Veldig sterke til å være 9dpo9 DPO![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig sterke til å være 9dpo9 DPO![]()
De der fra babyplan er tidlig tester og den clearblue ikke så det forklarer det tror jegdu er nok gravid
![]()

Fikk denne i dag
Må ha vært skyggestreker![]()
Syns jeg ser en strek, jeg?![]()
Ja, er en rosa liten prikk der hehe. Jeg vet ikke helt. Usikker på når el var da jeg ikke har testet. Jeg bør være et sted mellom 8-11 dpo.Burde vel heller vært rosa en grå, men syns den var kraftig for å være skygge. Men jeg kjenner dessverre ikke til merket. Hvor mange DPO er du?
Er en strek derFikk denne i dag
Må ha vært skyggestreker![]()
Ja, er en rosa liten prikk der hehe. Jeg vet ikke helt. Usikker på når el var da jeg ikke har testet. Jeg bør være et sted mellom 8-11 dpo.
Syns jeg kan skimte noe veldig svaktVis vedlegget 314799 Vis vedlegget 314809 Kan dere se noe?
Bruker one step fra ebay.
Jeg har fått 8 tester med svake skygge streker eller hva det er. . Testet en I vann, og den ble blenda.
Har du erfaring med disse testene? Om de gir ofte skyggestrek?Syns jeg kan skimte noe veldig svakt![]()
Ikke erfaring med disse nei. Hvilken test er det?Har du erfaring med disse testene? Om de gir ofte skyggestrek?
One step strip test fra ebayIkke erfaring med disse nei. Hvilken test er det?
Har du erfaring med disse testene? Om de gir ofte skyggestrek?
Oi. Se der jaJa det gjør de. Har tatt tester fra onestep når jeg umulig har kunne være gravid, og fått sterke streker. Legger ved et bilde av en test jeg tok lørdag 7.12, da var jeg 4 dpo. Jeg er ikke gravid for å si det sånn...
Hvorfor har denne testen streken feil vei?
Det er clear blue Earley detection. Og begge strekene skal gå samme vei. .