Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njaa.. såvidt, men fikk det ikke frem på bilde..Vises det ikke uten lys da? Jeg ser streken på bildet![]()
Synes det ser lovende utHva tror dere om denne? heftig skygge? Veldig svak da men!
Krysser fingrene for at det blir sterk strek senere daNjaa.. såvidt, men fikk det ikke frem på bilde..
JaKrysser fingrene for at det blir sterk strek senere da![]()
GratulererJeg tok en pause i testing og skulle hatt mensen i går. Har ikke følt meg noe særlig annerledes og mensen dukket jo ikke opp. Tok en test i dag og forventet negativt svar. Testen var POSITIV og jeg fikk sjokk, trodde ikke på det og tok en til.
Jeg er gravid og redd.
Jeg ser streken! men har desverre brent meg på å få ugyldig strek når fargen er smurt utover sånn selv. Lykke til med videre testing. Håper det er en spire på gang!Hva tror dere om denne? heftig skygge? Veldig svak da men!
Tusen takk!Gratulerer![]()

Ser desverre ingen strek på det bildet? Kan el ha vært senere enn antatt? Streken burde vært tydeligere på bilde to dager etter ikmNå er det 2 dager siden jeg skulle ha fått mensen, men ingen tegn på at mensen skal komme enda. Men er det en svak strek der? Eller er den helt blenda?
Det kan hende, får håpe detSer desverre ingen strek på det bildet? Kan el ha vært senere enn antatt? Streken burde vært tydeligere på bilde to dager etter ikm![]()
Synes jeg ser en strekClearblue early, 11 dager siden eggløsning, og 4 dager til ikm. Skyggestrek?
Ser ingenting dessverre, men prøv igjen i morgen tidligNå er det 2 dager siden jeg skulle ha fått mensen, men ingen tegn på at mensen skal komme enda. Men er det en svak strek der? Eller er den helt blenda?
Så spennende. Lykke til ❤Clearblue early, 11 dager siden eggløsning, og 4 dager til ikm. Skyggestrek?
Lykke til! plutselig er den positiv. Jeg har pleid tidligerr å få positiv på dag 16, men er allerede begynt å testeHåper denne blir positiv i morgen eller kveldCD-13 i dag, aldri hatt noe annet en 1 strek til nå på den. (første måned jeg tester EL-tester)