Oss testetøser imellom

Hei igjen. Tatt RFSU tidligtest idag siden det var den eneste jeg hadde tilgang på. Ser streken godt, kan det være skygge eller er den positiv? Kjøper sikkert et annet merke i morgen når apoteket åpner. Hvilken anbefaler dere? Jeg er 12 eller 13 dpo. Har kort lutealfase, så er 3 dager over ikm.

Vedlegg

• A8A1DF39-C0AE-4C58-B409-533601F45B1F.jpeg
    A8A1DF39-C0AE-4C58-B409-533601F45B1F.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 189
  • 41D07175-A66C-4B85-9267-3134587058B0.jpeg
    41D07175-A66C-4B85-9267-3134587058B0.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 188
  • EB8E02E3-42F4-4AB1-82CB-2AA105CAE522.jpeg
    EB8E02E3-42F4-4AB1-82CB-2AA105CAE522.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 181
Tirsdag tror jeg blir å strekke strikken litt langt :hilarious: men jeg skal prøve :D

Haha ja det er ikke enkelt i det hele tatt:hilarious: jeg testa hver dag sist det var en liten spire! Synd det ikke ville seg! Gangen før der ante jeg ikke at jeg var gravid før minst 3 uker dpo! Den satt heldigvis:Heartblue

Hei igjen. Tatt RFSU tidligtest idag siden det var den eneste jeg hadde tilgang på. Ser streken godt, kan det være skygge eller er den positiv? Kjøper sikkert et annet merke i morgen når apoteket åpner. Hvilken anbefaler dere? Jeg er 12 eller 13 dpo. Har kort lutealfase, så er 3 dager over ikm.
Jeg ville tenkt den var positiv :D

Denne ser positiv ut:happy: ville kjøpt en digital:happy:

Skulle bare sjekke at den ene testen jeg hadde igjen ikke på magisk vis hadde vokst og blitt til to og tror dere ikke jeg fant en gjemt inni bruksanvisningen :woot::hilarious:

Vedlegg

• 4E53B524-0BCF-4F85-BD4D-94B5DC3B065E.jpeg
    4E53B524-0BCF-4F85-BD4D-94B5DC3B065E.jpeg
    49 KB · Visninger: 195

den ser rosa ut da :) men rsfu kan ha skyggestreker og noen har dårlig fargestoff :) så hadde nok kjøpt en annen i tillegg ja :) men den ser positiv ut :)

Tok denne nå, er 11 dpo i dag. Er det bare en skyggestrek eller tror dere det kan være en babystrek? Det er en rfsu vanlig strimmel.

Nå har jeg tatt ganske mange tester, en hver morgen og kveld for å finne ut ca når det vil vise, fikk en lyserosa strek på en tidligtest fra lloydspharmacy på fredags kveld, og ikke noe annet enn en skygge på rfsu sin tidligtest i går kveld (hadde drukket litt mye, men holdt meg i 4,5 t). Kjenner på meg selv at kanskje jeg ikke burde ha testet så mye likevel.
Hvis jeg fikk strek på tidligtest på fredag, burde ikke hcg nicvået i kroppen ha økt nok innen i dag tidlig til å Vise mer enn en «skygge». Skyggene ser fremdeles farget ut for meg, det kommer ikke så tydelig frem på bildene.
Jeg har ikke fått skygger på rfsu sine vanlige strimler før, så er isåfall merkelig å plutselig få det på 3 stk? Har bare en strimmel igjen nå, så tenker ikke teste før i morgen igjen.
Hihi. Nå er det rett før jeg også kjøper test for å teste i dag. Men Neida, jeg får vente til i morgen. Men jeg ser streken i økende styrke. Så jeg heier på babystrek.

Hahah. Blir vel ikke noe bedre for lommeboka å få to streker? Hahahah.
Nei vet du hva jeg har brukt så mye penger på tester nå :nailbiting: angrer på at jeg ikke bare bestilte på babyplan som jeg først tenkte da jeg startet, men utålmodige meg :hilarious:

Hihi. Nå er det rett før jeg også kjøper test for å teste i dag. Men Neida, jeg får vente til i morgen. Men jeg ser streken i økende styrke. Så jeg heier på babystrek.

