N
Nagini
Guest
Så rosa og fin også <3 Kan ikke skjønne at det er annet enn babystrek. Hvilken PP? Dere har holdt på lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg ogsåSer strek! Håper den blir sterkere i dagene fremover <3 Heier på deg!!!!
Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig skuffa om den er blenda12 dpo, og hadde egentlig gitt opp. Men det er «noe» på den nederste testen på bildene? Har redigert litt, men så den godt med egne øyne. Ser det best på screenshoten fra Premom appen. Vet ikke hva jeg skal tro....Hva tenker dere? Streksynet mitt begynner å bli slitent![]()

Var denne til meg?Så rosa og fin også <3 Kan ikke skjønne at det er annet enn babystrek. Hvilken PP? Dere har holdt på lenge?

Kan være så lite som at du har drukket en del vann/veske. Da kan det være nokMine tester i dag. Øverste fra i dag tidlig og nederste i kveld. Føler nesten den er blitt svakere
9 dpo så ennå tidlig. Men sist jeg var gravid så fikk jeg sterkere streker på ettermiddagen.

Var denne til meg?Om det var, så er vi kommet til PP24
![]()
Ja det har vi. Et negativt IVF forsøk, og så venter riksen i januar. Hadde jo vært så utrolig fantastisk om det går nåJa, til degVar det jeg trodde at dere hadde holdt på en goood stund. Krysser alt jeg har!!! <3
Tusen takk! 
Er det en god grunn til å finne ut så tidlig som mulig om man er gravid? Eller blir bare ventingen lengre?
Man kan jo ikke påvirke utfallet i noen grad før etter uke 24 likevell. Og jeg syntes forrige graviditet varte i åresvis! Den var egentlig nøyaktig 3 måneder fra jeg fant ut at jeg var gravid til jeg hadde gutten i armene mine. Men tanken på å måtte gå slik i 9 måneder og vente å lure og vente å vente å vente.... Hvordan overlever man? Er det vits å finne det ut? Om jeg starter å spise folat nå, så er spiller det kanskje ikke noen rolle om jeg vet før uke 24?
for noen, sånn som meg så har det mye å gjøre med at jeg tar medisiner av og til som på sikt kan gjøre skade..derfor vil jeg vite det tidlig
så er det vel rett og slett lysten på barn tror jeg, som gjør at man ikke klarer å vente når man vet at det faktisk er en sjangse for at man kan være gravid
min første var veldig uventa selv om vi prøvde, da det ikke harmonerte helt med syklusen
men ja, ventetida ble lang
men vi er alle forskjellige tenker jeg
noen finner trygghet i å vite
Mine tester i dag. Øverste fra i dag tidlig og nederste i kveld. Føler nesten den er blitt svakere
9 dpo så ennå tidlig. Men sist jeg var gravid så fikk jeg sterkere streker på ettermiddagen.
Er det en god grunn til å finne ut så tidlig som mulig om man er gravid? Eller blir bare ventingen lengre?
Man kan jo ikke påvirke utfallet i noen grad før etter uke 24 likevell. Og jeg syntes forrige graviditet varte i åresvis! Den var egentlig nøyaktig 3 måneder fra jeg fant ut at jeg var gravid til jeg hadde gutten i armene mine. Men tanken på å måtte gå slik i 9 måneder og vente å lure og vente å vente å vente.... Hvordan overlever man? Er det vits å finne det ut? Om jeg starter å spise folat nå, så er spiller det kanskje ikke noen rolle om jeg vet før uke 24?
Ville ikke gått glipp av ventingen og spenningen for noe i verden uansett 
Det er veldig mye man ikke skal spise som gravid også, så selv om det stort sett går bra om man ikke vet det før uke 24, så er det greit å vite ift sånne ting. For ikke å snakke om alkohol, nikotin, blodprøver som skal tas i uke 12 for best mulig oppfølging, etc.
Og herlighet så kjedelig å gå glipp av over halve svangerskapet! Da hadde jeg blitt dritlei meg selv om jeg er helt håpløs gravid; altså sengeliggende halve svangerskap med hyperemesis og sengeliggende resten med invalidiserende bekkensmerterVille ikke gått glipp av ventingen og spenningen for noe i verden uansett
Men testing så tidlig som folk (meg også!!) driver med her er det ikke så mye hensikt bak. Er nok mest fordi vi er nysgjerrige og utålmodige vesener, og mange har prøvd i månedsvis og årevisJeg er (var) sikkert én av de verste
![]()
og jeg som var på grensa til svangerskapsdiabetes! Men alt det du sa! Enig!Tenker litt som deg,selv om jeg fant det ut med min første "seint".. Det var ikke seint, gått over 3 uker siden egget festet segfor noen, sånn som meg så har det mye å gjøre med at jeg tar medisiner av og til som på sikt kan gjøre skade..derfor vil jeg vite det tidlig
så er det vel rett og slett lysten på barn tror jeg, som gjør at man ikke klarer å vente når man vet at det faktisk er en sjangse for at man kan være gravid
min første var veldig uventa selv om vi prøvde, da det ikke harmonerte helt med syklusen
men ja, ventetida ble lang
men vi er alle forskjellige tenker jeg
noen finner trygghet i å vite
![]()
Det er veldig mye man ikke skal spise som gravid også, så selv om det stort sett går bra om man ikke vet det før uke 24, så er det greit å vite ift sånne ting. For ikke å snakke om alkohol, nikotin, blodprøver som skal tas i uke 12 for best mulig oppfølging, etc.
Og herlighet så kjedelig å gå glipp av over halve svangerskapet! Da hadde jeg blitt dritlei meg selv om jeg er helt håpløs gravid; altså sengeliggende halve svangerskap med hyperemesis og sengeliggende resten med invalidiserende bekkensmerterVille ikke gått glipp av ventingen og spenningen for noe i verden uansett
Men testing så tidlig som folk (meg også!!) driver med her er det ikke så mye hensikt bak. Er nok mest fordi vi er nysgjerrige og utålmodige vesener, og mange har prøvd i månedsvis og årevisJeg er (var) sikkert én av de verste
![]()
Fikk 1-2 på digital i dagFin strek! Har du testet mer i dag?![]()

