Oss testetøser imellom

Vet ikke om spørsmålet passer inn i denne tråden, men jeg prøver
Da dere bestemte dere for å bli prøver, hva gjorde dere med prevensjonen? Jeg har to hele brett igjen av minipillen jeg gikk på (cerazette).. Skal jeg/bør jeg levere det til apoteket?
Jeg hadde bare litt under ett brett igjen som vi sammen klemte ut i do og skylte ned, hadde en liten sermoni av pilleslutten rundt doskåla kan man vel si :knegg: Hadde jeg hatt flere brett ville jeg nok tatt vare på de dersom holdbarheten var god :)

Jeg hadde bare litt under ett brett igjen som vi sammen klemte ut i do og skylte ned, hadde en liten sermoni av pilleslutten rundt doskåla kan man vel si :knegg: Hadde jeg hatt flere brett ville jeg nok tatt vare på de dersom holdbarheten var god :)

Bare sånn for fremtiden: ingen legemidler skal skylles ned i toalett/vask og heller ikke kastes i søpla! Mange legemidler brytes ikke ned og havner i vannreservoarene våre! Dette er et spesielt stort problem med antibiotika for eksempel. Dersom man må kvitte seg med noe sånt skal man levere det inn til apotek, de er pliktige å ta det imot. Var ikke meningen å gi deg pekefingeren her, tenker bare å opplyse om det til alle som leser dette :)

Bare sånn for fremtiden: ingen legemidler skal skylles ned i toalett/vask og heller ikke kastes i søpla! Mange legemidler brytes ikke ned og havner i vannreservoarene våre! Dette er et spesielt stort problem med antibiotika for eksempel. Dersom man må kvitte seg med noe sånt skal man levere det inn til apotek, de er pliktige å ta det imot. Var ikke meningen å gi deg pekefingeren her, tenker bare å opplyse om det til alle som leser dette :)
Oi sier du det? Shit det viste jeg ikke :wideyed: Da skal jeg huske dette til neste gang jeg virderer å skulle legemiddel ned i toalettet :happy:

noen erfaring? tok babyplan tidligtest, øverst er innenfor tidsfrist, mens den andre er 10 min etter

9D50F05D-6AAC-4BF6-BCD9-F213D17A7683.jpeg

86D7DD20-5373-48F6-82EE-FDA52813D5D2.jpeg

Jeg ser en skygge på testene mine her, men usikker på om det er babystrek... Hadde en kjemisk for 3 uker siden og hadde egentlig bestemt oss for å ta en pause nå før vi prøver på nytt igjen i februar. De siste 2 dagene har jeg hatt EKSTREMT mye luft i magen og skikkelig sterk luktesans, akkurat som med de 3 forrige svangerskapene mine. Derfor tok jeg en test nå og jammen meg ser jeg en liten veeeeldig svak strek. Aner ikke hvor mange dpo jeg er da jeg ikke testet etter el denne gangen. Hvis syklusen har gått som normalt er jeg 9 dpo. Fikk like svak strek som dette 10 dpo sist med vanlig babyplan (dette er babyplan tidligtest). Har sett mange slike tullestreker på forumet tidligere, men klarer ikke å slutte å håpe på at dette er et lite mirakel:shy:

Vedlegg

• 2196ECC1-4DEB-45BB-8784-1F47F013E919.jpeg
    2196ECC1-4DEB-45BB-8784-1F47F013E919.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 175
Jeg ser en skygge på testene mine her, men usikker på om det er babystrek... Hadde en kjemisk for 3 uker siden og hadde egentlig bestemt oss for å ta en pause nå før vi prøver på nytt igjen i februar. De siste 2 dagene har jeg hatt EKSTREMT mye luft i magen og skikkelig sterk luktesans, akkurat som med de 3 forrige svangerskapene mine. Derfor tok jeg en test nå og jammen meg ser jeg en liten veeeeldig svak strek. Aner ikke hvor mange dpo jeg er da jeg ikke testet etter el denne gangen. Hvis syklusen har gått som normalt er jeg 9 dpo. Fikk like svak strek som dette 10 dpo sist med vanlig babyplan (dette er babyplan tidligtest). Har sett mange slike tullestreker på forumet tidligere, men klarer ikke å slutte å håpe på at dette er et lite mirakel:shy:
ser en svak strek:) blir spennende i morgentidlig :)