Løp og kjøp! :woot: Neida, du er sinnsykt flink som klarer å vente! :D:gen053 Krysser fingrene for en fin rosa strek for deg også i morgen :p

Denne er uten tvil positiv! Ville tatt en digital for å se på den sikre siden, men er 99% sikker på at du er gravid. Hvisker et forsiktig gratulerer ❤️
Legger ved testen jeg fikk 10 DPO (litt svakere enn din), og 5 timer senere ga den utslag på digital. Lykke til i morgen!
IMG_20201122_200555.jpg

Last edited:
Gjett hvem som ikke klarte å holde seg :hilarious::woot:

Vedlegg

• F3CE6D9B-B1A2-4907-8F4E-AB4B782B899C.jpeg
    F3CE6D9B-B1A2-4907-8F4E-AB4B782B899C.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 157
Nei vet du hva jeg har brukt så mye penger på tester nå :nailbiting: angrer på at jeg ikke bare bestilte på babyplan som jeg først tenkte da jeg startet, men utålmodige meg :hilarious:

Løp og kjøp! :woot: Neida, du er sinnsykt flink som klarer å vente! :D:gen053 Krysser fingrene for en fin rosa strek for deg også i morgen :p
Hahah. Ser den. Selvfølgelig mye penger å spare på å kjøpe billigere tester og planlegge bedre. Men ja, to streker er liksom ikke den tiden i livet hvor man ikke bruker penger. :p:D

Verste er vel at jeg må vel vente til tirsdag. For jeg må jo kjøpe den, og det gjør jeg først når jeg skal på jobb. Kjøper den ikke på nærbutikken her iallfall. :wideyed: Så da må jeg jo drøye til tirsdag morgen. :arghh::angelic:

Hahah. Ser den. Selvfølgelig mye penger å spare på å kjøpe billigere tester og planlegge bedre. Men ja, to streker er liksom ikke den tiden i livet hvor man ikke bruker penger. :p:D

Verste er vel at jeg må vel vente til tirsdag. For jeg må jo kjøpe den, og det gjør jeg først når jeg skal på jobb. Kjøper den ikke på nærbutikken her iallfall. :wideyed: Så da må jeg jo drøye til tirsdag morgen. :arghh::angelic:
Nei så dumt :yuck: Kjenner jeg er utålmodig på dine vegne :wacky: Har de sånne self checkout kasser der? Hvis ikke kan kanskje munnbind og en hoodie være noe? :hilarious:

Nei så dumt :yuck: Kjenner jeg er utålmodig på dine vegne :wacky: Har de sånne self checkout kasser der? Hvis ikke kan kanskje munnbind og en hoodie være noe? :hilarious:
Hahahah. Ja, jeg kjente du gjorde det ikke noe lettere for meg ved å snike deg til den testen :hilarious::p:D vurderte å kjøpe i går kveld, men lot det være. Kjenner jeg angrer nå. Men like greit å komme seg enda noen dager lengre på dpo. Sånn at om den ikke gir utslag nå så er det ikke noe vits å teste mer. Hadde den ikke gitt utslag i går ville jeg nok funnet en unnskyldning til å teste mer. :shy: Det vil jeg skkkert gjøre uansett kjenner jeg meg selv rett :angelic::angelic::angelic:

Hahahah. Ja, jeg kjente du gjorde det ikke noe lettere for meg ved å snike deg til den testen :hilarious::p:D vurderte å kjøpe i går kveld, men lot det være. Kjenner jeg angrer nå. Men like greit å komme seg enda noen dager lengre på dpo. Sånn at om den ikke gir utslag nå så er det ikke noe vits å teste mer. Hadde den ikke gitt utslag i går ville jeg nok funnet en unnskyldning til å teste mer. :shy: Det vil jeg skkkert gjøre uansett kjenner jeg meg selv rett :angelic::angelic::angelic:
Det er sant, da vet du for sikkert at det er riktig :D Jeg får vente her i spenning! :nailbiting:

Måtte bare ta en ny CBD idag for å se om det stod annen uke enn 1-2 som jeg fikk for cirka 1 uke siden
hadde håpet det skulle stå 3+ idag siden inne på BV står det jeg er idag 5+2 :wideyed:

Vedlegg

• TEST.jpg
    TEST.jpg
    6,9 KB · Visninger: 147
Back
Topp