Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken kjempelett! Så spennendeHer er make sure testen som beskrevet overVis vedlegget 327611

Ser streken kjempelett! Så spennende
Det må jo være en babystrek![]()

SpennandeJeg hååååper! Siden jeg ikke har fått noe blødning aner jeg jo ikke hvor i syklusen jeg er, så vanskelig å vite når jeg skulle ha fått mensen eller evt en positiv test, så har testet annenhver dag og tenkte å fortsette til evt mensen kom
Noen erfaring med å få sterkere strek samme dag? Eller burde jeg vente en dag eller to? Har bare en stav igjen, og venter på strimmeltester i postenHadde slappet bedre av om jeg fikk sterkere strek
![]()

Spennande
Eg ville ha venta vertfall til i morgon, helst to dagar. Mulig du kan få sterkare, ila dagen, men større sannsylighet om du klarer å vente![]()
Synes liksom testene burde være enten blendahvite eller ha strek- så det ikke er så mye luring! Når haddde du tr sist!? Jeg fikk 4 positive 9 dager før ikm en gang ca 5 dpo, så var den hvit resten å jeg fikk mensen. Derfor skal man helst vente til 1-2 dager før ikm, jeg er 1 dag over ikm med blenda hvite testerJeg hååååper! Siden jeg ikke har fått noe blødning aner jeg jo ikke hvor i syklusen jeg er, så vanskelig å vite når jeg skulle ha fått mensen eller evt en positiv test, så har testet annenhver dag og tenkte å fortsette til evt mensen kom
Noen erfaring med å få sterkere strek samme dag? Eller burde jeg vente en dag eller to? Har bare en stav igjen, og venter på strimmeltester i postenHadde slappet bedre av om jeg fikk sterkere strek
![]()
Når haddde du tr sist!? Jeg fikk 4 positive 9 dager før ikm en gang ca 5 dpo, så var den hvit resten å jeg fikk mensen. Derfor skal man helst vente til 1-2 dager før ikm, jeg er 1 dag over ikm med blenda hvite testervent til imorgen så får du kansje strimmel mandag
lykke til
Ser positivt ut
Leser så mye om jenter som har fått svake positive tester/skyggestreker og dermed fått mensen noen dager etterpå, så jeg tør ikke håpe før jeg får en mer positiv testDet skal jo i teorien ha noe å si, men min 25mlu slo ut sterkere enn 10mlu, samme urinEr det stor forskjell på å teste med 10mlu vs 25mlu tidlig? Clearblue har jo begge deler- viser de veldig forskjellig styrke på streken? Vurderer å kjøpe 10mlu for å forhåpentligvis få sterkere strek![]()
Det skal jo i teorien ha noe å si, men min 25mlu slo ut sterkere enn 10mlu, samme urin![]()
Håper jeg får en skikkelig positiv test snart eller mensen så jeg vet hva som skjerJaaa, merkelig!Gjorde den? Hva skjedde etter det? Var du gravid eller var det skyggestrek som forsvant etterhvery? Huff, synes dette er så slitsomt! Så mange tester, så mye usikkerhetHåper jeg får en skikkelig positiv test snart eller mensen så jeg vet hva som skjer
![]()
Kan se over om jeg finner bilde av testene mine imorgen.Jaaa, merkelig!
Det har gitt fint så langt! *bankibordet* Er 15+4 idagKan se over om jeg finner bilde av testene mine imorgen.
Haha, nei det er jo en grunn til at det er en tidsfristGjør gjerne det! Jeg vet man ikke skal se på testene etter 10min, men klarte ikke å dy meg, og da var streken litt sterkere her..![]()

Her ser du! Begge testene er fra 9 dpo morgen. Øverste babyplan 10mlu, nederste fra testhelsen 25mlu.. Synes det var merkelig menGjør gjerne det! Jeg vet man ikke skal se på testene etter 10min, men klarte ikke å dy meg, og da var streken litt sterkere her..![]()
Her ser du! Begge testene er fra 9 dpo morgen. Øverste babyplan 10mlu, nederste fra testhelsen 25mlu.. Synes det var merkelig men![]()
Jeg har jo knapt fått en skyggestrek på mine, så sjansen er stor for at det ikke er noeJaa, det er slitsomt å drive å teste... Men også så spenende! Haha nesten som en hobbyJa, det var lite forskjell! Merkelige greier.. Jeg tror jeg skal tvinge megselv til å vente noen dager før jeg tester igjen nå- er så slitsomt å drive å tyde så veldigJeg har jo knapt fått en skyggestrek på mine, så sjansen er stor for at det ikke er noe
Håper bare mensen dukker opp snart hvis jeg faktisk ikke er gravid nå!
![]()

SantJaa, det er slitsomt å drive å teste... Men også så spenende! Haha nesten som en hobby![]()