Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur ikkje el-testar vil slå ut så lenge før, vertfall ikkje så tidleg. Mangen har nok generelt berre høgare nivå av hormoner gjennom syklusen enn andreHei alle sammen! 2 pp etter SA i juli. Jeg er 7 dpo, og vet nøyaktig når el var pga digitale clear blue tester. Jeg hadde tre tester igjen, og for moro skyld tok jeg en igår kveld og idag tidlig. I går var den negativ, men i dag tidlig var det et blinkende smiley som lyste mot meg før tidligvaktVet ikke om det betyr noe, men lest el-tester kan bli positive før graviditetstester? Negativ babyplan idag. (Vet det er tidlig)
![]()
Jeg har aldri brukt el-tester fra hverken babyplan eller cb før, de eneste jeg har brukt var fra apotek1 sitt eget merke (når jeg ble gravid med nr1). Forrige graviditet som resulterte i ma ble jeg gravid ved å se på kalenderen. Har egentlig sånn etter-boka syklus på dagen, men dette blir første el etter ma. Stoler på digital jeg også, så får bare håpe at mini sover i natt etter jeg kommer hjem fra senvaktHei! Jeg er ikke fornøyd med babyplan sine el rester, synes ikke de gir rett resultat. Den mnd det klaffet for oss så brukte jeg digital (slik som du har) for å bekrefte el, men brukte strimmel fra testhelsen så jeg visste at det kom en værende smiley
Så her ville jeg stolt på den digitale, men det skader jo ikke å hoppe i høyet uansett![]()
Jeg har alltid fått sånn svak "strek" der den skal bli blå når jeg ikke har vært gravid. Så ville ikke stolt på den før den var tydelig blåKjære erfarne test-tydarar: Kan eg få ei oppriktig tilbakemelding på denne testen?
Har ein syklus som er HEILT på bærtur denne gangen. Anar ikkje når EL var, men hadde IKM 31.august.
Ingen mens, å ingen positiv test.
Tok denne tidlegtesten i dag, på morgenurin.
Er det berre ønsketenkning, eller er der ein supersvak skygge der?
Vurderar kjøpe ny tidlegtest å bruke på fredag, om ikkje mensen har dukka opp.
Vis vedlegget 334485 Vis vedlegget 334486
Trur ikkje el-testar vil slå ut så lenge før, vertfall ikkje så tidleg. Mangen har nok generelt berre høgare nivå av hormoner gjennom syklusen enn andre
Eg fekk denne testen 10 dpo og fekk eit lite håp. Den var like sterk som testane mine pleiere bli 1-2 dagar før positiv el-test. Har lært at eg ikkje skal bruke el-test utanom eggløysing igjen![]()
Ligna veldig på el-testene jeg fikk når jeg var gravid nå i sommer 

Vis vedlegget 334620
Syns jeg skimter noe på denne, virker også mer rosa i virkeligheten
Kom innenfor tidsfristen, så på den på nytt etter 5 min, og da virket streken svakere igjen, noen som har opplevd det samme? 9 dpo i dag

Jeg ser strekenVis vedlegget 334620
Kom innenfor tidsfristen, så på den på nytt etter 5 min, og da virket streken svakere igjen, noen som har opplevd det samme? 9 dpo i dag

Ser absolutt! Legg ut bilde hvis du tar i kveld også! Blir spennende i morgen![]()
Jeg ser streken![]()

Vis vedlegget 334620

8 dpo. Er det noe her?![]()
Slike har jeg fått opp til flere ganger fra ca 4-5 dpo også! Jeg bruker bare babyplan heretter. Aldri hatt noe tull med deOne step testene går rett i søpla! Så tydelig strek kun 4dpo..glad jeg sjekket så slipper jeg den skuffelsen. Skyggen har kommet på hver eneste en.
Godt å viteSlike har jeg fått opp til flere ganger fra ca 4-5 dpo også! Jeg bruker bare babyplan heretter. Aldri hatt noe tull med de![]()