mrti91
Flørter med forumet
Ligger på ikm gruppe også, men alltid gøy her
tidligtest idag, 8 dpo - ikke morgenurin, bare pepsimax urin![]()
Pepsimax-urin <3 har mye av den typen selv
Ser spesielt godt streken på bilde med fliseklemmen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på ikm gruppe også, men alltid gøy her
tidligtest idag, 8 dpo - ikke morgenurin, bare pepsimax urin![]()

Jeg trenger hjelp fra dere som tester etter el.
Slik ser testene mine ut, men el-test fra clearblue med dobbel hormonindikator viser bare runding enda. Altså ingen økning i LH eller østrogen..
Burde ikke den være på blinkende smilefjes nå?![]()
Jeg trenger hjelp fra dere som tester etter el.
Slik ser testene mine ut, men el-test fra clearblue med dobbel hormonindikator viser bare runding enda. Altså ingen økning i LH eller østrogen..
Burde ikke den være på blinkende smilefjes nå?![]()
Spiralen funker på den måten at den gjør miljøet uhyggelig slik at et egg ikke fester seg under eggløsning, så jo man får faktisk eggløsning med alle typer spiralerVis vedlegget 342292
Jeg har ikke engang tatt ut spiral, så bare tok en eggløsningstest for gøy, siden jeg aldri har gjort det før og bare for å se hvordan de så ut. Skal begynne å prøve i slutten av januar først..
men asså hva tenker dere om denne? Trodde ikke man skulle få eggløsning med spiral jeg, når den hadde ligget inne en stund.. jeg tenker jo at denne nærmer seg positiv (selv om den ikke er det helt enda).. men det stemmer bra ifht eggløsningssmerter.
Spiralen funker på den måten at den gjør miljøet uhyggelig slik at et egg ikke fester seg under eggløsning, så jo man får faktisk eggløsning med alle typer spiralerså du har en gylden mulighet til å bli kjent med kroppen din og alle signalene den sender
bruker du en app for å tracke syklusen din?
Ser ut som testen snart blir positiv og at eggløsning er på vei![]()
Jeg vet ikke hvorfor man ikke får mensen egentlig, for man har jo eggløsning. Jeg hadde ganske tydelige eggløsninger hver mnd når jeg hadde hormonspiral, men jeg hadde skikkelig ekkel brun utflod og blødningsforstyrrelser konstant med spiralen og det var mer prevensjon enn selve spiralen så jeg tok den ut etter 8 mnd. Hadde også utrolig mye ryggsmerter som på magisk Vis ble borte når den ble fjernetgjorde det før jeg satt inn spiralenmen har ingen blødning med spiralen, så derfor vet jeg ikke hvor lang syklus er nå, annet enn at jeg får typ smerter når jeg tror eggløsning er og når jeg tror mensen skulle ha vært på en måte..
så helt oversikt har jeg ikke.. men side. Jeg ikke har blødninger i det hele tatt med spiralen, så ble jeg så overrasket over den testen der
skal jo ta ut spiralen i midten av januar, så prøver å forberede meg mest mulig![]()

Jeg vet ikke hvorfor man ikke får mensen egentlig, for man har jo eggløsning. Jeg hadde ganske tydelige eggløsninger hver mnd når jeg hadde hormonspiral, men jeg hadde skikkelig ekkel brun utflod og blødningsforstyrrelser konstant med spiralen og det var mer prevensjon enn selve spiralen så jeg tok den ut etter 8 mnd. Hadde også utrolig mye ryggsmerter som på magisk Vis ble borte når den ble fjernet![]()
og ingen brun utflod eller noe sånt... men skal ikke si jeg savner 10 dager med mensen asså 

Noen med streksyn som ser strekene her?
Første bilde av testen er tatt i går, andre idag. Syns jeg ser at den har blitt svakere enn i går, eller er det bare pga lys osv?
Syns dere dem ser likedan ut å er det evnt greit tegn om dem er ulikt for så å øke igjen?![]()

Ser desverre ingen streker![]()
Ser kvaliteten er elendig her inne, men fikk fanget opp streker på dem. Her er dem redigert men allikevel dårlig kvalitet
Fikk positiv digtal morgen etter, så den slo ut til sluttRart clearblue ikke har slått ut, for den EL testen du tok 27/11 er jo positiv.. Test streken er jo til og med sterkere enn kontrollstreken.. Rare greier! Kjente du noe tegn til EL dagen etter den positive testen da?
Fikk positiv digtal morgen etter, så den slo ut til slutt![]()
For meg ser de veldig positive utNå har jeg tatt 3(!!!) ulike tester. Har jeg ikke MAKS uflaks da om det er skygge på både babyplan, make sure strimmel og make sure stav?!![]()