Skimter noe svakt, håper den blir sterkere :D

noen erfaring? tok babyplan tidligtest, øverst er innenfor tidsfrist, mens den andre er 10 min etter

Vis vedlegget 316338

Vis vedlegget 316339
Ser på begge bildene :)
Seeer :D

10 DPO: Dagens tester er blenda atter en gang:shifty: Hadde det vært noe skulle det vel vært synlig på tester nå? :sorry:

Vedlegg

• 230E9496-C15E-4866-80D2-2D169971FD53.jpeg
    230E9496-C15E-4866-80D2-2D169971FD53.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 127
2E6C638C-BB34-4F33-A8C1-B565F2D43ACE.jpeg
598066AB-EB25-43B4-9BD2-B582F6AE5483.jpeg
Gårsdagens test øverst og dagens nederst. Aner ikke hvor mange dpo, men muligens 9-10. Er det bare jeg som synes den ser biiiittelitt sterkere ut?:wideyed:

Damer, se her!
Jeg så i en annen tråd at babyplan-testene viser MYE skyggestreker. Fikk tips om å se på testen FØR jeg tisser på den. Tok nettopp ut en av pakken sin, og jammen meg er det to fine streker der før jeg i det heletatt har gått på toalettet. Hva er dette fornoe da? Skal det virkelig være slik? Dette er for dårlig syns jeg.. Så da var nok strekene mine bare tullestreker dessverre...

Flere som har opplevd dette?:eek:
93EEEFF2-8A71-48DF-B3E0-F6AEC6BE767F.jpeg

Damer, se her!
Jeg så i en annen tråd at babyplan-testene viser MYE skyggestreker. Fikk tips om å se på testen FØR jeg tisser på den. Tok nettopp ut en av pakken sin, og jammen meg er det to fine streker der før jeg i det heletatt har gått på toalettet. Hva er dette fornoe da? Skal det virkelig være slik? Dette er for dårlig syns jeg.. Så da var nok strekene mine bare tullestreker dessverre...

Flere som har opplevd dette?:eek:Vis vedlegget 316365
Shitt! Ser det veldig godt:eek:

Damer, se her!

Flere som har opplevd dette?:eek:Vis vedlegget 316365
Shit banditt! Ikke så rart at man tyder seg ihjel på de da. Er dette noe nytt med de? Har ikke vært borti mye skygge på de før :wideyed:

Første bildet er kl 14 og nederste er kl 1730.
Er det på tide å legge inn aksjer eller ser det litt ut som at toget har reist? :joyful:
Bilde av testen kl 1730 er tatt etter kortere tid enn testen kl 14, nå er strekene ca like sterke.

Vedlegg

• C4D8728E-7BE4-41C8-B23C-1F079ED56B84.jpeg
    C4D8728E-7BE4-41C8-B23C-1F079ED56B84.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 103
  • BE6E2974-37ED-48AE-9412-0749CBE2C066.jpeg
    BE6E2974-37ED-48AE-9412-0749CBE2C066.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 92
Første bildet er kl 14 og nederste er kl 1730.
Er det på tide å legge inn aksjer eller ser det litt ut som at toget har reist? :joyful:
Bilde av testen kl 1730 er tatt etter kortere tid enn testen kl 14, nå er strekene ca like sterke.
Egget slipper vel rundt 12-24 timer etter positiv el-test, så ville lagt inn i dag og i morgen iallefall:happy:

Back
Topp