Oss testetøser imellom

Da tester vi etter nedgang. Teller fra første dag med rikelig med blod og vev. Time hos gynekolog på sykehuset den 13...

Vedlegg

• 6AEA9745-1015-488B-8E35-B3FD32050602.jpeg
    6AEA9745-1015-488B-8E35-B3FD32050602.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 194
Last edited:
Hva tenker dere om disse?
Øverste er 9dpo, de to nederste er 10 dpo (forskjellige tester) . Fikk svaaaak strek som dukket opp ganske med en gang. Men ble mindre synlig når testen tørket :bookworm:
Kjøpte RFSU tidligtest i går og testet på samme urin, men den var blenda. Fikk heller ikke utslag på vanlig babyplan nå 10 dpo. Prøvde å dyppe en av testene i vann, og den fikk ikke strek.

Vedlegg

• IMG_20200311_082818.jpg
    IMG_20200311_082818.jpg
    18,7 KB · Visninger: 138
  • IMG_20200312_071454.jpg
    IMG_20200312_071454.jpg
    12,1 KB · Visninger: 129
  • IMG_20200312_070908.jpg
    IMG_20200312_070908.jpg
    18,2 KB · Visninger: 129
Dagens test, andre dagen etter SA startet. Synes den ser sterkere ut og det er jo ikke lov! :shifty:

Vedlegg

• 2F4E0F4D-9DBB-4DF9-B265-519EFC7140E8.jpeg
    2F4E0F4D-9DBB-4DF9-B265-519EFC7140E8.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 162
Kan blø mye selvom det ikke er en abort :) vi krysser for at det bare er en uskyldig blødning ❤️
Ja, det hadde jo vært helt utrolig hadde det vært uskyldig. Men det har vedvart i mange dager nå og det har kommet vev ut :( Sorry for TMI :hilarious: Får vel vite mer i morgen på TUL... kanskje det er rester som driver å tuller med meg...

Ja, det hadde jo vært helt utrolig hadde det vært uskyldig. Men det har vedvart i mange dager nå og det har kommet vev ut :( Sorry for TMI :hilarious: Får vel vite mer i morgen på TUL... kanskje det er rester som driver å tuller med meg...
Men jeg har hatt en venninne som blødde ganske mye sånn som du beskriver! Å legen hennes sa at da er Det mest sannsynlig ikke noe mere igjen. Hun ga seg ikke å fikk tatt ul noen dager etterpå å der var det liv. De hadde ikke trodd det for å si det sånn :) så er jo lov å håper! ❤️ Masse lykke lykke til:) og testen hadde ikke vært ennå sterkere om det var en tidlig anort? Jeg fikk negative tester bare 2 dager etter aborten jeg hadde i jula nå! Jeg var 4+5 eller noe.

Kanskje tvillinger? Så det er liv hos den ene? Det opplever vel noen

Men jeg har hatt en venninne som blødde ganske mye sånn som du beskriver! Å legen hennes sa at da er Det mest sannsynlig ikke noe mere igjen. Hun ga seg ikke å fikk tatt ul noen dager etterpå å der var det liv. De hadde ikke trodd det for å si det sånn :) så er jo lov å håper! ❤️ Masse lykke lykke til:) og testen hadde ikke vært ennå sterkere om det var en tidlig anort? Jeg fikk negative tester bare 2 dager etter aborten jeg hadde i jula nå! Jeg var 4+5 eller noe.
Jeg var også 4+5 når jeg starta å blø skikkelig og 4+6 den dagen det kom vev ut. Hadde jo vært helt amazing dersom det viser seg at det enda er liv, men jeg tør absolutt ikke håpe på noe enda. Velger å ha den innstillingen at jeg har mistet frem til det motsatte blir bevist. Jeg tør rett og slett ikke å få noe håp igjen for så å bli skuffet.
Kanskje tvillinger? Så det er liv hos den ene? Det opplever vel noen
Dette har jeg også hørt om, men jeg tør ikke håpe på dette pga så lavt hcg nivå her om dagen, ved tvillinger har man vel veldig mye hcg i blodet? Jeg hadde 52 på 4+1.

Fikk denne nå, se så sterke streker! De er myyye sterkere en for bare tre dager siden! Hva er det som skjer!!!!o_O Er dette en ny exu? Er det rester? Er det håp? Nå er jeg stressa :inpain:

Vedlegg

• 58D42E70-1F65-4DBD-AEE6-ABBF1EAF47F1.jpeg
    58D42E70-1F65-4DBD-AEE6-ABBF1EAF47F1.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 166
  • image.jpg
    image.jpg
    16,7 KB · Visninger: 181
Jeg var også 4+5 når jeg starta å blø skikkelig og 4+6 den dagen det kom vev ut. Hadde jo vært helt amazing dersom det viser seg at det enda er liv, men jeg tør absolutt ikke håpe på noe enda. Velger å ha den innstillingen at jeg har mistet frem til det motsatte blir bevist. Jeg tør rett og slett ikke å få noe håp igjen for så å bli skuffet.

Dette har jeg også hørt om, men jeg tør ikke håpe på dette pga så lavt hcg nivå her om dagen, ved tvillinger har man vel veldig mye hcg i blodet? Jeg hadde 52 på 4+1.
Vet ikke helt om det må være sånn :/ Håper du finner fort ut av det, ekkelt å ikke vite hva som skjer

Fikk denne nå, se så sterke streker! De er myyye sterkere en for bare tre dager siden! Hva er det som skjer!!!!o_O Er dette en ny exu? Er det rester? Er det håp? Nå er jeg stressa :inpain:
Du kan bestille en tidlig ultralyd på Volvat og se!
Min søster trodde hun mistet i går. Feber, blødninger og veldige smerter i mage og korsrygg. Idag bestilte hun time på volvat og fikk se et bankende hjerte!:love017

Håper inderlig for deg!:hug013
Er forferdelig og gå rundt og ikke vite hva du skal forholde deg til.

Back
Topp