Oss testetøser imellom

Heii du! Du er virkelig dedikert her inne, så gøy å se:D Hehe, jeg orker ikke vri og vende i dag også:hilarious: Så venter til i morgen ettermiddag (etter kanskje morgen???). Da burde den være synlig om man går ut fra dobling annenhver dag:) Kjenner det går fint om det ikke er en ordentlig strek også, for har ivf neste syklus, så fallhøyden er heldigvis ikke så stor:Heartred
haha Jeg har lest gjennom hele tråden her, og går hit for å kose meg! Har vært prøver i 5 år, så har tatt noen tester i mitt liv :shy:
Jeg blir alltid så glad av å se positive tester her inne. Nei du skjønner jeg får sterkere strek på kvelden enn på morgenen, så derfor jeg var spent på om du skulle teste ikveld også :joyful::rolleyes:

6-8 dpo :confused005 Tanker rundt denne? Helt blenda?

Vedlegg

• IMG_7391.png
    IMG_7391.png
    147,5 KB · Visninger: 199
haha Jeg har lest gjennom hele tråden her, og går hit for å kose meg! Har vært prøver i 5 år, så har tatt noen tester i mitt liv :shy:
Jeg blir alltid så glad av å se positive tester her inne. Nei du skjønner jeg får sterkere strek på kvelden enn på morgenen, så derfor jeg var spent på om du skulle teste ikveld også :joyful::rolleyes:

Du er skjønn! Hvordan går det med deg nå?

Hehe, husker du sa det sist, så disse er begge tatt på kvelden! Og kommer nok til å ta en ny i morgen ettermiddag/kveld:D

Dere damer som kjenner disse testene, er det vanlig at det er skygge på disse?
Er 11 dager siden ovitrelle.

Vedlegg

• C1BAFCCE-C2B0-4D17-A3F9-C3CC00A08348.jpeg
    C1BAFCCE-C2B0-4D17-A3F9-C3CC00A08348.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 176
Du er skjønn! Hvordan går det med deg nå?

Hehe, husker du sa det sist, så disse er begge tatt på kvelden! Og kommer nok til å ta en ny i morgen ettermiddag/kveld:D
Ååå takk som spør! Er 40+1 idag :Heartblue Igjen, etter 5 år så føles det helt uvirkelig!

Åja er de! hærregud klarer du å ikke teste ikveld da? :bounce

Dere damer som kjenner disse testene, er det vanlig at det er skygge på disse?
Er 11 dager siden ovitrelle.

Synes de ser litt for sterke ut til å være skygger, så dette kan absolutt være lovende:) Vil bare si at jeg fikk utslag på test etter Ovitrelle helt til 13 dager etterpå, bare så du vet at det er mulig:Heartred

Ååå takk som spør! Er 40+1 idag :Heartblue Igjen, etter 5 år så føles det helt uvirkelig!

Åja er de! hærregud klarer du å ikke teste ikveld da? :bounce

Oioi, sååå gøy! Bebis rett rundt hjørnet! For en fin førjulspresang:wav

Haha, ja, jeg bare pøser på med drikke, så vet jeg at det uansett ikke er noe vits:hilarious:

Synes de ser litt for sterke ut til å være skygger, så dette kan absolutt være lovende:) Vil bare si at jeg fikk utslag på test etter Ovitrelle helt til 13 dager etterpå, bare så du vet at det er mulig:Heartred
Hei, når du fikk rester av ovitrelle etter 13 dager Var det veldig sterk strek da? Tidlig test da?

Hei, når du fikk rester av ovitrelle etter 13 dager Var det veldig sterk strek da? Tidlig test da?

Vistes bedre i virkeligheten. Makesure 25mlu. Hvordan går det med deg?

Vedlegg

• 61839EF3-4B21-4CE5-9D7E-7A8B8D8B5860.jpeg
    61839EF3-4B21-4CE5-9D7E-7A8B8D8B5860.jpeg
    61,8 KB · Visninger: 138
  • AD5DC493-F840-40C2-A3F3-9C6ABD33599C.jpeg
    AD5DC493-F840-40C2-A3F3-9C6ABD33599C.jpeg
    59,2 KB · Visninger: 137
Tok en tidlig og en vanlig nå samme merke som din...usikker om det er ovitrelle enda.

Hvilken dpo og dag er du på? Din strek er myyye sterkere enn mine - tipper det er babystrek :D Er den Babyplan sterkere enn sist?

Back
Topp