har ingen anelse hvor jeg er i syklusDen ser svært lovende ut. Hvor mange dpo er du? Tenker den er tydelig rosa i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ingen anelse hvor jeg er i syklusDen ser svært lovende ut. Hvor mange dpo er du? Tenker den er tydelig rosa i morgen![]()
Ser
har ingen anelse hvor jeg er i syklusblir spennende å se i morgen
![]()
Lloyd pharmacy, er dette tullestrek?
Så godt å se! Gratulerer <3Jeg har vært så redd for kjemisk da jeg hadde det i august, så har nok gått litt for mye i huet på megTestene gikk opp og ned i styrke i 2 uker
Men kan nok roe meg nå. Testene har ikke blitt svakere i løpet av testperioden, og bare fra i går til i dag så ser jeg tydelig forskjellTusen takk
![]()
Så spennende! Gratulerer <3
om dagens er positiv så hvisker jeg takkSå spennende! Gratulerer <3
Ser en skyggeEr jeg helt crazy som ser en strek her?
Er bare 9DPO, så enda veldig tidlig.
ser!Er jeg helt crazy som ser en strek her?
Er bare 9DPO, så enda veldig tidlig.
Synes jeg skimter noe på den rosa8DPO blenda![]()
Ser en skygge![]()
ser!![]()

Helt enigAlltid godt å ikke være den eneste som ser noe! Snart 3 år siden jeg tittet ivrig etter to streker, og kjenner igjen de tussete følelsene nå![]()

Seriøst?Synes jeg skimter noe på den rosa![]()
Spennende å se i morgen tidlig da! Håper du har rett
Vil bare teste og teste, synser på symptomer etc (egget kan ikke ha festet seg en gang)Velkommen skal du være! DPO land er en treig verden med alt for mange timer i ett døgnMelder meg på her! Nå er jeg tom for tester, men får flere i posten snart!
Er i eggløsningsperioden nå og det kjennes jo ut som at den har var i 14dager, selv om det bare er fire dager caVil bare teste og teste, synser på symptomer etc (egget kan ikke ha festet seg en gang)

Synes det er litt vanskelig å se. bildet blir så dosete når jeg zoooooomer inn... håper det blir sterkere i morgen!Måtte jo bare titte på testen en gang tilog jeg synes også jeg kan skimte noe!
Håper ikke dette bare er skygge! Legger ved tørket test uten og med blits
![]()