Oss testetøser imellom

Testet du etter el? Eller kan den ha vært forsinket? J3g fikk ikke før cd27 denne måneden, og fikk antydningslik som du 8dpo. Hadde jeg trodd el kom når den skulle, så hadde jeg vært langt over ikm da jeg testet. :)

Testet du etter el? Eller kan den ha vært forsinket? J3g fikk ikke før cd27 denne måneden, og fikk antydningslik som du 8dpo. Hadde jeg trodd el kom når den skulle, så hadde jeg vært langt over ikm da jeg testet. :)
Ja jeg testet. Hadde positiv lørdag 02. og søndag 03.mai på formiddag. Så antar eggløsning var søndag eller mandag. Kjenner og veldig godt når jeg har eggløsning, ganske fæle smerter så og si hver mnd.

Uff ja, okei skulle bare si ifra. Det e så mange her som har blitt skuffet pga skygge fra onestep. Jeg anbefaler makesure! De får man vel kjøpt på apotek? Har kun bestilt på nett.

Jeg er veldig takknemlig for det :Heartred jeg kjøpte meg to tester fra matbutikk idag rfsu test tidlig, og da kom det er svakt, men "godt" synlig rosa strek:nailbiting: men jeg tør ikke håpe for mye enda.. det kan jo være skygge

CF8A6F6D-D69F-4FE4-9A0D-5DC027CB3752.jpeg
B997E1D6-6F1E-470B-B3E3-D1701EAB0C68.jpeg

Øverste bilde er tatt i morgest på morgenurin
Nederste bilde er tatt litt utpå kvelden

hva tror dere? Er det babystrek? Og når ville dere andre evt testet med clear blue digital? :nailbiting:

Oiii! Må si jeg synes den nederste ser rosa ut! Sååå spennende. Har du test du kan ta imorgen tidlig?

Jaa, de er begge rosa :nailbiting: vises bedre i virkeligheten :eek: åjada, jeg måtte dra å kjøpe en sånn 8pk med rfsu test ofte og en dobbel CBD, men usikker når jeg kan forvente å få positiv på den? I følge graviditet+ appen er jeg 4+2 idag:eek:

Jaa, de er begge rosa :nailbiting: vises bedre i virkeligheten :eek: åjada, jeg måtte dra å kjøpe en sånn 8pk med rfsu test ofte og en dobbel CBD, men usikker når jeg kan forvente å få positiv på den? I følge graviditet+ appen er jeg 4+2 idag:eek:
Åh det er så vanskelig å si med clearblue digital.
Jeg legger med bilde av min digital, og hvordan 25ml strimlen så ut den dagen.
Det er veldig individuelt også. Masse lykke til! Håper å se to fine streker fra deg imorgen tidlig!

Vedlegg

• IMG_20200308_081208.jpg
    IMG_20200308_081208.jpg
    26,4 KB · Visninger: 148
Det er veldig individuelt også. Masse lykke til! Håper å se to fine streker fra deg imorgen tidlig!
Hærregud kvaliteten blir jo SÅ ødelagt med en gang man trykker publiser her! Jaja... Du ser strekene værtfall

Okei. Tusen takk for bilder:Heartred:Heartred det kommer nok ei oppdatering her så snart jeg har våknet, er på nattevakt så må vente til jeg har sovet og stått opp igjen før jeg tør å teste tror jeg :nailbiting: hvis jeg klarer:p

Hærregud kvaliteten blir jo SÅ ødelagt med en gang man trykker publiser her! Jaja... Du ser strekene værtfall

Ja, skikkelig dårlig bildekvalitet her inne. Og det er så frustrerende, hvertfall for oss håpefulle testetøser som gjerne trenger bekreftelse av tester med andres øyner :smiley-ashamed008

Back
Topp