Jeg ser også strek med fargeHva tror dere? Hørt noen sier babyplan kan gi skyggeHar ikke selv opplevd skygge før nå og brukt babyplan siden august..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også strek med fargeHva tror dere? Hørt noen sier babyplan kan gi skyggeHar ikke selv opplevd skygge før nå og brukt babyplan siden august..
Jeg ser også strek!Hva tror dere? Hørt noen sier babyplan kan gi skyggeHar ikke selv opplevd skygge før nå og brukt babyplan siden august..

Hva tror dere? Hørt noen sier babyplan kan gi skyggeHar ikke selv opplevd skygge før nå og brukt babyplan siden august..

Vis vedlegget 319290
Vis vedlegget 319289 Tror dere jeg har hatt eggløsning. Fikk den øverste i går formiddag og den nederste nå. Jeg har ikke testet i mellom. Er ganske ny på eggløsningstester, så jeg skjønner ikke så mye av dette enda![]()
et nydelig syn! gratulerer så hjertelig!
Hva tenker dere om denne? Er samme test, men to forskjellige bilder
Vis vedlegget 319017
Vis vedlegget 319017

Så hyggelig at du spørHvordan gikk det med deg?![]()
Fikk sterkere tester de neste dagene, så håper på det beste Så hyggelig at du spørFikk sterkere tester de neste dagene, så håper på det beste
De har ikke blitt knallsterke, men det kommer kanskje
![]()

Vet ikke om dette er positivt eller negativt?Så gøy!! få se bilde da![]()
Ser positive og fine ut. Hvilken sensitivet er det på dem?Vet ikke om dette er positivt eller negativt?De er tatt 2 dager før ikm, 1 dag før ikm, ikm og en dag etterpå. Den siste er ettermiddagsurin, så håper det er derfor den ikke er veldig mye sterkere.
Det er RFSU sine, så tror det er 25Ser positive og fine ut. Hvilken sensitivet er det på dem?
Vet ikke om dette er positivt eller negativt?De er tatt 2 dager før ikm, 1 dag før ikm, ikm og en dag etterpå. Den siste er ettermiddagsurin, så håper det er derfor den ikke er veldig mye sterkere.
Slår ut på digital nå, er jeg sikker på.Så bradisse ser veldig positive ut!Slår ut på digital nå, er jeg sikker på.