Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL-test? Bare å hoppe tidlig til sengsNoen tanker om denne?

Ser muligens en skygge på den øverste der...Noen tanker?
Det er El test, har prøvd uten til nå. Men det kan ikke stemme vell? Jeg fikk mensen på lørdag og hadde eggløsning helgen før det. Skulle egentlig ikke ha mensen før imorgen, men så mye jeg har blødd så har jeg slått festeblødning fra megEL-test? Bare å hoppe tidlig til sengs![]()
Har du prøvd å ta graviditetstest da? Kunne høres ut so det var noe på gang herDet er El test, har prøvd uten til nå. Men det kan ikke stemme vell? Jeg fikk mensen på lørdag og hadde eggløsning helgen før det. Skulle egentlig ikke ha mensen før imorgen, men så mye jeg har blødd så har jeg slått festeblødning fra meg

bare negativeHar du prøvd å ta graviditetstest da? Kunne høres ut so det var noe på gang her![]()
Hva tenker dere om denne testrekken? Noen som har erfaring med at det går bra med så svak stigning, eller er det mest sannsynlig kjemisk? Har kjent murringer/menssmerter siden i går kveld, men ikke så sterke som jeg bruker. IKM i morgen eller lørdag.
kjøpte inn en cb digital som jeg skal ta på søndag eller mandag, for å tørre å melde meg inn i juni gruppen
... ikm på mandag eller tirsdag Testet rett før jeg gikk på jobb kl 14 i dagetter denne testen har jeg innsett 99% at jeg er gravid
kjøpte inn en cb digital som jeg skal ta på søndag eller mandag, for å tørre å melde meg inn i juni gruppen
... ikm på mandag eller tirsdag
![]()
Begynte å blø i dag jeg også, 14 dpo. Så var nok kjemisk her ogSer ut som minejeg hadde rosa fin strek idag, 13 dpo. Men begynte også å blø, så var kjemisk.
Begynte å blø i dag jeg også, 14 dpo. Så var nok kjemisk her og![]()

Ventet såklart ikke, og var negativCb tidlig! Noen tanker? Prøver å vente en dag eller to med digital![]()

Bilde?Hei, er dette en såkalt skyggestrek?Usikker på dpo.