Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, noen av dere som ser på denne, eller er jeg litt i overkant positivt innstilt?
Jeg er midt i julevasken og finner ikke brillene mine...... ser desverre ingen strek, men hey det er jo lett at jeg tar feilHei, noen av dere som ser på denne, eller er jeg litt i overkant positivt innstilt?
Jeg opplevde rosa på papiret dagen etter jeg hadde fått positiv test. Ble kjempestresset og løp ut å kjøpte masse tester. Ble med det lille på papiret og er fortsatt gravid 13+5 i dag. Krysser fingrene for deg![]()

Jeg blødde masse mørkerødt blod og spottet mye fra uke 5+2 til 8+5, men det kom av skjøre slimhinner og er visstnok veldig vanlig. Alt har gått bare fint. Blødde også en del i mitt forrige svangerskap uten at noe var galt. Et tips er å få sjekket HCG nivået ditt med to dagers mellomrom og se stigningenMen jeg har troen på at dette kan gå bra
Du har jo fin økning på testene!
De gangene det har gått gale hos meg så har ikke testene vært så positiv. Har tatt en clearblue vanlig i dag, så skal jeg ta en i morgen for å se. Håper det er noe økning da.Takk, godt å lese at noen har opplevd at det ikke går gale selv om man blørDe gangene det har gått gale hos meg så har ikke testene vært så positiv. Har tatt en clearblue vanlig i dag, så skal jeg ta en i morgen for å se. Håper det er noe økning da.
Nei så trist, og forferdeligklarer ikke å sette meg inn i hvordan det må ha vært!
Det er jo det man frykter mest! Å miste noe som har blitt et lite menneske
Det er trist uansett, missforstå meg rett, tenker det må være enda værre det enn å miste veldig tidlig. Selv om man da allerede kanskje har begynt å forberede seg på hva som kommer, alle tingene som planlegges osv..for det er tungt det også...
Jeg håper så inderlig at du slipper å gå igjennom dette en gang tildet håper jeg alle her inne slipper å måtte gå igjennom!
Så håper jeg at du synes det er greit/godt å snakke litt om det.
Klem til deg!!!
SerHei, noen av dere som ser på denne, eller er jeg litt i overkant positivt innstilt?
Skyggestreker har vel ikke farge. Jeg vil tro den der er positivRfsu tidlig test 8-9 dpo! Tror dere det er skyggestrek? Noen som har erfaring med disse?![]()

Ååh håååperSkyggestreker har vel ikke farge. Jeg vil tro den der er positiv![]()

BabystrekRfsu tidlig test 8-9 dpo! Tror dere det er skyggestrek? Noen som har erfaring med disse?![]()
Ble faktisk usikker. Kan ikke du ta ny test? Håper på tostrekerHei, trenger litt hjelp! Fått to tester der streken er sånn? Er denne defekt? Er Rfsu test
Kanskje ikke defekt, men en produksjon der teststrekene har havnet litt på feil plass?Hei, trenger litt hjelp! Fått to tester der streken er sånn? Er denne defekt? Er Rfsu test
Ja for når har jeg tatt 3 tester fra rfsu å alle har hatt tydelig farge, men denne ble liksom streken så rar men likevel så tydelig! Men ja godt mulig at streken har havnet feil! For det skal vel ikke komme farge på om den er defekt eller skygge?Kanskje ikke defekt, men en produksjon der teststrekene har havnet litt på feil plass?
Nei om den er defekt eller det er en skyggestrek, så kommer ikke farge nei. Vil nok tro at du er gravid. Kanskje greit å gå til innkjøp av en annen type test bare for å sjekkeJa for når har jeg tatt 3 tester fra rfsu å alle har hatt tydelig farge, men denne ble liksom streken så rar men likevel så tydelig! Men ja godt mulig at streken har havnet feil! For det skal vel ikke komme farge på om den er defekt eller skygge?
Hei, trenger litt hjelp! Fått to tester der streken er sånn? Er denne defekt? Er Rfsu test
Tenker at siden den slår ut med farge og ikke er skyggestrek, så er det nok en litt malplassert strek, men positiv testkanskje kjøpe en stavtest fra apoteket i morgen bare for å dobbeltsjekke?
![]()