Den var rosa og fin![]()
Syns den kanskje var litt svak siden jeg skulle hatt tr igår/ over i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var rosa og fin![]()
Tester du etter el? At du veit akkuratt kor mangen dpo?Syns den kanskje var litt svak siden jeg skulle hatt tr igår/ over i går.
Syns den var for sterk til å være skygge. Den er jo tydelig rosaEr det meg eller er dette skyggestrek?![]()
Så vil si at det er babystrek!Tester du etter el? At du veit akkuratt kor mangen dpo?![]()
Noen produserer HCG litt sent, så kan være det. Det kan også være at du har hatt EL litt senere enn du trorSyns den kanskje var litt svak siden jeg skulle hatt tr igår/ over i går.
Syns den var for sterk til å være skygge. Den er jo tydelig rosaSå vil si at det er babystrek!
må dit uansett så er det to fluer i en smekk Noen produserer HCG litt sent, så kan være det. Det kan også være at du har hatt EL litt senere enn du trorHar du tenkt til å ta en digital?
Streken er vertfall tydeleg og fin, krysser fingrane for at den blir sterkare framoverHar ikke testet etter el, men tipper ut ifra noen blodprøver jeg tok at jeg er 17dpo idag![]()

Er det meg eller er dette skyggestrek?![]()
Ser ut som streken jeg hadde før ikm forrige svangerskap 
Dette tror jeg er babystrek! For sterk til å være skyggeSer ut som streken jeg hadde før ikm forrige svangerskap
![]()
Ser lovende ut! Rosa og fin! Tror gravid, jeg!10 dpo! Trur de denne kan bli til noko meir? 
Eg har aldri fått skyggestrek før![]()
Er det meg eller er dette skyggestrek?![]()
Ser lovende ut! Rosa og fin! Tror gravid, jeg!
Neppe skygge, ganske sterkkjøp digital til i morgen?
det er jo flere typer av den clearblue.Tenkte enten å dra innom apoteket å kjøpe digital eller kjøpe via nettet.
Hvilken digital er best forresten, med uken indikator?det er jo flere typer av den clearblue.
Rfsu har faktisk og en digitalmen CB liker jeg best av prinsipp. Uansett. Begge er forsåvidt like greie nå for å bekrefte streken. du vil ikke få mer enn 1-2 uansett på CBD, så det er ikke sånn sett verdt de ekstra kronene, akkurat nå.
... Meeen, jeg er full av angst, og ville handlet cbd med uker der det var billigst, til senere, sånn at jeg kunne sjekke at den økte etterhvert![]()

Heilt klart babystrek detteFant en strimmel test, selv om det tidlig test
Men på denne syntes strekene helt annerledes
Vet ikke om jeg tørr å juble helt enda

Denne er veldig positivFant en strimmel test, selv om det tidlig test
Men på denne syntes strekene helt annerledes
Vet ikke om jeg tørr å juble helt enda
Ingen tvilBle en runde med digital testing i dag morges på meg. Og nå tror jeg får si meg fornøyd med testingen, selv om fristelsen for en siste da jeg fortsatt er overrasket over svaret
![]()