Ja jeg må jo da passe på at jeg ikke tar ting som er skadelig for barnet i den tiden. Men jeg har jo også lyst på barnet. Jeg bare har ikke lyst å måtte gå å bekymre meg sånn for babyen før jeg kan gjøre noe for å redde den likevell, om du skjønner. Ikke har jeg kjent mine to første heller i magen. Selv da jeg var 9 måneder på vei med snipp så var det kun på skjermen eller gjennom doppleren at jeg kunne si at det var liv i han.
Men kan jo slutte å spise de tingene også nå, så blir ikke det et problem om jeg skulle bli gravid. Alkohol har jeg ikke rørt på masse år. Jeg har sluttet å røyke og snuser ikke. blodprøver er jo litt verre med, men det tok de ikke av meg når jeg fant ut om snipp heller og da var jeg i uke 25.
Og jeg syntes ikke det var ille å "gå glipp av" halve svangerskapet. Jeg syntes det var en befrielse å slippe å bekymre meg i 9 måneder og heller kun bekymre meg i 3 måneder og syntes selv de månedene varte for alltid! Pluss med venting så føler jeg at man knytter seg veldig til den lille i magen og jeg er veldig redd for å miste igjen. Og miste noen man ikke vet om er lettere enn å miste noen man har blitt kjent med å sett for seg osv.
Men må kanskje finne en mellomting mellom 2 uker og 3 måneder ...
Fikk 1-2 på digital i dag![]()

Det ser ut som det blir helt i starten av septemberSå gøy..!! Gratulerer igjen
Blir det August 2021 på deg også da?![]()

Det ser ut som det blir helt i starten av september![]()
ikke lenge før septembergruppa starter nå vel