Oss testetøser imellom

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her! Tror jeg er 9dpo i dag men får negative tester, og reiser på hyttetur med familie i morgen. Lurer på om noen av dere har fått helt negative tester 9dpo men positiv senere? Føler meg så fryktelig gravid, og er så frustrerende når jeg hverken får tr eller positiv test :nailbiting: Skal teste igjen i morgen tidlig før jeg drar, men...

jeg gjorde det denne perioden, helt blendahvit 9dpo, en viss svaak antydning morgen 10 DPO, litt sterkere kveld 10 DPO og mine ferskeste fra i dag, 11 DPO ser du lengre oppe i denne tråden. Så det er fullt mulig :)

kjempefin økning ❤️ Gratulerer!!

Tusen takk :Heartred
Kjenner at jeg tenker mye på faren for å miste, først og fremst kjemisk men også senere. Har PCO og leser at det er økt risiko for SA/MA. Prøver å ikke tenke på det, og heller glede meg over dette som er et stort skritt etter ett år med prøving :)

Tusen takk :Heartred
Kjenner at jeg tenker mye på faren for å miste, først og fremst kjemisk men også senere. Har PCO og leser at det er økt risiko for SA/MA. Prøver å ikke tenke på det, og heller glede meg over dette som er et stort skritt etter ett år med prøving :)

bare prøve så godt du kan å nyte det, i de aller fleste tilfeller så går det bra ❤️❤️

jeg gjorde det denne perioden, helt blendahvit 9dpo, en viss svaak antydning morgen 10 DPO, litt sterkere kveld 10 DPO og mine ferskeste fra i dag, 11 DPO ser du lengre oppe i denne tråden. Så det er fullt mulig :)
Var det vanlig- eller tidligtester? :) Gratulerer med spire:happy:

Åååå nesten så jeg får lyst til å stå opp og teste nå, det er jo teknisk sett dagen etter :laughing002

Klarte du å vente? :laughing002

Måtte opp kl 7, måtte jo det :hilarious:

59951179-C5C1-469D-9E79-3D5C95097757.jpeg

forestiller meg at jeg ser en skygge. 10dpo tror jeg. Når jeg tenker meg om har jeg aldri testet positivt før tidligst 16dpo, og da har jeg fått svakt utslag på disse strimlene. Men da har jeg heller ikke hatt andre symptomer enn at at jeg bare har visst, og jeg har jo andre symptomer nå. Kommer nok ikke til å teste mens jeg er på familiehytta, med mindre følelsen plutselig dukker opp. Har bare én test igjen uansett hehe :smiley-ashamed004

Måtte opp kl 7, måtte jo det :hilarious:

Vis vedlegget 332111

forestiller meg at jeg ser en skygge. 10dpo tror jeg. Når jeg tenker meg om har jeg aldri testet positivt før tidligst 16dpo, og da har jeg fått svakt utslag på disse strimlene. Men da har jeg heller ikke hatt andre symptomer enn at at jeg bare har visst, og jeg har jo andre symptomer nå. Kommer nok ikke til å teste mens jeg er på familiehytta, med mindre følelsen plutselig dukker opp. Har bare én test igjen uansett hehe :smiley-ashamed004

Jeg synes også jeg ser noe på den testen der! Er det tidlig eller vanlig test? :)
Spennende!

Jeg synes også jeg ser noe på den testen der! Er det tidlig eller vanlig test? :)
Spennende!

Det er vanlig, men dette bildet er også lenge etter at den tørka, så ingenting før det. Men var også bare halvvåken hehe.

Kan det være «selve» streken bak jeg klarer å se? Holder på å bli gærn nå :rolleyes: 12 dpo i dag..

Vedlegg

• C6208125-2F1B-413A-AE74-55527F6F1CA4.jpeg
    C6208125-2F1B-413A-AE74-55527F6F1CA4.jpeg
    9 KB · Visninger: 185
Skjønner ikke hvorfor jeg får sånne skyggestreker? Får jo opp håpet, så får teste i morgen også... Den øverste tørket fra i dag tidlig, den nederste etter ca. 5 min

Vedlegg

• CEBB51DD-C8C2-452C-9F66-E020299E09CF.jpeg
    CEBB51DD-C8C2-452C-9F66-E020299E09CF.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 186
Om dette er en babystrek, jeg må ha hatt EL senere enn jeg først trodde og blir da ca 9dpo(?) tror jeg. Men her er øverst test fra i går og nederst fra nå, burde vært en tydeligere forskjell på strekene om den er positiv? Er livredd dette er skygge også. Streken er rosa, men lell..

Vedlegg

• 1665446C-6C9F-445B-B131-D4C7090337F7.jpeg
    1665446C-6C9F-445B-B131-D4C7090337F7.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 166
Om dette er en babystrek, jeg må ha hatt EL senere enn jeg først trodde og blir da ca 9dpo(?) tror jeg. Men her er øverst test fra i går og nederst fra nå, burde vært en tydeligere forskjell på strekene om den er positiv? Er livredd dette er skygge også. Streken er rosa, men lell..
Synes det er så vanskelig å skulle svare deg, da jeg selv har fått gjennomgå med streker/skygger denne måneden... kan ikke annet enn å krysse fingrene og håpe for det :love2

Trenger litt råd fra dere testetydere her nå. Jeg testa eggløsning bare for å tilfredstille testetrangen litt. Var ferdig med en litt rar mensen i går, og ser jo at testen er negativ, men synes streken ser sterk ut til at jeg akkurat er ferdig med menstrasjon ‍:happy8
Til opplysning: testa negativt på graviditetstest i dag tidlig på morgen urin.
Denne testen er tatt på dagens andre urin. Noen med lignende erfaring?

Edit: ser jo at kvaliteten på bilder her inne er dårlig, men streken er mer rosa og tydligere i virkeligheten, like tykk som kontrollstreken.

Vedlegg

• Snapchat-170648373.jpg
    Snapchat-170648373.jpg
    7,6 KB · Visninger: 152
Trenger litt råd fra dere testetydere her nå. Jeg testa eggløsning bare for å tilfredstille testetrangen litt. Var ferdig med en litt rar mensen i går, og ser jo at testen er negativ, men synes streken ser sterk ut til at jeg akkurat er ferdig med menstrasjon ‍:happy8
Til opplysning: testa negativt på graviditetstest i dag tidlig på morgen urin.
Denne testen er tatt på dagens andre urin. Noen med lignende erfaring?

Edit: ser jo at kvaliteten på bilder her inne er dårlig, men streken er mer rosa og tydligere i virkeligheten, like tykk som kontrollstreken.
Jeg har ofte hatt ganske sterke streker på eggløsningstest rett etter menstruasjon, så for min del er dette helt vanlig.

Hva mener du med rar menstruasjon?

Jeg har ofte hatt ganske sterke streker på eggløsningstest rett etter menstruasjon, så for min del er dette helt vanlig.

Hva mener du med rar menstruasjon?

Blødde som normalt i to dager, deretter var det kun litt spotting som ga seg etter 2 dager. Kun litt på papiret da jeg var på do. Aldri opplevd så kort mensen. Men må vel egentlig bare innse at det ikke gikk denne perioden..

Blødde som normalt i to dager, deretter var det kun litt spotting som ga seg etter 2 dager. Kun litt på papiret da jeg var på do. Aldri opplevd så kort mensen. Men må vel egentlig bare innse at det ikke gikk denne perioden..
Ok. Ja burde vel fått positiv test nå, om dette hadde vært en svangerskapsblødning, og ikke menstruasjono_O

Back
Topp