Oss testetøser imellom

Noen som ser noe på denne? Vet ikke helt om jeg stoler på disse clearblue testene, føler de har vist skyggestrek hos så mange. Men lov å håpe :D
Hvor i dpo er du? Synes jeg skimter en strek så vidt!:D
Min var sånn på fredagen(9dpo), og i går var den mye tydeligere:smug:
Krysser fingrene for deg!:D

Hvor i dpo er du? Synes jeg skimter en strek så vidt!:D
Min var sånn på fredagen(9dpo), og i går var den mye tydeligere:smug:
Krysser fingrene for deg!:D

Takk :)

Er 7 eller 8 dpo tror jeg, så er nok alt for tidlig. Men føler jeg ser en svak strek eller skygge der :D Blir spennende å se :D

Noen som vet om man alltid får to streker på graviditetstesten til clearblue fertilitetsmonitor selv om man er gravid eller ikke?

Noen som vet om man alltid får to streker på graviditetstesten til clearblue fertilitetsmonitor selv om man er gravid eller ikke?

Fikk du to streker på den men ikke på vanlig test? Jeg har bare såvidt lest i instruksjonshefte men mener at det sto noe om at man ikke skulle se på de strekene? Om du har det hefte liggende så kan du jo se om det står noe :)

Jeg måtte finne heftet selv, haha! Utolmodig! Det står: resultatet kan kun leses av på monitoren og kan ikke bli forstått ved å se på eventuelle linjer på testen.

:)

Fikk du to streker på den men ikke på vanlig test? Jeg har bare såvidt lest i instruksjonshefte men mener at det sto noe om at man ikke skulle se på de strekene? Om du har det hefte liggende så kan du jo se om det står noe :)

Brukte den i monitoren men fikk ikke gravid. Men regnet egentlig med det siden det er tidlig. Men så så jeg at det var en svak strek der.
Har ikke flere vanlige tester igjen så derfor tok jeg en slik :D
Føler jeg fikk en svak strek på en annen test i går men redd det er en skyggestrek. Venter på nye tester men var så utålmodig :hilarious:

Brukte den i monitoren men fikk ikke gravid. Men regnet egentlig med det siden det er tidlig. Men så så jeg at det var en svak strek der.
Har ikke flere vanlige tester igjen så derfor tok jeg en slik :D
Føler jeg fikk en svak strek på en annen test i går men redd det er en skyggestrek. Venter på nye tester men var så utålmodig :hilarious:

Åh, forstår du er utolmodig ja :bored: håper nye tester ramler inn døra di asap!
Jeg driver og ser syner på tester i dag.. Vet at det er skremmende lav sansynlighet for positiv test men klarer ikke å la være for det om:hilarious::hilarious:

hehe kjenner meg igjen :hilarious: Hvor mange dpo er du?

12 dpo :bookworm: er så sikker på at det ikke kan ha klaffet.. Men alikevel.. Tester og tester :hilarious:
Sist hadde jeg positiv på dag 11.. Vet man ikke skal sammenligne men.. Det ville seg nå ikke sist! Men har heldigvis 1 fra før :love017

12 dpo :bookworm: er så sikker på at det ikke kan ha klaffet.. Men alikevel.. Tester og tester :hilarious:
Sist hadde jeg positiv på dag 11.. Vet man ikke skal sammenligne men.. Det ville seg nå ikke sist! Men har heldigvis 1 fra før :love017

Nei det kan jo være forskjellig fra graviditet til graviditet men skjønner godt at du sammenligner for det pleier jeg også :hilarious:
Krysser fingrene for positiv test hos deg snart :)

Mine tester nå, 8 eller 9 dpo. Tok en billig strimmel og en vanlig. Syns det er litt skummelt at det er veldig tidlig :wacky::p

Vedlegg

• 2ABA110E-6F31-4F0F-BA3F-CF6241BA96B9.jpeg
    2ABA110E-6F31-4F0F-BA3F-CF6241BA96B9.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 163
Noen som har graviditetstest å anbefale? Helst en billig som man får kjøpt på butikk. Ønsker å teste flere ganger, men forseint å bestille på nett

Back
Topp