Oss testetøser imellom

Synes det er litt vanskelig å se. bildet blir så dosete når jeg zoooooomer inn... håper det blir sterkere i morgen!
Ja er akkurat det. Jeg kan tyde noe heeeeelt svakt, så svakt at jeg ikke tør håpe egentli. Tok nettopp 3 tester til på 4 timers urin og føler de alle ble blenda... men er jo bare 8DPO kveld :hilarious:

8DPO K , 4 timers urin. Fy søren det var tungt og holde meg den siste timen :hilarious: Også ble jeg egentli bare litt skuffa... :sorry: Neste test i morgen tidlig!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    26,7 KB · Visninger: 161
Her er bilde av 4DPO og idag tidlig og nå nettopp. Jeg klarer virkelig ikke å se antydning engang:hilarious: Synes 4 DPO og 9 DPO ser helt like ut , tviler ikke på at du ser noe altså, jeg klarer bare ikke å se det selv :joyful:

AB98A52C-1D6D-4313-9B59-A7EB07D18B5C.jpeg
67492532-9A1B-48F5-B866-C64D71EDA330.jpeg

Hei, dere!
Jeg blir også med her
Tok en RFSU test midt på dagen i dag, og det ser ut som det har kommet en svak skyggestrek i testvinduet.
Vil høre med dere om dere ser streken men den kommer ikke så godt frem på bildet. Er det en strek der...?
Hva betyr den isåfall? Negativ?
Burde jeg teste med et annet merke? Hvilket anbefaler dere?

Last edited:
Vet ikke om spørsmålet passer inn i denne tråden, men jeg prøver
Da dere bestemte dere for å bli prøver, hva gjorde dere med prevensjonen? Jeg har to hele brett igjen av minipillen jeg gikk på (cerazette).. Skal jeg/bør jeg levere det til apoteket?

Da dere bestemte dere for å bli prøver, hva gjorde dere med prevensjonen? Jeg har to hele brett igjen av minipillen jeg gikk på (cerazette).. Skal jeg/bør jeg levere det til apoteket?
Jeg har p-pillene fremdeles liggende til senere:) Mulig de går ut på dato innen jeg får bruk for de igjen, men da får jeg bare kaste de.

Har også tatt vare på dem. Går ut i 2022 tror jeg, så mulig jeg rekker å bruke dem :)

Back
Topp