Jeg ser ogsåJeg ser jeg ser jeg ser. Og vettu hva??? Mulig skyggestrek altså... men det hadde vært gøy å følge hverandre da.![]()
Krysser fingrene! Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ogsåJeg ser jeg ser jeg ser. Og vettu hva??? Mulig skyggestrek altså... men det hadde vært gøy å følge hverandre da.![]()
Krysser fingrene! Vet det er en del skyggestreker på disse. Men likevel, hadde vært kjempegøy om det ikke er det. Men jeg må også vente til mandag før neste test. Heheh. Og foreløpig er det jo enda tidlig også.Jeg ser ogsåKrysser fingrene!
![]()

Noen som ser noe?? Er 11 eller 12 dpo. Test fra normal som jeg har lest her inne at har lite fargestoff.. har egentlig gitt opp denne pp, men er kvalm og kaffe byr meg så i mot at jeg vil kaste opp av tanken. Slik var det sist jeg var gravid, bare at da va jeg 6 uker på vei. Testet derfor idag med ettermiddagsurin for en siste sjekk. Mulig det er ønsketenking men syns jeg ser noe??
Nei så dumtkrysser fingrene for neste gang <3
takk!skimter en strekNoen som ser noe?? Er 11 eller 12 dpo. Test fra normal som jeg har lest her inne at har lite fargestoff.. har egentlig gitt opp denne pp, men er kvalm og kaffe byr meg så i mot at jeg vil kaste opp av tanken. Slik var det sist jeg var gravid, bare at da va jeg 6 uker på vei. Testet derfor idag med ettermiddagsurin for en siste sjekk. Mulig det er ønsketenking men syns jeg ser noe??
Nei det finnes ikke utålmodig i ossVet det er en del skyggestreker på disse. Men likevel, hadde vært kjempegøy om det ikke er det. Men jeg må også vente til mandag før neste test. Heheh. Og foreløpig er det jo enda tidlig også.Altså, vi er vel ikke utålmodige heller?

Sånn så min strips fra normal ut, 10 dpo. Kunne såvidt skimte en strek.Noen som ser noe?? Er 11 eller 12 dpo. Test fra normal som jeg har lest her inne at har lite fargestoff.. har egentlig gitt opp denne pp, men er kvalm og kaffe byr meg så i mot at jeg vil kaste opp av tanken. Slik var det sist jeg var gravid, bare at da va jeg 6 uker på vei. Testet derfor idag med ettermiddagsurin for en siste sjekk. Mulig det er ønsketenking men syns jeg ser noe??
10 dpo i dag og pp11. Tatt med vanlig babyplan, noen som ser streken? Ser den i virkeligheten uten å måtte myse!! Aldri fått antydning til strek før![]()

Jeg hadde sånne streker på rfsu strimmel fra 9dpo og fikk positiv digital 11 dpo med fortsatt veldig svak strek på rfsu. Leste mye om at det var dårlig fargestoff i mange av de testene. For meg ble de desverre ikke sterkere og to dager over ikm fikk jeg negativ på digital og begynte å blø samme dag.Tok denne nå, er 11 dpo i dag. Er det bare en skyggestrek eller tror dere det kan være en babystrek? Det er en rfsu vanlig strimmel.
Nå har jeg tatt ganske mange tester, en hver morgen og kveld for å finne ut ca når det vil vise, fikk en lyserosa strek på en tidligtest fra lloydspharmacy på fredags kveld, og ikke noe annet enn en skygge på rfsu sin tidligtest i går kveld (hadde drukket litt mye, men holdt meg i 4,5 t). Kjenner på meg selv at kanskje jeg ikke burde ha testet så mye likevel.
Hvis jeg fikk strek på tidligtest på fredag, burde ikke hcg nicvået i kroppen ha økt nok innen i dag tidlig til å Vise mer enn en «skygge». Skyggene ser fremdeles farget ut for meg, det kommer ikke så tydelig frem på bildene.
Jeg har ikke fått skygger på rfsu sine vanlige strimler før, så er isåfall merkelig å plutselig få det på 3 stk? Har bare en strimmel igjen nå, så tenker ikke teste før i morgen igjen.

