Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere om denne? Er samme test, men to forskjellige bilder
Vis vedlegget 319017
Vis vedlegget 319017

Takk, får ta en ny imorgen og se om den er sterkeresynes det ser lovende ut! Krysser fingrene![]()
Tok en test idag og skimter som vanlig den innbilte streken
Klarer ikke å la være å håpe, men blir nok skuffet på nytt
Har spottet litt de siste tre dagene, men murringene holder seg unna foreløpig.
er bare 9 dpo, den øverste er fra 8 dpo. Testet fordi vi skal i 30 års dag idag og jeg lurte på om jeg kan ta meg et glass eller ikke

Jeg ville sagt positiv, synes teststreken ser mye sterkere utEL-Test! Nederste idag, sier vi positiv? Nesten positiv?![]()
PositivEL-Test! Nederste idag, sier vi positiv? Nesten positiv?![]()

Ja da blir det nok aksjer i kveld om jeg får gubben med på detJeg ville sagt positiv, synes teststreken ser mye sterkere ut![]()

Jeg ser noe! Men vanskelig å se om det er skygge eller farge
fant ikke toppen på EL, men om jeg følger FLO så er jer 9 dpoJeg syns jeg ser en veeeeldig svak strek på det nederste bildet! Hvor mange dpo er du?
Må bare dele denne fine testrekka miEtter 2,5 år, og sju IVF-forsøk ser det endelig ut som om det kan være vår tur
![]()
Fantastisk!!Synes jeg ser strek med farge jeg?Hva tror dere? Hørt noen sier babyplan kan gi skyggeHar ikke selv opplevd skygge før nå og brukt babyplan siden august..