Oss testetøser imellom

IMG_20201019_144825.jpg
Skygge i dag. EL har vært forsinket så aner ikke dpo. Hva tror dere? Tar en ny imorgen, kanskje en i kveld også:hilarious:

Vedlegg

• IMG_20201019_144825.jpg
    IMG_20201019_144825.jpg
    14 KB · Visninger: 123
Har også kjent murringer siden igår og nå nettopp når jeg var på toalettet var det litt lysebrunt utflod på papiret, kan det være festeblødning? :) IKM er ikke før 29.10 og har veldig stabile sykluser :)

Jeg har et spørsmål til dere med god peiling:

Hvis man tester 8 dpo er gjerne en tidligtest svakt positiv, mens en vanlig test er negativ. (10 vs 25 på sensitivitet).

Men:
Dersom man tester med både tidligtest og vanlig test f.eks 11 dpo, vil begge testene være like sterke eller svake, eller vil tidligtesten være sterkere?

Hvis man tester 8 dpo er gjerne en tidligtest svakt positiv, mens en vanlig test er negativ. (10 vs 25 på sensitivitet).

Men:
Dersom man tester med både tidligtest og vanlig test f.eks 11 dpo, vil begge testene være like sterke eller svake, eller vil tidligtesten være sterkere?
Testa med tidligtest 11 dpo morgen og vanlig på kvelden. Tidligtesten ble sterkere, men usikker på om det er fordi det var morgenurin..

Testa med tidligtest 11 dpo morgen og vanlig på kvelden. Tidligtesten ble sterkere, men usikker på om det er fordi det var morgenurin..
Takk for svar. Jeg har streker på graviditetstestene fra MakeSure nå, men så tilbake på forrige graviditet, da var strekene raskt sterkere. Men jeg kom på at jeg tok tidligtester fra MakeSure sist, mens nå er de vanlige tester fra samme merke. Jeg er helt koko og redd at det ikke er nok stigning på hCG og var stressa for hvorfor strekene var sterkere sist. Men jeg får prøve å tro at en tidligtest ville vært sterkere nå om jeg heller testet med det :facepalm:

Men:

Jeg har fått sterkere på vanlig test enn tidlig test av samme merke fra ca 10dpo. Begge de forrige gangene jeg var gravid...

Back
Topp