K@kefrøken
Andre møte med forumet
Håpet er vel ikke ute før TR er her!?!
![]()
Hehe, det er jo forsåvidt sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpet er vel ikke ute før TR er her!?!
![]()
Ja skjønner det.. el har ikke vært senere enn du trodde..? Hmm. Krysser altHehe, det er jo forsåvidt santMen de to siste gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 10/11 dpo med vanlige tester, så når tidligtester er blenda 12dpo er det litt vanskelig å holde håpet oppe.
Eller denne var vel kanskje positiv? Teststreken ser jo sterkere ut en controll streken. Uansett legger vi inn aksjer og håper på det besteDenne er vel nesten positiv også? Monitoren sier høy enda. Men er første pp med den så regner ikke med å få maks![]()
Positiv jaEller denne var vel kanskje positiv? Teststreken ser jo sterkere ut en controll streken. Uansett legger vi inn aksjer og håper på det beste![]()
Ja skjønner det.. el har ikke vært senere enn du trodde..? Hmm. Krysser alt![]()

Woho! Da blir det aksjerPositiv ja![]()

Kan denne være positiv?

Bare tatt denne foreløpig, men skal hjem og ta en ny en har enda en og også CB tilgjengelig. Fikk negativ 10 mlU 8 dpo (teit å teste så tidlig jeg vet).
drister meg til å gratulere
Tror nok det er santDenne er jo veldig positiv dadrister meg til å gratulere
![]()
Takk for detDenne er jo veldig positiv dadrister meg til å gratulere
![]()

Kan kanskje være EL blødning? Er du sikker på at EL var i går?Jeg har litt lyserosa på papiret i dag. Er i følge premom 1 dpo. Har også litt mensmurringer. Hva kan dette være? Det er alt for tidlig for festeblødning![]()
Ja, det er det jeg har lest meg opp til at det kan være ogsåKan kanskje være EL blødning? Er du sikker på at EL var i går?
kan jo ikke være 100% sikker på EL-dato, men jeg har brukt teststrimler som gir en indikasjon i hvert fall