Mortilprins
Elsker forumet
Vis vedlegget 314331Klarte ikke holde meg og røk på en smell med ny testing. Fikk bare tak i cb og ble jo ikke så mye klokere
![]()
Den er jo positiv ift min test hvertfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 314331Klarte ikke holde meg og røk på en smell med ny testing. Fikk bare tak i cb og ble jo ikke så mye klokere
![]()
Kan jeg spørre hva dere syns om denne her?
Er vel 11dpo og skulle egentlig vente med å teste til man/tir men det klarte jeg jo ikke

Hmm, den var vanskelig å tyde..Jeg ser en hvit strek og en rosa strek... ?![]()
Hmm, den var vanskelig å tyde..
Blir en ny i morgen tidlig!Jeg ser en hvit strek og en rosa strek... ?![]()
Vis vedlegget 314337
sånn ser den ut etter en stund, samme som forrige post.. må vel være babystrek, selv om det er etter fristen??![]()
Jeg ser en hvit strek og en rosa strek... ?![]()
Kan jeg spørre hva dere syns om denne her?
Er vel 11dpo og skulle egentlig vente med å teste til man/tir men det klarte jeg jo ikke
ser streken![]()
gravid!!![]()
Ser rosa, fin og positiv ut! Gratulerer
Elsker autokorrekt! Måtte endre litt![]()
Da ble plutselig jenteturen til Køben i morgen litt annerledes og med litt mindre champagne kan man vel si
Gosh a’megHvit og rosa strek i går kveld. Denne i morges. Syns jeg kan skimte en ultrasvak strek, flere? Er 9 dpo nå.
synes også det er noe der, ser ut som en smal stripe på bildet. Er det bredere i virkeligheten?
ikke godt å si, syns det var lettere å se når den ble redigert. Jeg får vel bare vente i spenning til i morgen
Det er noe der iallefall, krysser fingrene for at den er sterk og tydelig imorgen![]()

Hvit og rosa strek i går kveld. Denne i morges. Syns jeg kan skimte en ultrasvak strek, flere? Er 9 dpo nå.