Så godt å høreEg hadde ingen stigning i flere dager etter IKM. (veldig svake tester) Var sikkerpå det ikkje var liv laga. Tilogmed på legekontore sa di de va svakt. Mn blodprøven viste alt var normalt(på min første) so ikkje tenk so masse på de
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høreEg hadde ingen stigning i flere dager etter IKM. (veldig svake tester) Var sikkerpå det ikkje var liv laga. Tilogmed på legekontore sa di de va svakt. Mn blodprøven viste alt var normalt(på min første) so ikkje tenk so masse på de
![]()
Synes jeg ser noe svakt ja , håper den blir sterkereHei alle testetøser
Jeg er også en testetøs, og tok denne på morgenurin i dag, 9DPO. Syns jeg ser antydning til en svak strek. La testen over lommelykten for å gjennomlyse, og den ble da tydelig.
Samboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of loveÅåååh yay! Det er jo absolutt ingen tvil14 dpo og ikmVis vedlegget 326709
Ååh så leit, det er skikkelig sårt å få en strek som ikke blir til noe mer. Kan godt hende det var en kjemisk ja. Det suger å oppleve men det betyr iallefall at du kan bli gravid. Liten trøst akkurat nå menDer kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nåSamboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love

Blir ikke noe sterkere nåHaff jeg klarer ikke slutte å teste![]()
hurra for babyÅh, det var leit å høreDer kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nåSamboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love

Nei nå blir den nok ikke sterkere, lurer på om at jeg må slutte å teste snart for på et tidspunkt kan de bli svakere uten at noe er galt når man er kommet et stykke på vei og da kommer jeg til å bli stressaBlir ikke noe sterkere nåhurra for baby
Hvor langt er du nå?
Er 6 uker akkurat idag. skummel tid, håper de neste 6 ukene går fort og uten hendelser.
Blir ny blodprøve på mandag, også blir det vel TUL ganske snart også tenker jeg Hva er oddsen for at dette er babystrek og ikke skygge? Har fått mange skygger før men ikke i nærheten så sterk og tydelig rosa. Noen som har fått slik test som viste seg å være skyggestrek?
Vis vedlegget 326598
Vis vedlegget 326599
Vis vedlegget 326600
Optimistisk på dine vegne!Takk krysser fingrene for deg ogsåSpennende![]()
Jeg skal ta blodprøver til uken selv
mandag og onsdag
blir spennende fremover
tenkte å bestille time til TUL selv når jeg er ca 6+4 eller noe
vi får se
krysser fingrene
dette går nok bra
![]()
Jeg har lest at man skal teste til den blir negativ, men også noen som sier det er unødvendig.Skal jeg teste til den blir negativ?
Vis vedlegget 326743
Jeg tester til den blir negativ, for da kan appen vurdere når «peak» erSkal jeg teste til den blir negativ?
Vis vedlegget 326743

Jeg har lest at man skal teste til den blir negativ, men også noen som sier det er unødvendig.
Jeg vet ikke om appen kanskje vil at du skal teste til den blir negativ, så regner den ut syklus for deg? Mener jeg leste det...
Da gjør jeg detJeg tester til den blir negativ, for da kan appen vurdere når «peak» er![]()
Tenker dere testetøser har god kontroll på sånt