Oss testetøser imellom

Yep, fortsatt gravid :) litt engstelig idag da det er rosa på papiret når jeg tørker meg, mulig det kommer av at vi hadde sex i natt da så velger å ikke uroe meg så alt for mye :hilarious:
Hvor langt er du på vei for at det viser på fertilitetsmonitoren? Jeg får bare ikke gravid, men får gravid 1-2 på digital clearblue

Jeg fikk to dager etter at det ble målt 52 i hcg i blodet mitt. Så 4+3 for meg...
Ok jeg har ikke tatt blodprøve ennå, men er 14 dpo i dag, orka ikke ta i dag da den ikke slo ut i går morges. Men får jo fremdeles positive andre tester. Kanskje den trenger mer HCG for å slå ut?

Eggløsningstest, 3 timer ca etter sist toalettbesøk. Hva tenker dere? I følge appen min skulle jeg hatt eggløsning igår.

Vedlegg

• IMG_20200310_103213.jpg
    IMG_20200310_103213.jpg
    21,8 KB · Visninger: 94
Nå skal det kanskje ikke så mye til for å se stigning på tidligtester, men jeg blir glad for å se at streken har blitt sterkere siden igår :Heartred

Vedlegg

• F8000D96-3C9A-489C-9CD2-B1526F5FF683.jpeg
    F8000D96-3C9A-489C-9CD2-B1526F5FF683.jpeg
    34,3 KB · Visninger: 133
Okei, nå føler jeg meg skikkelig teit her. Er bare 7 dpo, men gikk likevel på en smell idag:hungover::hilarious: er det noen som kan skimte nooooe på de her? :smiley-ashamed005 håpløst når man faktisk må legge ved bildet i negativ og:laughing002

Vis vedlegget 320639
Vis vedlegget 320641

Jeg ser jo nå at de bildene jeg har lagt ut var helt umulige å se noe på når de kom innpå her:hilarious: først var det vanskelig å ta bilde, så ble det grumsete når det ble lagt ut. Får smøre meg med tålmodighet til imorgen :hilarious:

Jeg ser jo nå at de bildene jeg har lagt ut var helt umulige å se noe på når de kom innpå her:hilarious: først var det vanskelig å ta bilde, så ble det grumsete når det ble lagt ut. Får smøre meg med tålmodighet til imorgen :hilarious:
Supertidlig enda! Håper det dukker opp strek for deg de neste dagene :cat::Heartred

Med denne idag når HcG burde være økt til godt over 200 og en kjempeblødning i natt som vedvarer så sier jeg takk og farvell for denne gang. 4+5 kom vi oss til før spira ikke klarte å klore seg fast mer...

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    16,6 KB · Visninger: 189
Med denne idag når HcG burde være økt til godt over 200 og en kjempeblødning i natt som vedvarer så sier jeg takk og farvell for denne gang. 4+5 kom vi oss til før spira ikke klarte å klore seg fast mer...
Dette ble jeg skikkelig lei meg av å lese :( alt håp ute? :Heartred Sender en forsiktig klem.

Dette ble jeg skikkelig lei meg av å lese :( alt håp ute? :Heartred Sender en forsiktig klem.
Alt håp er nok desverre ute ja, tror ikke å blø så mye som jeg har gjort er forenelig med noe liv desverre. Skal dra på TUL når innkallinga kommer da bare for å få bekreftet at dette ordna seg selv og at det ikke er rester igjen. Jeg tenker da at det må jo være en grunn til at dette gikk galt, kan ikke vært liv laga denne spira... Takk for klemmen :Heartred

Alt håp er nok desverre ute ja, tror ikke å blø så mye som jeg har gjort er forenelig med noe liv desverre. Skal dra på TUL når innkallinga kommer da bare for å få bekreftet at dette ordna seg selv og at det ikke er rester igjen. Jeg tenker da at det må jo være en grunn til at dette gikk galt, kan ikke vært liv laga denne spira... Takk for klemmen :Heartred
Så trist å høre! Har du opplevd det før? Husker brukernavnet ditt, men usikker på om vi har vært i samme ikm gruppe. Det må være forferdelig å gå gjennom ❤️

Så trist å høre! Har du opplevd det før? Husker brukernavnet ditt, men usikker på om vi har vært i samme ikm gruppe. Det må være forferdelig å gå gjennom ❤️
Jeg har ikke opplevd en SA før, men hadde exu i fjor sommer. Jeg var helt knust i går, for veien til positiv test har vært lang. Men jeg har det bedre idag. Fikk akkurat innkalling til sykehuset, så skal dit den 13.03 for TUL... håper de kan se om kroppen fikser dette selv da.

Jeg har ikke opplevd en SA før, men hadde exu i fjor sommer. Jeg var helt knust i går, for veien til positiv test har vært lang. Men jeg har det bedre idag. Fikk akkurat innkalling til sykehuset, så skal dit den 13.03 for TUL... håper de kan se om kroppen fikser dette selv da.
Så trist å ta turen dit og muligens vite at resultatet ikke er det du håper på. Hvis spira ikke sitter nå, håper jeg den sitter på en eventuell neste PP. ❤️

Test nå i ettermiddag. Hektiske dager. Føler dette er et kjemisk. Streken er svakere. Nesten usynelig. Blanda følelser kjenner jeg. Skal kjøpe med ukeindikator i morgen og så teste på morgenurin.

Vedlegg

• F43DD7FE-9081-466D-BAC5-D52C5BFCB4C1.jpeg
    F43DD7FE-9081-466D-BAC5-D52C5BFCB4C1.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 124
Så trist å ta turen dit og muligens vite at resultatet ikke er det du håper på. Hvis spira ikke sitter nå, håper jeg den sitter på en eventuell neste PP. ❤️
Ja det er trist, men jeg får iallefall kanskje svar på at alt er ute og normalt. Kanskje jeg kan få noen blodtester på hormoner osv for å se om det er noe galt med meg...

Ja det er trist, men jeg får iallefall kanskje svar på at alt er ute og normalt. Kanskje jeg kan få noen blodtester på hormoner osv for å se om det er noe galt med meg...
Håper du får den hjelpen dere trenger for at spira skal sitte hele veien til termin ❤️

Fikk den her i går kveld. Kanskje det går veien likevel? Har skikkelig menssmerter i dag og føler mensen er rett rundt hjørnet. Fortsatt uvirkelig og litt i sjokk.

Vedlegg

• A080CDBC-0A3B-4D2F-8D35-77C55D3AECB5.jpeg
    A080CDBC-0A3B-4D2F-8D35-77C55D3AECB5.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 94
Back
Topp