Tusen takk for svar! Så trist at det ikke gikk riktig vei for degJeg hadde sånne streker på rfsu strimmel fra 9dpo og fikk positiv digital 11 dpo med fortsatt veldig svak strek på rfsu. Leste mye om at det var dårlig fargestoff i mange av de testene. For meg ble de desverre ikke sterkere og to dager over ikm fikk jeg negativ på digital og begynte å blø samme dag.
Så tror det absolutt kan være noe på gang hos deg! Krysser fingrene for at strekene øker i styrke de kommende dagene![]()
Blir optimistisk på dine vegne. Dagens test er jo sterkere enn gårsdagen, og det er jo fortsatt tidlig. Det er vel annenhver dag at HCG dobler seg. Håper for din del at testene fortsetter å øke i styrkeTok denne nå, er 11 dpo i dag. Er det bare en skyggestrek eller tror dere det kan være en babystrek? Det er en rfsu vanlig strimmel.
Nå har jeg tatt ganske mange tester, en hver morgen og kveld for å finne ut ca når det vil vise, fikk en lyserosa strek på en tidligtest fra lloydspharmacy på fredags kveld, og ikke noe annet enn en skygge på rfsu sin tidligtest i går kveld (hadde drukket litt mye, men holdt meg i 4,5 t). Kjenner på meg selv at kanskje jeg ikke burde ha testet så mye likevel.
Hvis jeg fikk strek på tidligtest på fredag, burde ikke hcg nicvået i kroppen ha økt nok innen i dag tidlig til å Vise mer enn en «skygge». Skyggene ser fremdeles farget ut for meg, det kommer ikke så tydelig frem på bildene.
Jeg har ikke fått skygger på rfsu sine vanlige strimler før, så er isåfall merkelig å plutselig få det på 3 stk? Har bare en strimmel igjen nå, så tenker ikke teste før i morgen igjen.
For meg klaffet det igjen pp etter og så langt er det ett lite bankende hjerte inni derTusen takk for svar! Så trist at det ikke gikk riktig vei for degJeg brukte samme test forrige gang jeg ble gravid, da testet jeg kun 9dpo og 16dpo, fikk negativ på 9 og positiv på 16, den var ikke kjempe sterk, men en den var ikke til å ta feil av. Føler på meg at det kanskje ikke kommer til å gå min vei siden testene ikke øker så mye i styre og har lest nok dagbøker her inne til å forstå at tester som ikke øker someregel ender i kjemisk
jaja alt håp er ikke ute, men hvis jeg tar en i morgen som er lik så tror jeg at håpet mitt forsvinner litt, hcg burde ha økt mer hvis egget allerede har festet seg.
krysser fingrene for deg! Synes dagens strek så sterkere ut forresten. Jeg har absolutt troa! Lykke til 
Eg syns streken er mykje lettare å sjå på dagens testTok denne nå, er 11 dpo i dag. Er det bare en skyggestrek eller tror dere det kan være en babystrek? Det er en rfsu vanlig strimmel.

Tok denne nå, er 11 dpo i dag. Er det bare en skyggestrek eller tror dere det kan være en babystrek? Det er en rfsu vanlig strimmel.
Tok denne nå, er 11 dpo i dag. Er det bare en skyggestrek eller tror dere det kan være en babystrek? Det er en rfsu vanlig strimmel.
spar den siste testen til tirsdag om du klarer! Da vil du se om hcg nivået har økt!
krysser fingrene!Tirsdag tror jeg blir å strekke strikken litt langtSer sterkere ut den fra i dagspar den siste testen til tirsdag om du klarer! Da vil du se om hcg nivået har økt!
Spennendekrysser fingrene!
men jeg skal prøve