Oss testetøser imellom

Bra du fikk god oppfølging da når du fant det ut så sent :)
Jeg skjønner hva du mener med det og knytte seg til den lille i magen.. Veldig godt! Mistet selv i sommer.. Den første og eneste jeg vet om selv da..det var tungt å gå igjennom.. Men samtidig så kjente jeg litt på at det er bra at kroppen ordner opp selv når noe er så galt med den lille at det blir avsluttet.. Men ja, begynte jo å se for meg at mini her i huset skulle få seg en lillebror eller lillesøster og gledet meg til trilleturer, babylukt og kos..men sånn ble det jo ikke :(

Du må gjøre det som er best for deg så lenge det er trygt for dere begge to <3
Mye stress gjør jo ikke noe bra for verken deg eller den lille.
Masse lykke til :)

Jeg viste heldigvis ikke om min gutt. Han døde av for lite næring i uke 20. Ellers var alt fint med han. Og veldig takknemlig for at jeg ikke viste om han, siden det gikk som det gikk. For klarte å se det positive med at jeg hadde fått oppleve å bli mamma siden det var noe jeg ikke egentlig skulle kunne få oppleve. Mens nå når jeg har vært gravid to ganger og har en gutt som trenger søsken så vet jeg ikke om jeg klarer å få flere engler. Så vil såklart være så forsiktig som mulig.

Jeg fikk mensen når jeg skulle , torsdag for 1 uke siden. Jeg hadde en veldig sparsom mens, men med varighet på fire dager som jeg pleier. Har denne uken hatt ekstremt følsom nese, så kjente jeg måtte ta en test for å bare utelukke graviditet. Tok en clearblue pluss som viste en svært svak strek da jeg tok den, men synlig nok til at jeg ikke måtte «vri og vende». Nå, noen timer etter ser den slik ut... jeg er 99 % sikker på at jeg ikke er gravid, og jeg vet de er ugyldige etter fristen. Men likevel ganske tydelig strek, syntes dere ikke?

Vedlegg

• 810F5CD1-4810-4A98-B9FB-5399EED32215.jpeg
    810F5CD1-4810-4A98-B9FB-5399EED32215.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 169
Jeg fikk mensen når jeg skulle , torsdag for 1 uke siden. Jeg hadde en veldig sparsom mens, men med varighet på fire dager som jeg pleier. Har denne uken hatt ekstremt følsom nese, så kjente jeg måtte ta en test for å bare utelukke graviditet. Tok en clearblue pluss som viste en svært svak strek da jeg tok den, men synlig nok til at jeg ikke måtte «vri og vende». Nå, noen timer etter ser den slik ut... jeg er 99 % sikker på at jeg ikke er gravid, og jeg vet de er ugyldige etter fristen. Men likevel ganske tydelig strek, syntes dere ikke?
Eg vil heller sei 99% sikker gravid :p
Den streken var altfor tydeleg til å vere noko anna;)

Jeg viste heldigvis ikke om min gutt. Han døde av for lite næring i uke 20. Ellers var alt fint med han. Og veldig takknemlig for at jeg ikke viste om han, siden det gikk som det gikk. For klarte å se det positive med at jeg hadde fått oppleve å bli mamma siden det var noe jeg ikke egentlig skulle kunne få oppleve. Mens nå når jeg har vært gravid to ganger og har en gutt som trenger søsken så vet jeg ikke om jeg klarer å få flere engler. Så vil såklart være så forsiktig som mulig.

Uff ja, trist når det skjer :( håper du slipper flere sånne opplevelser!! Må være forferdeli å miste i uke 20 :( håper du får en god opplevelse snart :)

Synes no den så positiv ut, min var sånn ca 10 dpo. Men om du er sikker, så kan set no hende du har hatt kjemisk eller faktisk er gravid☺️

Uff ja, trist når det skjer :( håper du slipper flere sånne opplevelser!! Må være forferdeli å miste i uke 20 :( håper du får en god opplevelse snart :)

Jeg var jo veldig heldig i forhold til alle andre som vet at de er gravide i uke 20 å mister. De har jo rukket å planlegge, se for seg babyen, vært på ultralyd osv. Mens min opplevelse var jo kun fødselen av han. Fikk knapt muligheten til å se han engang før hun sprang avgårde men han. Det var nok det vondeste i forhold til min engel. Jeg fikk ikke sett han og min mann fikk ikke komme inn på rommet engang mens han var der. Heldigvis fikk vi han jo med oss hjem etter obduksjonen. Men da var han så ødelagt at de anbefalte oss å ikke åpne kisten, noe vi heller ikke gjorde. Men det er nok største grunnen til at jeg er så redd for å finne det ut tidlig å knytte meg til den lille også går det kanskje galt. Tror jo jeg lett kunne knyttet meg til en kjemisk baby tilogmed om jeg hadde tatt en tidlig test...

