Oss testetøser imellom

Klarte ikke å vente med å ta en digitaltest ☺️
Håper så inderlig at spiren sitter!

Vedlegg

• 25F45FD0-709E-428B-8929-609D85B95A10.jpeg
    25F45FD0-709E-428B-8929-609D85B95A10.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 150
Syns å ha hørt det samme. Men om de gir falske positive/ skyggestrek eller negative tross graviditet ble jeg usikker på. Derfor om noen av dere har erfaringer. Skal kjøpe noen andre i mårra. Ikm i mårra hvis syklus er stabil
Normal sine strimler slår visst ut veldig sent sammenlignet med mange andre tester. Så et bilde for litt siden av ei som hadde tatt mange tester på samme urin, og normal sin strimmel var den eneste som ikke slo ut positiv. Kjøp en annen type du:)

Tok denne på jobben nå. Sitter å gjemmer meg på kontoret. Ser dere strek? Skyggestrek??Er innen 5 min. Men burde den ikke være sterke nå som jeg er på ikm dag?? Stresser! Får ikke gjort noe på jobb

Vedlegg

• 600C4D08-36F9-4B51-B964-C8AEDB2280C9.jpeg
    600C4D08-36F9-4B51-B964-C8AEDB2280C9.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 171
Tok denne på jobben nå. Sitter å gjemmer meg på kontoret. Ser dere strek? Skyggestrek??Er innen 5 min. Men burde den ikke være sterke nå som jeg er på ikm dag?? Stresser! Får ikke gjort noe på jobb
Hahaha, så søt du er! Jeg ser en strek, men vanskelig å si om det er skyggestrek eller babystrek. Er det farge på streken? Mine var i hvert fall sånn at de var mye mer synlig i virkeligheten, mobilkameraet klarte liksom ukke fange opp streken med farge ordentlig.

Krysser fingrene for deg! ❤️

Jeg ser strek! :D Det er så utrolig forskjell på fargestoff på testene at det er fult mulig å få en kjempestrek på en test mens en svak strek på en annen test uten at det er noe galt :)

Tenk at antydningen jeg fikk til positiv igår på 9DPO, slo ut på 4 ulike tester idag? :woot: Absolutt ikke forventet!

Vedlegg

• A8BF722F-A15C-491C-9CF3-6DD243A33F43.jpeg
    A8BF722F-A15C-491C-9CF3-6DD243A33F43.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 166
Gratulerer! Jeg fikk samme resultat idag ❤️ Hvor mange dpo er du?
Takk, og gratulerer så mye til deg og ❤️ Jeg er 10 dpo i dag (ifølge terminkalkulatoren til babyverden), så det er enda fryktelig tidlig.

Edit: så nå at du skrev i et annet innlegg hvilken dpo du var på. Igjen, gratulerer så mye!

Takk, og gratulerer så mye til deg og ❤️ Jeg er 10 dpo i dag (ifølge terminkalkulatoren til babyverden), så det er enda fryktelig tidlig.

Edit: så nå at du skrev i et annet innlegg hvilken dpo du var på. Igjen, gratulerer så mye!

Så gøy at vi ligger likt! Skummelt at det er tidlig, særlig før ikm. Forrige graviditet testa jeg ikke før etter IKM, føltes ikke så skjørt da? Første milepæl blir vel fredag for min del :hilarious:

Yep, fortsatt gravid :) litt engstelig idag da det er rosa på papiret når jeg tørker meg, mulig det kommer av at vi hadde sex i natt da så velger å ikke uroe meg så alt for mye :hilarious:

Vedlegg

• E6CDE8F6-570C-441A-AFC0-15B08FB9238F.jpeg
    E6CDE8F6-570C-441A-AFC0-15B08FB9238F.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 84
Så gøy at vi ligger likt! Skummelt at det er tidlig, særlig før ikm. Forrige graviditet testa jeg ikke før etter IKM, føltes ikke så skjørt da? Første milepæl blir vel fredag for min del :hilarious:
Helt enig, det er skummelt når det er så tidlig! Men moro at vi ligger likt, ja ☺️ Husker ikke akkurat når jeg testet positivt sist (var ikke planlagt), men det var i hvert fall etter IKM. Jeg har IKM nå på fredag, så tror jeg puster litt lettet ut etter helgen hvis alt fortsatt ser bra ut. Ikke at man er helt «safe» da heller, men føler som deg at det er en milepæl, ja

Tok en g- test fra butikken Normal i kveld. Den hadde ikke antydning til strek. Så forvirra. Enten var den tidligere i dag skygge, eller så har det vært kjemisk eller så er g - testene fra Normal helt elendige...

Tok en g- test fra butikken Normal i kveld. Den hadde ikke antydning til strek. Så forvirra. Enten var den tidligere i dag skygge, eller så har det vært kjemisk eller så er g - testene fra Normal helt elendige...
Mener jeg har lest at testene til Normal er skikkelig dårlige. Kanskje kjøpe andre tester? Selv har jeg testet CB+, CB digital med ukeindikator og Metode+, make sure og babyplan og likt de alle forutenom Metode+ og CB+. Liker babyplan og makesure best :happy:

Helt enig, det er skummelt når det er så tidlig! Men moro at vi ligger likt, ja ☺️ Husker ikke akkurat når jeg testet positivt sist (var ikke planlagt), men det var i hvert fall etter IKM. Jeg har IKM nå på fredag, så tror jeg puster litt lettet ut etter helgen hvis alt fortsatt ser bra ut. Ikke at man er helt «safe» da heller, men føler som deg at det er en milepæl, ja
Som om jeg skulle sagt det selv! IKM fredag her også. Enn så lenge ser jeg for meg at tr kommer som vanlig, men håper jo ikke det. Kommer nok til å svi av en digital til etter IKM, for å se 2-3 på digital :cat:

Okei, nå føler jeg meg skikkelig teit her. Er bare 7 dpo, men gikk likevel på en smell idag:hungover::hilarious: er det noen som kan skimte nooooe på de her? :smiley-ashamed005 håpløst når man faktisk må legge ved bildet i negativ og:laughing002

IMG_20200310_075610.jpg
Negative Image_b5490036-4713-43bd-98ea-8f1033496a46.jpg

Back
Topp