Oss testetøser imellom

Prøvde en make sure isted, ca 1-2 dager over ikm. Jeg har aldri fått strek på noen tester før, men her kom det en. Sterkere når den tørket, og antydning til rosa. Har som sagt tidligere hatt symptomer den siste uken. Ser dere en strek her? Noen som har fått skygge på make sure før? Klarer ikke redigere sånne bilder, kanskje noen andre klarer det? Elendig kamera og hjelper ikke akkurat på
20200519_165849.jpg
20200519_165821.jpg

Prøvde en make sure isted, ca 1-2 dager over ikm. Jeg har aldri fått strek på noen tester før, men her kom det en. Sterkere når den tørket, og antydning til rosa. Har som sagt tidligere hatt symptomer den siste uken. Ser dere en strek her? Noen som har fått skygge på make sure før? Klarer ikke redigere sånne bilder, kanskje noen andre klarer det? Elendig kamera og hjelper ikke akkurat på
Ligner den ikke veldig på min test fra i går? Ser den lenger opp i tråden. Jeg fikk tydelig strek og positiv digital idag!

Jo, jeg så det jeg og. Veldig lik. Har lest at den har svake farger, så det er jo håp. Får teste noen ganger til utover kvelden og morgendagen.

jeg fikk sterkere allerede i går kveld (så i 11-tiden på dagen trodde jeg at jeg så syner og hadde skyggestreker, klokken 21 var det ganske tydelig at jeg var gravid og i morgest var det ingen tvil!)

lykke til!!

jeg fikk sterkere allerede i går kveld (så i 11-tiden på dagen trodde jeg at jeg så syner og hadde skyggestreker, klokken 21 var det ganske tydelig at jeg var gravid og i morgest var det ingen tvil!)

lykke til!!
Takk :Heartred Er så kjekt når man ser andre som har vært der man er, og nå har tydelig positiv :Heartred gratulerer så masse :)

Dere som tester masse!:) (har for so vidt gjort selv;)) mn lurer på om de er vanlig å få "hint av" eller skyggestrek på billigtester? Har alltid fått blendahvite, mn plutselig har de vært noe der. Mn det er nesten ikke synlig... og har ikke økt noe på flere dager (og passer egentlig ikke med EL, tok tilfeldigvis en graviditetstest fordi EL var så mye utsatt, og de er ikke vanlig her).

So! bare lurer om dette er vanlig at de viser pittelitt av to streker alltid (eller etter de har tørket)?

Dere som tester masse!:) (har for so vidt gjort selv;)) mn lurer på om de er vanlig å få "hint av" eller skyggestrek på billigtester? Har alltid fått blendahvite, mn plutselig har de vært noe der. Mn det er nesten ikke synlig... og har ikke økt noe på flere dager (og passer egentlig ikke med EL, tok tilfeldigvis en graviditetstest fordi EL var så mye utsatt, og de er ikke vanlig her).

So! bare lurer om dette er vanlig at de viser pittelitt av to streker alltid (eller etter de har tørket)?
Strimmel billig test er nesten alltid 2 streker men aldri like sterke som påviser el hos meg

Spørs kanskje hvilke tester du har brukt? Jeg har brukt noen dritt-tester fra eBay. De gir nesten alltid to streker. Sykt irriterende.
Men har også lagt merke til at man kan se der streken skal være på babyplan også..

Nå har jeg testet på nytt, og fikk samme streken. Svak, men synlig. Prøvde å ta bilde, men det er jo håpløst å se. Legger det ved i tilfelle noen ser noe eller klarer å redigere :knegg: nederste er den nyeste testen

Vedlegg

• IMG_20200519_202207.jpg
    IMG_20200519_202207.jpg
    17,6 KB · Visninger: 162
  • IMG_20200519_200421.jpg
    IMG_20200519_200421.jpg
    12,1 KB · Visninger: 151
Spørs kanskje hvilke tester du har brukt? Jeg har brukt noen dritt-tester fra eBay. De gir nesten alltid to streker. Sykt irriterende.
Men har også lagt merke til at man kan se der streken skal være på babyplan også..

De er tester fra ebay. Men har hatt testa der i frå før, av samme type. Mn de har alltid vært blendahvite, har ikkje sett antydning på slike testa før. Å da eg var gravid hadde eg bare svake positive tester på billigstrimmeltestane.
Mn no har de vært samme i 4dager, so tenker testane er bare slik:shifty:

Nå fikk jeg redigert litt, så man ser noe. Men ser mye mer før man legger det ut :banghead:

Vedlegg

• IMG_20200519_202300_20200519205729418.jpg
    IMG_20200519_202300_20200519205729418.jpg
    22,2 KB · Visninger: 138
Back
Topp