Jeg var jo veldig heldig i forhold til alle andre som vet at de er gravide i uke 20 å mister. De har jo rukket å planlegge, se for seg babyen, vært på ultralyd osv. Mens min opplevelse var jo kun fødselen av han. Fikk knapt muligheten til å se han engang før hun sprang avgårde men han. Det var nok det vondeste i forhold til min engel. Jeg fikk ikke sett han og min mann fikk ikke komme inn på rommet engang mens han var der. Heldigvis fikk vi han jo med oss hjem etter obduksjonen. Men da var han så ødelagt at de anbefalte oss å ikke åpne kisten, noe vi heller ikke gjorde. Men det er nok største grunnen til at jeg er så redd for å finne det ut tidlig å knytte meg til den lille også går det kanskje galt. Tror jo jeg lett kunne knyttet meg til en kjemisk baby tilogmed om jeg hadde tatt en tidlig test...

Nei så trist, og forferdelig :( klarer ikke å sette meg inn i hvordan det må ha vært!
Det er jo det man frykter mest! Å miste noe som har blitt et lite menneske :(
Det er trist uansett, missforstå meg rett, tenker det må være enda værre det enn å miste veldig tidlig. Selv om man da allerede kanskje har begynt å forberede seg på hva som kommer, alle tingene som planlegges osv..for det er tungt det også...

Jeg håper så inderlig at du slipper å gå igjennom dette en gang til :( det håper jeg alle her inne slipper å måtte gå igjennom!
Så håper jeg at du synes det er greit/godt å snakke litt om det.

Klem til deg!!!

Eg vil heller sei 99% sikker gravid :p
Den streken var altfor tydeleg til å vere noko anna;)

ja, veldig enig i at den ser positiv ut. Dog en tid etter den ble tatt. Tok en makesure nå (eneste jeg hadde), ikke tegn til strek eller skygge. Jeg tror den testen er falsk positiv. Men jeg kan jo ta feil. Om jeg skulle være gravid så tviler jeg på det utvikler seg som det skal ikm var 10.12 og jeg fikk mensen da, eller noe som liknet mensen hvertfal :)

ja, veldig enig i at den ser positiv ut. Dog en tid etter den ble tatt. Tok en makesure nå (eneste jeg hadde), ikke tegn til strek eller skygge. Jeg tror den testen er falsk positiv. Men jeg kan jo ta feil. Om jeg skulle være gravid så tviler jeg på det utvikler seg som det skal ikm var 10.12 og jeg fikk mensen da, eller noe som liknet mensen hvertfal :)

Mulig du har hatt en kjemisk da? Men om det var lite av TR så ville jeg tatt en ny test om et par dager.. Bare for å være helt sikker.. Krysser fingrene for deg!

Tok en digital i går kveld som viste 1-2 og jeg tok en i dag. Den viste 2-3. Jeg er 12 dpo.
Men både i går og i dag har jeg fått lyserosa blod når jeg tørker meg og syns det er litt skummelt. Noen som har opplevd det samme? Begynner jo med en gang å tenke på at noe er gale siden jeg blør og den digitale sa 2-3 før jeg var kommet til IKM:wacky:
Legger med babyplan også som jeg tok :)

Vedlegg

• 4D392356-06DD-4FE5-BDBD-D5D8E418D08B.jpeg
    4D392356-06DD-4FE5-BDBD-D5D8E418D08B.jpeg
    44,2 KB · Visninger: 97
  • F1C26213-5D13-4C21-9F82-0695FCE7AD4D.jpeg
    F1C26213-5D13-4C21-9F82-0695FCE7AD4D.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 105
Tok en digital i går kveld som viste 1-2 og jeg tok en i dag. Den viste 2-3. Jeg er 12 dpo.
Men både i går og i dag har jeg fått lyserosa blod når jeg tørker meg og syns det er litt skummelt. Noen som har opplevd det samme? Begynner jo med en gang å tenke på at noe er gale siden jeg blør og den digitale sa 2-3 før jeg var kommet til IKM:wacky:

Fra babyverden sin side :)

Vedlegg

• Screenshot_20201219_094901.jpg
    Screenshot_20201219_094901.jpg
    32,2 KB · Visninger: 95
Kan jo hende du har høyt hcg nivå....eller kanskje flere spirer der inne

Hjelp, ikke si det da :hilarious: Testet tidlig denne gangen men kan ikke være noe særlig lenger på vei, Max en dag for ellers har jeg blitt gravid før vi hadde sex :hilarious:
Vet ikke hva hcg nivået må være på cb digital for å gå opp til 2-3, men legger med bilder av hcg nivåer for singel og tvilling graviditeter 20201113_194600.jpg 20201207_085152.jpg

Jeg opplevde rosa på papiret dagen etter jeg hadde fått positiv test. Ble kjempestresset og løp ut å kjøpte masse tester. Ble med det lille på papiret og er fortsatt gravid 13+5 i dag. Krysser fingrene for deg:Heartred

Jeg syns det der ser ut som babystrek :)

Jeg blødde masse mørkerødt blod og spottet mye fra uke 5+2 til 8+5, men det kom av skjøre slimhinner og er visstnok veldig vanlig. Alt har gått bare fint. Blødde også en del i mitt forrige svangerskap uten at noe var galt. Et tips er å få sjekket HCG nivået ditt med to dagers mellomrom og se stigningen :) Men jeg har troen på at dette kan gå bra :Heartred Du har jo fin økning på testene!

Back
Topp