GratulererJeg er så glad!! Økning fra i går til idag og positiv digitaltest![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg er så glad!! Økning fra i går til idag og positiv digitaltest![]()

Testet du etter el? Eller kan den ha vært forsinket? J3g fikk ikke før cd27 denne måneden, og fikk antydningslik som du 8dpo. Hadde jeg trodd el kom når den skulle, så hadde jeg vært langt over ikm da jeg testet.15 dpo
15 dpo
Ja jeg testet. Hadde positiv lørdag 02. og søndag 03.mai på formiddag. Så antar eggløsning var søndag eller mandag. Kjenner og veldig godt når jeg har eggløsning, ganske fæle smerter så og si hver mnd.Testet du etter el? Eller kan den ha vært forsinket? J3g fikk ikke før cd27 denne måneden, og fikk antydningslik som du 8dpo. Hadde jeg trodd el kom når den skulle, så hadde jeg vært langt over ikm da jeg testet.![]()
Krysser fingreneSpennande! Håpe de e nåke der <3

Uff ja, okei skulle bare si ifra. Det e så mange her som har blitt skuffet pga skygge fra onestep. Jeg anbefaler makesure! De får man vel kjøpt på apotek? Har kun bestilt på nett.
jeg kjøpte meg to tester fra matbutikk idag rfsu test tidlig, og da kom det er svakt, men "godt" synlig rosa strek
men jeg tør ikke håpe for mye enda.. det kan jo være skyggeNå fikk jeg redigert litt, så man ser noe. Men ser mye mer før man legger det ut![]()

Bilde?Jeg er veldig takknemlig for detjeg kjøpte meg to tester fra matbutikk idag rfsu test tidlig, og da kom det er svakt, men "godt" synlig rosa strek
men jeg tør ikke håpe for mye enda.. det kan jo være skygge

Bilde?
Oiii! Må si jeg synes den nederste ser rosa ut! Sååå spennende. Har du test du kan ta imorgen tidlig?Det øverste er morgenurin idag tidlig
Det nederste er utpå kvelden idag
Jeg redigerte littOiii! Må si jeg synes den nederste ser rosa ut! Sååå spennende. Har du test du kan ta imorgen tidlig?

Oiii! Må si jeg synes den nederste ser rosa ut! Sååå spennende. Har du test du kan ta imorgen tidlig?
vises bedre i virkeligheten Åh det er så vanskelig å si med clearblue digital.Jaa, de er begge rosavises bedre i virkeligheten
åjada, jeg måtte dra å kjøpe en sånn 8pk med rfsu test ofte og en dobbel CBD, men usikker når jeg kan forvente å få positiv på den? I følge graviditet+ appen er jeg 4+2 idag
![]()
Hærregud kvaliteten blir jo SÅ ødelagt med en gang man trykker publiser her! Jaja... Du ser strekene værtfallÅh det er så vanskelig å si med clearblue digital.
Jeg legger med bilde av min digital, og hvordan 25ml strimlen så ut den dagen.
Det er veldig individuelt også. Masse lykke til! Håper å se to fine streker fra deg imorgen tidlig!
Åh det er så vanskelig å si med clearblue digital.
Jeg legger med bilde av min digital, og hvordan 25ml strimlen så ut den dagen.
Det er veldig individuelt også. Masse lykke til! Håper å se to fine streker fra deg imorgen tidlig!

det kommer nok ei oppdatering her så snart jeg har våknet, er på nattevakt så må vente til jeg har sovet og stått opp igjen før jeg tør å teste tror jeg
hvis jeg klarerHærregud kvaliteten blir jo SÅ ødelagt med en gang man trykker publiser her! Jaja... Du ser strekene værtfall