Det med tidsfristen tror jeg har med at de ikke kan garantere svaret når testen tørker, testen vil ikke plutselig få eg hint av hcg etter tørk og gi falsk positiv, så enten er det skyggestrek eller babystrek. Jeg ville tatt en ny en i morgenGod kveld Jenter!
Tok denne øverste testen på ettermiddagsurin for å se om det ble strek her også, dette er en vanlig test men den jeg tok i morges er tidlig test.
Men ingen av testene slo ut innen tidsfristen(legger de fra meg etter 5-10 min å glemmer de ut) kan de da være ugyldige? Legger testen fra morgenurinen som jeg la ut tidlige med også som nederste bildeVis vedlegget 341265Vis vedlegget 341266Vis vedlegget 341265

er nå 9 dpo dersom el var dagen etter positiv test eller 8 dpo om el var på dag 2. Er ikke tatt med tidligtest da, mulig jeg splurger på meg en til i kveld. Angrer på at jeg ikke bare bestilte fra babyplan, tenkte at innen jeg fikk dem i posten så kunne jeg allerede ha fått en positiv test og ville ikke få bruk for dem
så optimistisk var jeg

Første gang på 11 pp jeg har fått noe, alltid vært blanke tester, så dette er er stort steg i riktig retning og vite at kroppen kan på egen hånd 

Newbie