Håpetpååbli4
Flørter med forumet
Hvorfor har denne testen streken feil vei?
Det er clear blue Earley detection. Og begge strekene skal gå samme vei. .
Åpne testen så ser du at det er noe inni der som gir den streken når du holder den slik mot lyset

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor har denne testen streken feil vei?
Det er clear blue Earley detection. Og begge strekene skal gå samme vei. .

Mener det er noe der jaNoen testetøser som kan bekrefte streksynet mitt??
8 dpo sent kveld![]()
Fikk denne i dag
Må ha vært skyggestreker![]()

Disse kan man ikke stole påVis vedlegget 314799 Vis vedlegget 314809 Kan dere se noe?
Bruker one step fra ebay.
Jeg har fått 8 tester med svake skygge streker eller hva det er. . Testet en I vann, og den ble blenda.
8-11 DPO. Foreløpig fornøyd med stigningen - litt skremt denne gangen siden deg ble kjemisk forrige syklus![]()
Enn at det klaffet mnd etter kjemisk da! Det gjorde ikke det hos meg, men spent på om det blir nå- håper det!!Neeeh, fikk denne i går 25mlu da jeg ikke hadde fler tidlig tester.... MEN hadde det vært reelle streker burde de ha blitt sterkere i løpet av denne tiden, så jeg slår meg til ro med skyggestreker å venter på tr.Hvordan het det gått? Tatt noen flere tester? Håper virkelig du har fått sterkere strek![]()
Hvilke DPO er disse tatt?Til dere som lurer på hvor svake rfsu testene faktisk er, så tenkte jeg å vise dette bildet. Den nederste testen ble tatt tirsdag morgen, deretter var jeg hos legen ett par timer etterpå og tok blodprøve, den viste HCG på 175
Vis vedlegget 315068
Veldig usikker faktisk, har litt ustabil syklus lengde, alt mellom 30-50 dagerHvilke DPO er disse tatt?![]()
Men samboer var borte fra cd 15-24, så enten må det ha klaffet på cd 14 runden, eller rett etter han kom hjem, for den første testen er tatt på cd 32 med påfølgende 33-36, 38 og siste på cd 39 Usikker på når EL var, men ikm var i går. Er testene for svake til å være rundt ikm? Den øverste var i går, nederste i dag.![]()

Wow! Jippi!!Enn at det klaffet mnd etter kjemisk da! Det gjorde ikke det hos meg, men spent på om det blir nå- håper det!!
Neeeh, fikk denne i går 25mlu da jeg ikke hadde fler tidlig tester.... MEN hadde det vært reelle streker burde de ha blitt sterkere i løpet av denne tiden, så jeg slår meg til ro med skyggestreker å venter på tr.
Guri så kjedelig!!!! Når er det du har ikm? Krysser fortsatt alt for at mensen ikke kommer men en kjempe sterk strek 
Hmmm ser kanskje en antydning ja men ikke noe sterk strekGuri så kjedelig!!!! Når er det du har ikm? Krysser fortsatt alt for at mensen ikke kommer men en kjempe sterk strek
![]()