hilarious:

Den ser egentlig helt blenda ut :( kanskje en svak antydning til noe som kan komme der. Vi krysse fingrene og venter på neste test!! Hvor mange dpo er du? Og når er ikm?

Okei. Forventet egentlig ikke noe annet da jeg bare er 5 dpo idag :p. Ikm 10.januar.

Søstren min testet antydning til strek 5/6 dpo, veldig tidlig i hennes tilfelle

Vis vedlegget 344979 Vis vedlegget 344980 Noen formening om denne EL testen? Clearblue monitor sa at det ikke var detektert LH økning.. Fant ut i går at med den kan man bare teste en gang til dagen (morgen) men kan man teste flere ganger med clearblue digital sin.. Så jeg som tenkte jaja, digg å bare teste en gang om dagen.. Men det står nå flere steder at LH nivå vil være høyest mellom 10.00 å 20.00 så skjønner ikke helt greia.. Den svakeste er tatt i morges..
Nesten positiv vil jeg si. Ville tatt 1 til i kveld og 1 i morgen tidlig.
CB digital måler både lh og østrogen og skal derfor tas på morgenurin.
Strimmeltester som kun leter etter lh bør man vente med til etter klokken 10.00.

Ikke direkte testing; men et spørsmål som angår når begynne å teste etter EL etter pilleslutt/bortfallsblødning..
har sluttet på cerazette nå nylig(skulle ikke slutte før i feb men;))
Har nå det jeg vil tro er det som kalles bortfallsblødning, så når etter denne, ville det være naturlig å teste etter EL? Har egentlig en plan om å la syklusen som kommer, komme når den kommer å ikke teste.. men kjenner meg selv for godt til å vite at jeg ikke kommer til å klare å holde meg unna testeskuffen:hilarious:

Hvis du begynte å blø i dag ville jeg regnet i dag som
CD1, så ville jeg begynt å teste CD10 :)

Nesten positiv vil jeg si. Ville tatt 1 til i kveld og 1 i morgen tidlig.
CB digital måler både lh og østrogen og skal derfor tas på morgenurin.
Strimmeltester som kun leter etter lh bør man vente med til etter klokken 10.00.

Skal ta en til senere :) ja jeg vet den tar for seg to typer hormoner, skjønner bare ikke hvordan den skal få med seg stigning i LH om den evt stiger på ettermiddag/kveld? Blir ikke klok:hilarious: CB digital sine står det jo at når man oppnår høy fertilitet på testen kan man teste flere ganger om dagen.. Mens med clearblue advanced fertilitetsmonitor (som jeg har nå) får man bare teste en gang om dagen.. :)

Last edited:
10 dpo i dag. Testet i går, negativ. Har bare 1 test igjen :facepalm: og lurer på om jeg skal teste i morgen eller søndag. Hva er sjansen for å se noe 11dpo?

10 dpo i dag. Testet i går, negativ. Har bare 1 test igjen :facepalm: og lurer på om jeg skal teste i morgen eller søndag. Hva er sjansen for å se noe 11dpo?
Jeg ville ventet til søndag om det er en tidlig test. Er det en vanlig test ville jeg ventet til tirsdag.
Eventuelt teste i morgen å kjøpe mere tester etterpå

Jeg ville ventet til søndag om det er en tidlig test. Er det en vanlig test ville jeg ventet til tirsdag.
Eventuelt teste i morgen å kjøpe mere tester etterpå
Vanskelig å holde seg, men får prøve :) Er Babyplan graviditetstest strimmel. Ender vel med at jeg må ut på test shopping :shy:

Nå må den vel for svingede være positiv den EL testen?? :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20210101_181943.jpg
    IMG_20210101_181943.jpg
    20 KB · Visninger: 106
Har testet både i går og idag, og på dpo 7/8 så ble det jo blenda, men mistet litt motet likevel da det ikke var to synlige streker :facepalm: vet jo veldig godt at det er stor sannsynlighet for at jeg først ser noe om jeg tester på søndag/mandag, men de testene brenner :excited001

Har testet både i går og idag, og på dpo 7/8 så ble det jo blenda, men mistet litt motet likevel da det ikke var to synlige streker :facepalm: vet jo veldig godt at det er stor sannsynlighet for at jeg først ser noe om jeg tester på søndag/mandag, men de testene brenner :excited001

Høres kjent ut:hilarious: men ja, tidlig! Gi det et par dager, om du klarer:joyful:

Back
Topp