Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til dere som lurer på hvor svake rfsu testene faktisk er, så tenkte jeg å vise dette bildet. Den nederste testen ble tatt tirsdag morgen, deretter var jeg hos legen ett par timer etterpå og tok blodprøve, den viste HCG på 175
Vis vedlegget 315068
SerKan dere sammen med meg?!? Ser jeg en antydning til strek?!?! 8 dpovet alt for tidlig å teste men klarte ikke å la være. Ikke morgenurin og ca 1,5-2 timers urin
de her er vel ikke kjent for skyggestreker?
Jeg ser antydning til noeKan dere sammen med meg?!? Ser jeg en antydning til strek?!?! 8 dpovet alt for tidlig å teste men klarte ikke å la være. Ikke morgenurin og ca 1,5-2 timers urin
Tror ikm er 26 desember, men er ikke helt sikkerKan dere sammen med meg?!? Ser jeg en antydning til strek?!?! 8 dpovet alt for tidlig å teste men klarte ikke å la være. Ikke morgenurin og ca 1,5-2 timers urin
Vis vedlegget 314337
sånn ser den ut etter en stund, samme som forrige post.. må vel være babystrek, selv om det er etter fristen??![]()
Gratulerer så mye!! For en fantastisk julegave!De svake svake strekene var babystrek
Beste julegaven ever![]()
Tuuuuuusen takk!!! Virkelig verdens besteGratulerer så mye!! For en fantastisk julegave!![]()

Er dette mulig, midt mellom to prøverørsforsøk kjennes ikke kroppen som den pleier på dagen for mensen, så jeg tok test for å sjekke..
Hva tror dere? Er babyplan tidlig stav. Har tatt mange før, men aldri opplevd antydning til strek før.
Er tatt på morgenurin dagen for forventet mens.
Er dette mulig, midt mellom to prøverørsforsøk kjennes ikke kroppen som den pleier på dagen for mensen, så jeg tok test for å sjekke..
Hva tror dere? Er babyplan tidlig stav. Har tatt mange før, men aldri opplevd antydning til strek før.
fikk selv en slik strek for 2 dager siden og i går 1-2 uker på digital. Så tror nok den vil slå ut hos deg også snart 
Ååh takk, håper du har rettSer definitivt ut som babystrek![]()

Ååh gratulerer!Babystrekfikk selv en slik strek for 2 dager siden og i går 1-2 uker på digital. Så tror nok den vil slå ut hos deg også snart
![]()
Kjøper en digital i morgen. Så får jeg se om jeg klarer å vente to dager før jeg tester igjen slik jeg tenkte, eller om jeg tar en ny i morgen tidlig. Tipper jeg ikke klarer å vente 
Fantastisk! Du er gravid!Er dette mulig, midt mellom to prøverørsforsøk kjennes ikke kroppen som den pleier på dagen for mensen, så jeg tok test for å sjekke..
Gratulerer så mye!Er dette mulig, midt mellom to prøverørsforsøk kjennes ikke kroppen som den pleier på dagen for mensen, så jeg tok test for å sjekke..