Ser streken godt. Håper det ikke er skyggePga sterke/positive EL-tester hver dag over de siste 3 dagene tok jeg en g-test. Skygge? Rfsu tidlig.
1.demontert, svart hvitt filter
2. Ingen redigering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken godt. Håper det ikke er skyggePga sterke/positive EL-tester hver dag over de siste 3 dagene tok jeg en g-test. Skygge? Rfsu tidlig.
2. Ingen redigering
Pga sterke/positive EL-tester hver dag over de siste 3 dagene tok jeg en g-test. Skygge? Rfsu tidlig.
2. Ingen redigering
Ser streken godt. Håper det ikke er skygge![]()
Ser streken!![]()
har ikke veldig høye forhåpninger, hatt skygge på omtrent alle tester de siste 5mnd... men like spennende hver gang likevel!
Krysser fingrer & tær for deg![]()
tusen takkSom samboer sier; det er lov å håpe, men det der er ikke noe vi ikke har sett før.
I grunn ganske kjipt at det er mulig å få skyggestreker på testene! Gled deg til den dagen du kan si in your face![]()
Tror du er gravidHar noen opplevd at rfsu får strek etter tidsfristen har gått ut? Og at streken ble enda mer tydeligere etter at den ble åpnet
Skal teste på nytt, men får ikke gjort det før ons/tors..
Jeg ser streken tydeligHar sovet skikkelig dårlig i natt, jeg måtte mye på do osv, så da bestemte jeg meg for å ta en test. Dette er første kanskje positive etter SA. Trodde det kom til å ta flere måneder før jeg fikk synlig strek. Men nå lever jeg i håper om at en digital test snart kan bli positiv. Ønsker dere alle lykke til.
er det bare mine øyne eller er det en strek der ?![]()
Ja, det vil jeg siHva tenker dere er den positiv ?![]()
Hvor mange DPO er du?Må være babystrek det derHva tenker dere er den positiv ?![]()

Ser nå at du lengre opp har fått 1-2 uker på digital, så da er det vel ganske sikkert at denne også er positiv eller?Ja, det vil jeg siHvor mange DPO er du?
Er det normalt med mensenmurringer når tr ikke er langt unna ? Er så redd for å miste denne gangenSer nå at du lengre opp har fått 1-2 uker på digital, så da er det vel ganske sikkert at denne også er positiv eller?![]()

Har hørt at mensmurringer er veldig vanlig i mange svangerskapEr det normalt med mensenmurringer når tr ikke er langt unna ? Er så redd for å miste denne gangen![]()
Er det normalt med mensenmurringer når tr ikke er langt unna ? Er så redd for å miste denne gangen![]()