Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serSer dere?...og er det noen apotek som selger tidligtester i flerpakning? Dette var såkart den siste testen jeg hadde utenom en digital
![]()
Vet ikke om apotek selger flerpk med tidligtester, men Makesure har flerpk tidligtester, og merket selges iaf både i noen matbutikker og apotek! Lykke til!!Ser dere?...og er det noen apotek som selger tidligtester i flerpakning? Dette var såkart den siste testen jeg hadde utenom en digital
![]()
Vet ikke om apotek selger flerpk med tidligtester, men Makesure har flerpk tidligtester, og merket selges iaf både i noen matbutikker og apotek! Lykke til!!![]()

Virkelig blitt glad i dette forumet her altså 
Lest gjennom mange sider på tråden her nå. Spennende å følge med på alle prøvere, og blir så glad når dere får positiv test
Ville bare si at det er så hyggelig og trygt å være med i en tråd hvor alle er så positive og snille med hverandre. Har lest mange tråder på andre forum som f.eks. kvinneguiden hvor noen er så spydige mot andreVirkelig blitt glad i dette forumet her altså
![]()

Eneste er at de testene kan bruke litt lang tid før de slår ut. Når jeg fikk knall positiv eggeløsningstest fra cb digital og make sure strimmel, så ble også normal sin det! Hååper for deg

Eneste er at de testene kan bruke litt lang tid før de slår ut. Når jeg fikk knall positiv eggeløsningstest fra cb digital og make sure strimmel, så ble også normal sin det! Hååper for deg![]()
Og den var veldig positiv!Testetøs jeg?5 dpo og røyk på en smell
Off course its blenda![]()
Aldri testet med baby plan tidlig stav test, er de kjent for skyggestreker? Denne er tatt i går kveld. Syns jeg så noe da men det syns enda mer i dag... Øverst i dag og nederst i går
Er babyplan kjent for skyggestreker? Prøvde å Google med finner bare om strimmel testeneJe
Jeg synes jeg ser noe på den øverste![]()
Er babyplan kjent for skyggestreker? Prøvde å Google med finner bare om strimmel testene![]()

Jaa veldig dyrtDet vet jeg ikke... Med datteren min brukte jeg Onestep fra eBay frem til jeg synes den så så positiv ut at jeg kjøpte Clearblue! Men har kjøpt Babyplan sine staver denne gangen, så lurer egentlig på det sammeHar også kjøpt 2pk tidlig metode fra apoteket.. Det er dyrt å være testetøs
![]()
one step har jeg mange av. Fikk skyggestreker på samtlige jeg tok 2 dpo