Oss testetøser imellom

Eg hadde ingen stigning i flere dager etter IKM. (veldig svake tester) Var sikkerpå det ikkje var liv laga. Tilogmed på legekontore sa di de va svakt. Mn blodprøven viste alt var normalt:happy: (på min første) so ikkje tenk so masse på de:)
Så godt å høre :) man blir fort bekjymret i disse tider :) ❤️

En svaaakt lysrosa strek, men disse er jo kjent for fæle skygger :bag:

Vedlegg

• AB174FA6-AC74-4463-AAD5-2E5779DA9B8C.jpeg
    AB174FA6-AC74-4463-AAD5-2E5779DA9B8C.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 164
Hei alle testetøser ♥️

Jeg er også en testetøs, og tok denne på morgenurin i dag, 9DPO. Syns jeg ser antydning til en svak strek. La testen over lommelykten for å gjennomlyse, og den ble da tydelig.

Vedlegg

• 0AD5761A-9697-4A50-9966-4E823A5C99F1.jpeg
    0AD5761A-9697-4A50-9966-4E823A5C99F1.jpeg
    48,4 KB · Visninger: 201
Hei alle testetøser ♥️

Jeg er også en testetøs, og tok denne på morgenurin i dag, 9DPO. Syns jeg ser antydning til en svak strek. La testen over lommelykten for å gjennomlyse, og den ble da tydelig.
Synes jeg ser noe svakt ja , håper den blir sterkere :D

Der kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nå :crybaby2Samboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love

Der kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nå :crybaby2Samboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love
Ååh så leit, det er skikkelig sårt å få en strek som ikke blir til noe mer. Kan godt hende det var en kjemisk ja. Det suger å oppleve men det betyr iallefall at du kan bli gravid. Liten trøst akkurat nå men :Heartred

Åh, det var leit å høre :(
Skjønner at det er ekstra kjip når man ser streker og får et håp! Sånn var det for meg forrige gang vi prøvde også.. fikk svake, svake streker på flere tester. Skikkelig slag i trynet når mensen kom!! Kan ha vært kjemisk, kanskje? Jeg tror ikke det var det hos meg. Tror jeg bare hadde sykt uflaks.
Heldigvis kommer det flere sjanser :Heartred

Blir ikke noe sterkere nå :hilarious: hurra for baby❤️ Hvor langt er du nå?
Nei nå blir den nok ikke sterkere, lurer på om at jeg må slutte å teste snart for på et tidspunkt kan de bli svakere uten at noe er galt når man er kommet et stykke på vei og da kommer jeg til å bli stressa :hilarious: Er 6 uker akkurat idag. skummel tid, håper de neste 6 ukene går fort og uten hendelser. :nailbiting: Blir ny blodprøve på mandag, også blir det vel TUL ganske snart også tenker jeg :)

Spennende :) ❤️ Jeg skal ta blodprøver til uken selv:) mandag og onsdag :) blir spennende fremover :) tenkte å bestille time til TUL selv når jeg er ca 6+4 eller noe :) vi får se :) krysser fingrene :) dette går nok bra ❤️

Jeg har lest at man skal teste til den blir negativ, men også noen som sier det er unødvendig.
Jeg vet ikke om appen kanskje vil at du skal teste til den blir negativ, så regner den ut syklus for deg? Mener jeg leste det...
Jeg tester til den blir negativ, for da kan appen vurdere når «peak» er:happy:
Da gjør jeg det:)

Dette babyklisteret jeg har lest om, hva er det for noe. Og hvor får jeg tak i det? laughing6 Tenker dere testetøser har god kontroll på sånt :knegg:

Back
Topp