Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serVis vedlegget 320733 12 dager dpo, ser dere noe?
Tok denne på jobben nå. Sitter å gjemmer meg på kontoret. Ser dere strek? Skyggestrek??Er innen 5 min. Men burde den ikke være sterke nå som jeg er på ikm dag?? Stresser! Får ikke gjort noe på jobb
JaVis vedlegget 320733 12 dager dpo, ser dere noe?
GratulererVis vedlegget 320733 12 dager dpo, ser dere noe?
Noen får det ja, med sensitive testerKan man få positiv test 1 uke før ikm?
Synes det ser veldig lovende ut

Kan blø mye selvom det ikke er en abortDagens test, andre dagen etter SA startet. Synes den ser sterkere ut og det er jo ikke lov!![]()
Ja, det hadde jo vært helt utrolig hadde det vært uskyldig. Men det har vedvart i mange dager nå og det har kommet vev utKan blø mye selvom det ikke er en abortvi krysser for at det bare er en uskyldig blødning
![]()
Får vel vite mer i morgen på TUL... kanskje det er rester som driver å tuller med meg...Men jeg har hatt en venninne som blødde ganske mye sånn som du beskriver! Å legen hennes sa at da er Det mest sannsynlig ikke noe mere igjen. Hun ga seg ikke å fikk tatt ul noen dager etterpå å der var det liv. De hadde ikke trodd det for å si det sånnJa, det hadde jo vært helt utrolig hadde det vært uskyldig. Men det har vedvart i mange dager nå og det har kommet vev utSorry for TMI
Får vel vite mer i morgen på TUL... kanskje det er rester som driver å tuller med meg...
Kanskje tvillinger? Så det er liv hos den ene? Det opplever vel noenJa, det hadde jo vært helt utrolig hadde det vært uskyldig. Men det har vedvart i mange dager nå og det har kommet vev utSorry for TMI
Får vel vite mer i morgen på TUL... kanskje det er rester som driver å tuller med meg...
Jeg var også 4+5 når jeg starta å blø skikkelig og 4+6 den dagen det kom vev ut. Hadde jo vært helt amazing dersom det viser seg at det enda er liv, men jeg tør absolutt ikke håpe på noe enda. Velger å ha den innstillingen at jeg har mistet frem til det motsatte blir bevist. Jeg tør rett og slett ikke å få noe håp igjen for så å bli skuffet.Men jeg har hatt en venninne som blødde ganske mye sånn som du beskriver! Å legen hennes sa at da er Det mest sannsynlig ikke noe mere igjen. Hun ga seg ikke å fikk tatt ul noen dager etterpå å der var det liv. De hadde ikke trodd det for å si det sånnså er jo lov å håper!
Masse lykke lykke til
og testen hadde ikke vært ennå sterkere om det var en tidlig anort? Jeg fikk negative tester bare 2 dager etter aborten jeg hadde i jula nå! Jeg var 4+5 eller noe.
Dette har jeg også hørt om, men jeg tør ikke håpe på dette pga så lavt hcg nivå her om dagen, ved tvillinger har man vel veldig mye hcg i blodet? Jeg hadde 52 på 4+1.Kanskje tvillinger? Så det er liv hos den ene? Det opplever vel noen
Vet ikke helt om det må være sånn :/ Håper du finner fort ut av det, ekkelt å ikke vite hva som skjerJeg var også 4+5 når jeg starta å blø skikkelig og 4+6 den dagen det kom vev ut. Hadde jo vært helt amazing dersom det viser seg at det enda er liv, men jeg tør absolutt ikke håpe på noe enda. Velger å ha den innstillingen at jeg har mistet frem til det motsatte blir bevist. Jeg tør rett og slett ikke å få noe håp igjen for så å bli skuffet.
Dette har jeg også hørt om, men jeg tør ikke håpe på dette pga så lavt hcg nivå her om dagen, ved tvillinger har man vel veldig mye hcg i blodet? Jeg hadde 52 på 4+1.
Du kan bestille en tidlig ultralyd på Volvat og se!Fikk denne nå, se så sterke streker! De er myyye sterkere en for bare tre dager siden! Hva er det som skjer!!!!Er dette en ny exu? Er det rester? Er det håp? Nå er jeg stressa
![]()