Jeg ser strek både på disse og den ene av de andre du la utTatt i ettermiddag. Ser noen nå? 11dpo. La ut tidligere men er nå sterkere ser jeg. Andre som ser?
Spammer her jeg nå men kjenner litt håp nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek både på disse og den ene av de andre du la utTatt i ettermiddag. Ser noen nå? 11dpo. La ut tidligere men er nå sterkere ser jeg. Andre som ser?
Spammer her jeg nå men kjenner litt håp nå![]()
Jeg ser strek både på disse og den ene av de andre du la ut![]()

spennende, fallhøyden er stor nå føler jeg om det ikke er noe 

Nå har jeg tatt 3(!!!) ulike tester. Har jeg ikke MAKS uflaks da om det er skygge på både babyplan, make sure strimmel og make sure stav?!![]()
Er det rart at streken på den vanlig testen er tydeligere enn tidligtesten? Tatt på samme urin, men vanlig test tatt 3min etter vanlig test.
Litt dårlig bilde da. I virkeligheten er begge strekene tydelige.
Ser kvaliteten er elendig her inne, men fikk fanget opp streker på dem. Her er dem redigert men allikevel dårlig kvalitet
men i mine øyne ser det ut som skygge, men skal ikke si for sikkert. Ser!Har egentlig begynt å gi litt opp, etter spontanabort i juni, og ingen positive tester etter det. Leser liksom om alle som blir gravid med en gang etter spontanabort.
MEN, er ikke det strek på disse? Den øverste er tørket. Tatt 12 dpo med Make Sure-vanlige tester (følsomhet på 25m IU/ml), to timers mellomrom. Den nederste er sist.
Vet kvaliteten kan bli litt ødelagt når man legger ut hermen i mine øyne ser det ut som skygge, men skal ikke si for sikkert.
Ville tatt en ny test etter noen dager å sett da![]()

Hm, okei. Tok en ny i går ettermiddag som så sånn ut. Synes den ser rosa ut i virkeligheten men![]()
Skimter noe mer på disse![]()
er 12 dpo idag så ikke lenge til ikm heller 
Okeitenker å ta flere tester etterhvert
er 12 dpo idag så ikke lenge til ikm heller
![]()
Ville tatt nærmere ja
Jeg testet sent (da jeg trodde TR kom), testet etter IKM og den var veldig tydelige streker påhar nok noe med hvor mye hcg man produserer.

Ser!![]()
Ja jeg har ingen tidligtester heller, har bare dem vanligeså tenkte egentlig å vente. Men skulle gjerne vist nå
![]()

Tok stav og tidlig test samme dagen og da ble strekene veldig forskjell![]()
Var stav sterkere?
Ser mange får utslag fortere med vanlig enn tidlig![]()
Var stav sterkere?
Ser mange får utslag fortere med vanlig enn tidlig![]()

Jeg tok disse to på samme urin da jeg var 12dpo, siden jeg er en nysgjerrigper. Vanlig test øverst og tidlig test nederst. De ser ganske like ut på bildet, men jeg synes tidligtesten hadde tydeligere strek IRL.Kan hende forskjellen ville vært større hvis jeg testet tidligere.